Treść przetargu:
OG?OSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM.
1.ZAMAWIAJ?CY
Gmina Biblioteka Publiczna w Micha?owie, 28 – 411 Micha?ów 107,
NIP 662-178-49-98, REGON 260164384, Tel.: (41)35 65 243; 691-491-994, Fax.: (41) 35 65 244,
e-mail: biblioteka.michalow@wp.pl, www.michalow.pl
2. OKRE?LENIE TRYBU ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówie? Publicznych (Test jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami). Warto?? zamówienia nie przekracza kwoty okre?lonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp.
3. STRONA INTERNETOWA, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SIWZ
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia na przedmiotowe zamówienie publiczne znajduj?ce si? na stronie internetowej Urz?du Gminy w Micha?owie. – www.michalow.pl
Okre?lenie zasobu uzyskania specyfikacji.
Cena za dokumentacje przetargow? okre?laj?c? opis istotnych warunków zamówienia wynosi 15z? (netto) + VAT co stanowi kwot? 18,30 z?otych brutto. Mo?na j? odebra? osobi?cie w siedzibie Zamawiaj?cego lub drog? pocztow? na wniosek oferenta. Op?at? pocztow? ponosi oferent.
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Remont ?wietlicy wiejskiej w miejscowo?ci W?chad?ów, Tomaszów, Ko?ków, Góry, Zagajów, Zagajówek, Paw?owice, Wrociery?, S?dowice, Tur Górny, Tur Dolny.
Roboty budowlane stanowi?ce przedmiot niniejszego zamówienia zosta?y dok?adnie okre?lone w dokumentacji technicznej, która stanowi podstaw? do realizacji robót b?d?cych za??cznikami do SIWZ (projekcie budowlanym, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót).
Prace towarzysz?ce konieczne do uwzgl?dnienia, np.:
-
organizacja i zabezpieczenie placu budowy,
-
uporz?dkowanie terenu i przywrócenie go do stanu pierwotnego
Wykonawca zobowi?zany jest do dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania si? z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezb?dne do prawid?owego ich wykonania, zgodnie z technologi? robót okre?lon? Polsk? Norm? oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót.
Szczegó?owy zakres robót precyzuje projekt budowlany – do wgl?du w siedzibie Zamawiaj?cego.
Zamawiaj?cy nie dopuszcza sk?adania ofert cz??ciowych.
5. ZAMAWIAJ?CY NIE DOPUSZCZA SK?ADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
6. TERMIN WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia nale?y wykona? w terminie do 30 pa?dziernika 2011r.
7. OPIS WARUNKÓW UDZIA?U W POSTEPOWANIU.
W post?powaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mog? wzi?? udzia? Wykonawcy spe?niaj?cy nast?puj?ce warunki :
7.1 Posiadaj? uprawnienia do wykonywania okre?lonej dzia?alno?ci
Do potwierdzenia :
7.1.1 aktualnym odpisem z w?a?ciwego rejestru albo aktualnym za?wiadczeniem o wpisie do ewidencji dzia?alno?ci gospodarczej, wystawionym nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania ofert.
7.2 Znajduj? si? w sytuacji finansowej pozwalaj?cej na realizacj? zamówienia.
Do potwierdzenia :
-
Spe?niaj? warunki okre?lone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówie? Publicznych
-
Posiadaj? niezb?dn? wiedz? i do?wiadczenie oraz potencja? techniczny .
Do potwierdzenia :
7.3.2. Wykonali w okresie ostatnich pi?ciu lat robót budowlanych, a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj?cych swoim rodzajem i warto?ci? robotom budowlanym stanowi?cym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz za??czeniem dokumentów potwierdzaj?cych, ?e roboty te zosta?y wykonane nale?ycie. Wykonawca potwierdzi spe?nianie warunków udzia?u w post?powaniu, je?eli wyka?e, ?e wykona? co najmniej dwie roboty budowlane zwi?zane z budow? budynków u?yteczno?ci publicznej ka?da o warto?ci minimum 200.000 z?otych brutto. Do ka?dej pozycji wykazu musi by? za??czony dokument potwierdzaj?cy nale?yte wykonanie zamówienia.
-
Dysponuj? osobami zdolnymi do realizacji zamówienia .
Do potwierdzenia :
-
informacja na temat wykazu osób, którymi b?dzie dysponowa? wykonawca i które b?d? uczestniczy?y w wykonywaniu zamówienia, wraz z pisemnym zobowi?zaniem innych podmiotów do udost?pnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, je?eli w wykazie, wykonawca wskaza? osoby, którymi b?dzie dysponowa? w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy – w tym okresie. Potwierdzeniem spe?niania warunku b?dzie przedstawienie wykazu zawieraj?cego nie mniej ni? 1 kierownika budowy z uprawnieniami ogólno budowlanymi.
-
Dokumentami potwierdzaj?cymi przygotowanie zawodowe:
-
Nie podlegaj? wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy.
Do potwierdzenia :
-
Aktualnym za?wiadczeniem w?a?ciwego naczelnika urz?du skarbowego oraz w?a?ciwego oddzia?u Zak?adu Ubezpiecze? Spo?ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo?ecznego potwierdzaj?cym odpowiednio, ?e wykonawca nie zalega z op?acaniem podatków, op?at oraz sk?adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo?eczne, lub za?wiadcze?, ?e uzyska? przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz?o?enie na raty zaleg?ych p?atno?ci lub wstrzymanie w ca?o?ci wykonania decyzji w?a?ciwego organu - wystawionym nie wcze?niej ni? 3 miesi?ce przed up?ywem terminu sk?adania ofert.
-
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wi?cej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó?ki cywilne) oferta musi spe?nia? wymagania okre?lone w art. 23 ustawy Prawo zamówie? publicznych, w tym:
-
oferta musi zawiera? wszystkie dokumenty, o?wiadczenia i informacje wymienione w pkt. 13.1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
-
w przypadku konsorcjum, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ustanawiaj? pe?nomocnika do reprezentowania ich w post?powaniu o udzielenie zamówienia lub pe?nomocnictwo do reprezentowania w post?powaniu i zawarcia umowy. W zwi?zku z powy?szym niezb?dne jest przed?o?enie w ofercie dokumentu zawieraj?cego pe?nomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wyst?powania w imieniu wykonawców w sposób umo?liwiaj?cy ich identyfikacj?.
-
w stosunku do spó?ki cywilnej, zamawiaj?cy na zasadzie art. 25 ustawy, ??da przed?o?enia w ofercie umowy spó?ki cywilnej, jako dokumentu niezb?dnego do przeprowadzenia post?powania, wskazuj?cego na sposób reprezentowania spó?ki. Je?eli z?o?enie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynno?ci zwyk?ych spó?ki, a z tre?ci umowy spó?ki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla wa?no?ci oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odr?bnej uchwa?y wspólników, stanowi?cej za??cznik do umowy spó?ki cywilnej b?d? te? przez pe?nomocnika.
-
w przypadku sk?adania ofert przez podmioty wyst?puj?ce wspólnie, warunki dotycz?ce do?wiadczenia oraz potencja?u ekonomicznego i technicznego podlegaj? sumowaniu.
-
Zamawiaj?cy oceni spe?nienie warunków wg kryteriów „spe?nia” lub „nie spe?nia”.
8.WYMAGANIA DOTYCZ?CE WADIUM - Wadium w wysoko?ci 10 000 PLN (dziesi?? tysi?cy z?otych ) nale?y wnie?? przed up?ywem terminu sk?adania ofert.
9. KRYTERIA OCENY OFERT
Cena (koszt) ca?ego zamówienia (z VAT) – 100%
10. MIEJSCE I TERMIN SK?ADANIA OFERT.
1. Ofert? nale?y z?o?y? w do dnia 23.11.2009r. do godziny 10:00 w Urz?dzie Gminy w Micha?owie, 28 -411 Micha?ów 115, Nr 1. (sekretariat).
2. Otwarcie ofert nast?pi w dniu 23.11.2009r. o godz. 10.30 w Urz?dzie Gminy w Micha?owie (Sala Obrad).
11. TERMIN ZWI?ZANIA OFERT OFERT?.
Sk?adaj?cy pozostaje zwi?zany z ofert? przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna si? z up?ywem terminu sk?adania ofert. Wykonawca, który z?o?y ofert? mo?e j? zmieni? lub wycofa? tylko przed up?ywem terminu sk?adania ofert. Oferta z?o?ona po terminie zostanie zwrócona oferentowi bez otwierania.
12. ZAMAWIAJ?CY NIE PRZEWIDUJE PODPISYWANIA UMOWY RAMOWEJ.
13. ZAMAWIAJ?CY NIE PRZEWIDUJE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW.
14. ZAMAWIAJ?CY NIE B?DZIE STOSOWA? AUKCJI ELEKTORNICZNEJ.
-
ZAMAWIAJ?CY PRZEWIDUJE WYKONANIE ROBÓT UZUPE?NIAJ?CYCH O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT. 6 - DO 20% ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO.
Dokumenty do pobrania:
1. SIWZ
2. Druk oferty
3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
4. Przedmiar robót
5. O?wiadczenie z art. 22
6. Projekt umowy
7. O?wiadczenie o odbyciu wizji lokalnej
8. Dokumentacja projektowa
9. Harmonogram rzeczowo - finansowy robót
10. Modyfikacja SIWZ
11. Zapytanie Nr 1
|