Strona główna BIP
URZ?D GMINY MICHA?ÓW - Biuletyn Informacji Publicznej www.michalow.pl
Strona główna

 Ogłoszenia

Aktualnosci
Przetargi

 Konkursy

Rok 2006
Rok 2005
Rok 2007
Rok 2011
Rok 2012

 Download

Programy komputerowe
Dokumenty informacyjne

 WYBORY SAMORZ?DOWE

Rok 2014
Rok 2010
Rok 2006

 Wybory

Wybory Parlamentarne 2014
Wybory Parlamentarne 2011
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2010
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory do Izb Rolniczych
Wybory ?awników do s?dów powszechnych na kadencj? od 2016 r. do 2019 r.
Referendum ogólnokrajowe zarz?dzone na dzie? 6 wrze?nia 2015 r.

 INFORMACJE OGÓLNE

Charakterystyka Gminy

 STATUS PRAWNY

Akt utworzenia Gminy
Statut Gminy

 ORGANY W?ADZY

Wójt Gminy
Rada Gminy

 URZ?D GMINY

Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Jak za?atwi? spraw? ?
Struktura organizacyjna Urz?du
Regulamin organizacyjny
Regulamin wynagradzania
Prowadzone rejestry
Skargi i wnioski
Dost?p do aktów normatywnych i innych aktów prawnych w Urz?dzie Gminy w Micha?owie

 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE

Gminny O?rodek Pomocy Spo?ecznej
Biblioteka Gminna
Zespo?y Placówek O?wiatowych

 JEDNOSTKI POMOCNICZE

So?ectwa

 ORG. POZARZ?DOWE

Wspó?pracy z organizacjami pozarz?dowymi

 SAMORZ?DOWY ZAK?AD OPIEKI ZDROWOTNEJ

Informacje ogólne

 PRAWO LOKALNE

Zarz?dzenia Wójta Gminy
Podatek i op?aty
Sesje Rady Gminy

 EKOPORTAL

Informacje o ?rodowisku i jego ochronie

 PROFILAKTYKA I ROZWI?ZYWANIE PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH

Pe?nomocnik Wójta ds. Rozwi?zywania Problemów Alkoholowych
Gminna Komisja ds. Rozwi?zywania Problemów Alkoholowych.
Gminny Program Profilaktyki i Rozwi?zywania Problemów Alkoholowych
Punkt Informacyjno - Konsultacyjny do Spraw Uzale?nie? i Przemocy w Micha?owie

 Dokumenty Strategiczne Gminy

Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2004 - 2006
Strategia Rozwoju Gminy Micha?ów
Gminna Strategia Rozwi?zywania Problemów Spo?ecznych Gminy Micha?ów na lata 2008-2015
Studium uwarunkowa? i kierunków zagospodarowania przestrzennego
Plan Gospodarki Odpadami dla Gminy Micha?ów
Program Ochrony ?rodowiska dla Gminy Micha?ów

 Maj?tek Gminy

Rok 2004
Rok 2005
Rok 2006
Rok 2007
Rok 2009
Rok 2008
Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014

 Bud?et Gminy

2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015

 D?ug i Pomoc Publiczna

2005 r.
2004 r.

 KONTROLE

RIO
?wi?tokrzyski Urz?d Wojewódzki w Kielcach
NIK

 Wzory dokumentów

Wzory dokumentów do pobrania

 Informacje nieudost?pnione w biuletynie

Informacje nieudost?pnione w biuletynie

 LOGOWANIE DO BIP

Logowanie

 Serwis

Instrukcja obsługi
Redakcja Biuletynu
Statystyki stron
Rejestr zmian
Archiwum stron
 
OG?OSZENIE O NABORZE NR 1/2012Do druku
INFORMACJA o wyniku naboru na wolne stanowisko urz?dnicze.

WÓJT GMINY MICHA?ÓW

og?asza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urz?dnicze

w Urz?dzie Gminy w Micha?owie

Zast?pca Kierownika Urz?du Stanu Cywilnego


Zatrudnienie na podstawie: umowy o prac?

1 etat – pe?ny wymiar czasu pracy

I. Nazwa i adres jednostki:

Urz?d Gminy w Micha?owie

Micha?ów 115

28-411 MICHA?ÓW

II. Okre?lenie stanowiska urz?dniczego:

Zast?pca Kierownika Urz?du Stanu Cywilnego

III. Okre?lenie wymaga? zwi?zanych ze stanowiskiem urz?dniczym:

1. Wymagania niezb?dne (konieczne) zwi?zane ze stanowiskiem urz?dniczym:

Do naboru mo?e przyst?pi? osoba, która spe?nia nast?puj?ce wymagania:  

1) posiada obywatelstwo polskie, pe?n? zdolno?? do czynno?ci prawnych i korzysta z pe?ni praw publicznych,

2) nie by?a skazana prawomocnym wyrokiem s?du za umy?lne przest?pstwo ?cigane z oskar?enia publicznego lub umy?lne przest?pstwo skarbowe prawomocnie skazana za przest?pstwo umy?lne,

3) cieszy si? nieposzlakowan? opini?,

4) posiada stan zdrowia pozwalaj?cy na zatrudnienie na okre?lonym stanowisku,

5) uko?czy?a:

 a) studia prawnicze lub administracyjne i uzyska?a tytu? magistra lub

 b) podyplomowe studia administracyjne.

6) posiada ??cznie co najmniej pi?cioletni sta? pracy:

 a) na stanowiskach urz?dniczych w urz?dach lub biurach jednostek samorz?du terytorialnego lub

 b) w s?u?bie cywilnej, lub

 c) w urz?dach pa?stwowych z wyj?tkiem stanowisk pomocniczych i obs?ugi, lub

 d) w s?u?bie zagranicznej, z wyj?tkiem stanowisk pomocniczych i obs?ugi.

Ponadto kandydat na stanowisko Zast?pcy Kierownika USC powinien posiada? umiej?tno?? bieg?ej obs?ugi komputera w zakresie podstawowym, znajomo?? obs?ugi powszechnie u?ywanych systemów operacyjnych, obs?ugi poczty elektronicznej, umiej?tno?? pracy w ?rodowisku sieciowym oraz wykaza? si? znajomo?ci? przepisów n/w ustaw:

- Prawo o aktach stanu cywilnego,

- O ewidencji ludno?ci i dowodach osobistych

- Kodeks rodzinny i opieku?czy,

- Konkordatu mi?dzy Stolic? Apostolsk? i Rzeczpospolit?, 

2. Wymagania dodatkowe (po??dane) zwi?zane ze stanowiskiem urz?dniczym:


1) znajomo?? przepisów ustawy – Kodeks post?powania administracyjnego,

2) znajomo?? ustaw dot. funkcjonowania samorz?du gminnego,

3) znajomo?? przepisów prawa  w zakresie: ochrony danych osobowych, ochrony informacji niejawnych, dost?pie do informacji publicznej.

4) umiej?tno?? stosowania w praktyce przepisów prawa,

5) umiej?tno?? wyst?pie? publicznych, komunikatywno?? i ?atwo?? przekazywania informacji, umiej?tno?? samodzielnej organizacji pracy, dyspozycyjno??, odpowiedzialno??, dok?adno??, kreatywno??, operatywno??, samodzielno?? w podejmowaniu decyzji, odporno?? na stres, uprzejmo?? i ?yczliwo?? w kontaktach z obywatelami,

6) mile widziana znajomo?? j?zyków obcych.

 

IV. Wskazanie zakresu zada? wykonywanych na stanowisku urz?dniczym:

Do zada? stanowiska nale?y w szczególno?ci:

1. Prowadzenie ca?o?ci spraw z zakresu ustawy o ewidencji ludno?ci i dowodach osobistych obejmuj?cych w szczególno?ci:

- prowadzenie ewidencji ludno?ci oraz udzielanie informacji osobowo-adresowych;

- prowadzenie spraw z zakresu realizacji obowi?zku meldunkowego, przygotowywanie decyzji i wydawanie za?wiadcze? w sprawach zameldowania i wymeldowania;

- wydawanie dokumentów stwierdzaj?cych to?samo?? osób i prowadzenie post?powa? z tym zwi?zanych;

- prowadzenie dokumentacji zwi?zanej z wydawaniem, wymian?, zwrotem i utrat? dokumentów to?samo?ci, utrat? obywatelstwa polskiego, zgonu osoby posiadaj?cej taki dokument;

- wykonywanie czynno?ci w razie zgonu osoby posiadaj?cej ksi??eczk? wojskow?;

- prowadzenie rejestru wyborców, sporz?dzanie spisów wyborców i wydawanie za?wiadcze? o prawie do g?osowania.

2. Prowadzenie ksi?g stanu cywilnego i skorowidzów urodze? ma??e?stw i zgonów oraz dokumentacji zbiorczej tych akt, a w szczególno?ci:

- wykonywanie czynno?ci z zakresu rejestracji stanu cywilnego - sporz?dzanie aktów urodze?, ma??e?stw i zgonów oraz rejestrów pomocniczych tych akt;

- sporz?dzanie i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego i za?wiadcze?;

- kierowanie wniosków o uniewa?nienie, sprostowanie lub ustalenie tre?ci aktów stanu cywilnego;

- prowadzenie post?powa? w razie zagini?cia lub zniszczenia w ca?o?ci lub cz??ci ksi?gi stanu cywilnego;

- prowadzenie post?powania administracyjnego i orzekanie w sprawach rejestracji stanu cywilnego,

- przyjmowanie przewidzianych prawem o?wiadcze?,

- prowadzenie korespondencji w sprawach zwi?zanych z rejestracj? stanu cywilnego w tym z polskimi placówkami dyplomatycznymi za granic? i placówkami obcych pa?stw w Polsce.

3. Wydawanie za?wiadcze? stwierdzaj?cych brak okoliczno?ci wy??czaj?cych zawarcie ma??e?stwa oraz za?wiadcze? o zdolno?ci prawnej do zawarcia zwi?zku ma??e?skiego za granic?.

4. Wykonywanie czynno?ci zwi?zanych ze zmian? imienia i nazwiska.

5 . Wykonywanie zada? wynikaj?cych z Konkordatu.

6. Sporz?dzanie informacji dla celów kontroli spe?niania obowi?zku szkolnego i obowi?zku nauki i przesy?anie dyrektorom szkó? informacji o aktualnym stanie i zmianach w ewidencji dzieci i m?odzie?y.

7. Sporz?dzanie testamentów w trybie przewidzianym w art. 951 KC.

8. Udzielanie i cofanie pozwole? na przeprowadzanie zbiórek publicznych wraz z kontrol? dokumentów.

9. Prowadzenie spraw z zakresu ustawy o powszechnym obowi?zku obrony RP, w tym:

- przygotowanie i prowadzenie rejestracji osób na potrzeby prowadzenia kwalifikacji wojskowej,

- przygotowanie dokumentacji dotycz?cej kwalifikacji wojskowej oraz udzia? w przeprowadzeniu kwalifikacji wojskowej,

- wykonywanie zada? zwi?zanych z potrzeb? natychmiastowego uzupe?nienia si? zbrojnych oraz prowadzenie dokumentacji dot. Akcji Kurierskiej,

- realizacja zada? zwi?zanych z nak?adaniem ?wiadcze? rzeczowych i osobistych na potrzeby jednostek organizacyjnych podleg?ych MON i MSWiA,

10. Organizowanie i prowadzenie szkolenia obronnego z pracownikami urz?du oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji planistyczno-szkoleniowej w tym zakresie.

11. Opracowanie analiz, sprawozda? i realizacja zada? obronnych dla potrzeb Wojewody.

12.Udzia? w opracowaniu wytycznych Wójta do dzia?alno?ci obronnej i rocznych planów zamierze? obronnych gminy.

13.Uczestniczenie w szkoleniach obronnych organizowanych przez szczeble nadrz?dne.

14. Prowadzenie bezpo?redniego nadzoru nad :

- opracowywaniem i opiniowaniem planów obrony cywilnej i obronnych gminy,

- przygotowaniem i prowadzeniem akcji kurierskiej,

- przygotowaniem ludno?ci i mienia komunalnego na wypadek wojny,

- tworzeniem i przygotowaniem do dzia?ania formacji obrony cywilnej,

- nak?adaniem obowi?zków w ramach powszechnej samoobrony ludno?ci,

- nak?adaniem ?wiadcze? na rzecz obrony,

- opracowaniem i utrzymaniem w sta?ej aktualno?ci dokumentacji obronnej, takiej jak :

a) planu zapewniaj?cego realizacj? zestawu zada? przewidzianych do realizacji w podwy?szonej gotowo?ci obronnej,

b) regulaminu organizacyjnego Urz?du na czas „W” oraz obsady personalnej Urz?du i szczególnego zakresu obowi?zków sta?ej gotowo?ci obronnej pa?stwa,

c) dokumentacji dotycz?cej osi?gania podwy?szonej i pe?nej gotowo?ci obronnej pa?stwa,

d) dokumentacji dotycz?cej organizacji, uruchomienia i funkcjonowania sta?ego dy?uru,

e) dokumentacji organizacyjno-planistycznej zwi?zanej z przygotowaniem tymczasowego miejsca pracy urz?du na okres zagro?enia bezpiecze?stwa pa?stwa i wojny oraz zapewnienia w tym czasie warunków funkcjonowania w okre?lonym trybie pracy.

a). informacja o warunkach pracy

Nazwa stanowiska

Zast?pca Kierownika Urz?du Stanu Cywilnego

?rodowisko pracy

Godziny pracy sta?e (7:30 – 15:30). Praca b?dzie si? odbywa?a w budynku administracyjnym Urz?du Gminy w Micha?owie. Praca jest wykonywana na terenie jednostki: pomieszczenia biurowe i sale, w których wykonywana jest praca oraz pozosta?a infrastruktura budynku tj. sanitariaty, korytarze, schody. W budynku brak jest windy, a ci?gi komunikacyjne uniemo?liwiaj? przemieszczanie si? wózkiem inwalidzkim. Osoba zatrudniona na ww. stanowisku obs?uguje sprz?t komputerowy, biurowy, pracuje na dokumentach, przyjmuje petentów.

?rodki pracy

Komputery, drukarka, kserokopiarka i typowe narz?dzia r?czne niezb?dne w pracy biurowej.

Wymagania psychologiczne, fizyczne i zdrowotne

Prac? na tym stanowisku zalicza si? do prac lekkich pod wzgl?dem obci??enia fizycznego. Nie wymaga ona szczególnych w?a?ciwo?ci psychofizycznych, cho? wymaga dobrej komunikatywno?ci i aktywno?ci. Praca na tym stanowisku nie wymaga szczególnych wymaga? zdrowotnych, jedynie ogólnego dobrego stanu zdrowia. Od pracowników wymaga si? podstawowych bada? lekarskich. Wymagana jest sprawno?? komunikowania si? na poziomie interpersonalnym.


b). informacja o wska?niku zatrudnienia osób niepe?nosprawnych w jednostce

Wska?nik zatrudnienia osób niepe?nosprawnych w Urz?dzie Gminy w Micha?owie, w rozumieniu  przepisów o rehabilitacji zawodowej i spo?ecznej oraz zatrudnieniu osób niepe?nosprawnych w miesi?cu poprzedzaj?cym opublikowanie og?oszenia jest ni?szy ni? 6%.

V. Wskazanie wymaganych dokumentów.

1)  list motywacyjny,

2)  ?yciorys (CV) z uwzgl?dnieniem dok?adnego przebiegu kariery zawodowej,

3)  kwestionariusz osobowy kandydata ubiegaj?cego si? o zatrudnienie, wed?ug wzoru dost?pnego na stronach www.bip.michalow.pl lub mo?liwego do pobrania w sekretariacie Urz?du Gminy w Micha?owie,

4) kserokopia dowodu osobistego lub o?wiadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

5) kserokopie ?wiadectw pracy (po?wiadczone przez kandydata za zgodno?? z orygina?em),

6)  kserokopie dokumentów potwierdzaj?cych wykszta?cenie i kwalifikacje zawodowe (po?wiadczone przez kandydata za zgodno?? z orygina?em),

7) inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiej?tno?ciach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzaj?ce spe?nienie wymaga? niezb?dnych i dodatkowych ,

8) o?wiadczenie kandydata stwierdzaj?ce, i? posiada pe?n? zdolno?? do czynno?ci prawnych oraz korzysta z pe?ni praw publicznych,

9) o?wiadczenie kandydata o braku przeciwwskaza? zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku.

10) o?wiadczenie kandydata stwierdzaj?ce, i? oraz nie toczy si? przeciwko niemu post?powanie karne i skarbowe oraz nie by? skazany prawomocnym wyrokiem s?du za umy?lne przest?pstwo ?cigane z oskar?enia publicznego lub umy?lne przest?pstwo skarbowe,

W przypadku naboru, kandydat b?dzie zobowi?zany dostarczy? orygina? aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

11)   kserokopie dokumentów potwierdzaj?cych niepe?nosprawno??, je?li kandydat zamierza skorzysta? z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorz?dowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z pó?n. zm.)

12)   spis wszystkich dokumentów  sk?adanych w ofercie przez kandydata.

Dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny , CV powinny by? opatrzone klauzul?:

Wyra?am zgod? na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezb?dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustaw? z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z pó?n. zm.) oraz ustaw? z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorz?dowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 z pó?n. zm.)”


VI. Okre?lenie terminu i miejsca sk?adania dokumentów.

Dokumenty zawarte w zamkni?tej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urz?dnicze w Urz?dzie Gminy w Micha?owie – Zast?pca Kierownika Urz?du Stanu Cywilnego” nale?y sk?ada? w terminie do dnia 30 listopada 2012 r. do godz. 1200 w sekretariacie Urz?du Gminy w Micha?owie,


W przypadku przes?ania przez kandydata dokumentów poczt?, za dat? dor?czenia do Urz?du uwa?a si? dat? i godzin? otrzymania tych dokumentów przez Urz?d (dat? wp?ywu do Urz?du).


Dokumenty dor?czone po ww. terminie nie s? rozpatrywane i podlegaj? zwrotowi.


VII. Inne informacje.

Post?powanie w sprawie naboru na stanowisko urz?dnicze przeprowadzi Komisja powo?ana zarz?dzeniem Nr K/12/2012 Wójta Gminy Micha?ów z dnia 16 listopada 2012 r. w sprawie og?oszenia naboru na wolne stanowisko urz?dnicze w Urz?dzie Gminy w Micha?owie.

Post?powanie w sprawie naboru na stanowisko urz?dnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarz?dzeniem Nr 38/2009 Wójta Gminy Micha?ów z dnia 28 sierpnia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowiska urz?dnicze w Urz?dzie Gminy w Micha?owie.

Osoby spe?niaj?ce wymagania formalne okre?lone w og?oszeniu zostan? powiadomione o zakwalifikowaniu si? do drugiego etapu konkursu drog? elektroniczn? lub telefonicznie w dniu 30 listopada 2012 r. w godz. 14.00 – 15.30.


W dniu 3 grudnia 2012 r. od godz. 1000 komisja prowadzi? b?dzie indywidualne rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami.

Informacja o wyniku naboru zostanie niezw?ocznie upowszechniona na tablicy og?osze? w Urz?dzie Gminy w Micha?owie, w Biuletynie Informacji Publicznej Urz?du Gminy w Micha?owie oraz na stronie internetowej urz?du (www.michalow.pl).

Osoba wy?oniona w naborze mo?e zosta? skierowana do odbycia s?u?by przygotowawczej ko?cz?cej si? egzaminem.


 

Dokumenty do pobrania :


- kwestionariusz osobowy

 

 

 

INFORMACJA o wyniku naboru na wolne stanowisko urz?dnicze.

Statystyki bieżącej stronyWyświetleń: 2556
Utworzył: Marcin Panek, data utworzenia: 2012-11-20 10:53:21
Opublikował: Marcin Panek, data publikacji: 2012-11-29 08:38:11
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje tej strony

  

Biuletyn Informacji Publicznej - URZ?D GMINY MICHA?ÓW redaguje: Marcin Panek
tel. (041) 356 52 43 fax. (041) 356 52 44
BIP (ogólnokrajowa strona główna): www.bip.gov.pl