Treść przetargu:
OG?OSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM.
1.ZAMAWIAJ?CY
Gmina Micha?ów z siedzib? w Urz?dzie Gminy w Micha?owie, 28 – 411 Micha?ów 115,NIP 662-176-33-06, REGON 291010317, Tel.: (41)35 65 243, Fax.: (41) 35 65 244,
e-mail: michalow@op.pl, www.michalow.pl
2. OKRE?LENIE TRYBU ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówie? Publicznych (Dz. U., Nr 223, poz. 1655 z pó?n. zmianami ) o szacunkowej warto?ci nie przekraczaj?cej progu unijnego.
3. STRONA INTERNETOWA, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SIWZ
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia na przedmiotowe zamówienie publiczne znajduj?ce si? na stronie internetowej Urz?du Gminy w Micha?owie. – www.michalow.pl
Okre?lenie zasobu uzyskania specyfikacji.
Cena za dokumentacje przetargow? okre?laj?c? opis istotnych warunków zamówienia wynosi 10 z? (netto) + VAT co stanowi kwot? 12.20 z?oty brutto. Mo?na j? odebra? osobi?cie w siedzibie Zamawiaj?cego pok. nr 4 lub drog? pocztow? na wniosek oferenta. Op?at? pocztow? ponosi oferent.
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa drogi gminnej Nr 1541010 Micha?ów – Piaski”. Na zakres rzeczowy zamówienia sk?ada wykonanie robót na drodze gminnej o d?ugo?ci 585mb w sk?ad których wchodzi wykonanie nast?puj?cych prac:
- wzmocnienie istniej?cej nawierzchni poprzez u?o?enie warstwy t?ucznia o gr. 5cm,
- asfaltowanie nawierzchni jezdni o szer. 4mb, grubo?? 4cm;
- wykonanie oznakowania pionowego;
- wykonanie zjazdów,
- wykonanie jednostronnego rowu.
Prace towarzysz?ce konieczne do uwzgl?dnienia, np.:
a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy,
b) uporz?dkowanie terenu i przywrócenie go do stanu pierwotnego
c) pe?na obs?uga geodezyjna w trakcie realizacji zamówienia wraz z dwoma egzemplarzami inwentaryzacji powykonawczej.
Zamówienie nale?y wykona? zgodnie z:
Ø Szczegó?owymi specyfikacjami technicznymi,
Ø Warunkami prowadzenia robót w pasie drogowym,
Ø Warunkami przekazania palcu budowy.
5. ZAMAWIAJ?CY NIE DOPUZCZA SK?ADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
6. TERMIN WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia (wymagany) do 11 sierpnia 2009r.
7. OPIS WARUNKÓW UDZIA?U W POSTEPOWANIU.
O udzieleni zamówienia mog? stara? si? oferenci nie wykluczeni na podstawie artyku?u 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo Zamówie? Publicznych (Dz. U Nr 233 poz. 1655 z pó?n. zmianami) oraz spe?niaj?cy warunki zawarte w art. 22 wymienionej ustawy, a tak?e warunki okre?lone w dokumentacji przetargowej.
8.WYMAGANIA DOTYCZ?CE WADIUM - brak
9. KRYTERIA OCENY OFERT
Cena (koszt) ca?ego zamówienia (z VAT) – 100%
10. MIEJSCE I TERMIN SK?ADANIA OFERT.
1. Oferty nale?y sk?ada? w dni robocze do dnia 05.03.2009r do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiaj?cego tj. Urz?d Gminy w Micha?owie, 28 -411 Micha?ów 115, Nr 1. (sekretariat).
2. Otwarcie ofert nast?pi w dniu 05.03.2009r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiaj?cego – sala obrad.
11. TERMIN ZWI?ZANIA OFERT OFERT?.
Sk?adaj?cy pozostaje zwi?zany z ofert? przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna si? z up?ywem terminu sk?adania ofert. Wykonawca, który z?o?y ofert? mo?e j? zmieni? lub wycofa? tylko przed up?ywem terminu sk?adania ofert. Oferta z?o?ona po terminie zostanie zwrócona oferentowi bez otwierania.
12. ZAMAWIAJ?CY NIE PRZEWIDUJE PODPISYWANIA UMOWY RAMOWEJ.
13. ZAMAWIAJ?CY NIE PRZEWIDUJE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW.
14. ZAMAWIAJ?CY NIE B?DZIE STOSOWA? AUKCJI ELEKTORNICZNEJ.
PLIKI DO POBRANIA:
1. SIWZ
2. Wzór oferty przetargowej
3. Za??cznik do oferty przetargowej
4. Projekt umowy
5. Przedmiar robót
6. Specyfikacja techniczna
7. Wyci?g z dokumentacji technicznej - opis techniczny
8. O?wiadczenie kierownika budowy
9. O?wiadczenie zawodowe
10. Warunki robót w pasie drogowym
|