OG?OSZENIE O NABORZE NR 1/2012 | ||||||||
WÓJT GMINY MICHA?ÓW og?asza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urz?dnicze w Urz?dzie Gminy w Micha?owie – Zast?pca Kierownika Urz?du Stanu Cywilnego Zatrudnienie na podstawie: umowy o prac? 1 etat – pe?ny wymiar czasu pracy I. Nazwa i adres jednostki: Urz?d Gminy w Micha?owie Micha?ów 115 28-411 MICHA?ÓW II. Okre?lenie stanowiska urz?dniczego: Zast?pca Kierownika Urz?du Stanu Cywilnego III. Okre?lenie wymaga? zwi?zanych ze stanowiskiem urz?dniczym: 1. Wymagania niezb?dne (konieczne) zwi?zane ze stanowiskiem urz?dniczym: Do naboru mo?e przyst?pi? osoba, która spe?nia nast?puj?ce wymagania: 1) posiada obywatelstwo polskie, pe?n? zdolno?? do czynno?ci prawnych i korzysta z pe?ni praw publicznych, 2) nie by?a skazana prawomocnym wyrokiem s?du za umy?lne przest?pstwo ?cigane z oskar?enia publicznego lub umy?lne przest?pstwo skarbowe prawomocnie skazana za przest?pstwo umy?lne, 3) cieszy si? nieposzlakowan? opini?, 4) posiada stan zdrowia pozwalaj?cy na zatrudnienie na okre?lonym stanowisku, 5) uko?czy?a: a) studia prawnicze lub administracyjne i uzyska?a tytu? magistra lub b) podyplomowe studia administracyjne. 6) posiada ??cznie co najmniej pi?cioletni sta? pracy: a) na stanowiskach urz?dniczych w urz?dach lub biurach jednostek samorz?du terytorialnego lub b) w s?u?bie cywilnej, lub c) w urz?dach pa?stwowych z wyj?tkiem stanowisk pomocniczych i obs?ugi, lub d) w s?u?bie zagranicznej, z wyj?tkiem stanowisk pomocniczych i obs?ugi. Ponadto kandydat na stanowisko Zast?pcy Kierownika USC powinien posiada? umiej?tno?? bieg?ej obs?ugi komputera w zakresie podstawowym, znajomo?? obs?ugi powszechnie u?ywanych systemów operacyjnych, obs?ugi poczty elektronicznej, umiej?tno?? pracy w ?rodowisku sieciowym oraz wykaza? si? znajomo?ci? przepisów n/w ustaw: - Prawo o aktach stanu cywilnego, - O ewidencji ludno?ci i dowodach osobistych - Kodeks rodzinny i opieku?czy, - Konkordatu mi?dzy Stolic? Apostolsk? i Rzeczpospolit?, 2. Wymagania dodatkowe (po??dane) zwi?zane ze stanowiskiem urz?dniczym: 1) znajomo?? przepisów ustawy – Kodeks post?powania administracyjnego, 2) znajomo?? ustaw dot. funkcjonowania samorz?du gminnego, 3) znajomo?? przepisów prawa w zakresie: ochrony danych osobowych, ochrony informacji niejawnych, dost?pie do informacji publicznej. 4) umiej?tno?? stosowania w praktyce przepisów prawa, 5) umiej?tno?? wyst?pie? publicznych, komunikatywno?? i ?atwo?? przekazywania informacji, umiej?tno?? samodzielnej organizacji pracy, dyspozycyjno??, odpowiedzialno??, dok?adno??, kreatywno??, operatywno??, samodzielno?? w podejmowaniu decyzji, odporno?? na stres, uprzejmo?? i ?yczliwo?? w kontaktach z obywatelami, 6) mile widziana znajomo?? j?zyków obcych.
IV. Wskazanie zakresu zada? wykonywanych na stanowisku urz?dniczym: Do zada? stanowiska nale?y w szczególno?ci: 1. Prowadzenie ca?o?ci spraw z zakresu ustawy o ewidencji ludno?ci i dowodach osobistych obejmuj?cych w szczególno?ci: - prowadzenie ewidencji ludno?ci oraz udzielanie informacji osobowo-adresowych; - prowadzenie spraw z zakresu realizacji obowi?zku meldunkowego, przygotowywanie decyzji i wydawanie za?wiadcze? w sprawach zameldowania i wymeldowania; - wydawanie dokumentów stwierdzaj?cych to?samo?? osób i prowadzenie post?powa? z tym zwi?zanych; - prowadzenie dokumentacji zwi?zanej z wydawaniem, wymian?, zwrotem i utrat? dokumentów to?samo?ci, utrat? obywatelstwa polskiego, zgonu osoby posiadaj?cej taki dokument; - wykonywanie czynno?ci w razie zgonu osoby posiadaj?cej ksi??eczk? wojskow?; - prowadzenie rejestru wyborców, sporz?dzanie spisów wyborców i wydawanie za?wiadcze? o prawie do g?osowania. 2. Prowadzenie ksi?g stanu cywilnego i skorowidzów urodze? ma??e?stw i zgonów oraz dokumentacji zbiorczej tych akt, a w szczególno?ci: - wykonywanie czynno?ci z zakresu rejestracji stanu cywilnego - sporz?dzanie aktów urodze?, ma??e?stw i zgonów oraz rejestrów pomocniczych tych akt; - sporz?dzanie i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego i za?wiadcze?; - kierowanie wniosków o uniewa?nienie, sprostowanie lub ustalenie tre?ci aktów stanu cywilnego; - prowadzenie post?powa? w razie zagini?cia lub zniszczenia w ca?o?ci lub cz??ci ksi?gi stanu cywilnego; - prowadzenie post?powania administracyjnego i orzekanie w sprawach rejestracji stanu cywilnego, - przyjmowanie przewidzianych prawem o?wiadcze?, - prowadzenie korespondencji w sprawach zwi?zanych z rejestracj? stanu cywilnego w tym z polskimi placówkami dyplomatycznymi za granic? i placówkami obcych pa?stw w Polsce. 3. Wydawanie za?wiadcze? stwierdzaj?cych brak okoliczno?ci wy??czaj?cych zawarcie ma??e?stwa oraz za?wiadcze? o zdolno?ci prawnej do zawarcia zwi?zku ma??e?skiego za granic?. 4. Wykonywanie czynno?ci zwi?zanych ze zmian? imienia i nazwiska. 5 . Wykonywanie zada? wynikaj?cych z Konkordatu. 6. Sporz?dzanie informacji dla celów kontroli spe?niania obowi?zku szkolnego i obowi?zku nauki i przesy?anie dyrektorom szkó? informacji o aktualnym stanie i zmianach w ewidencji dzieci i m?odzie?y. 7. Sporz?dzanie testamentów w trybie przewidzianym w art. 951 KC. 8. Udzielanie i cofanie pozwole? na przeprowadzanie zbiórek publicznych wraz z kontrol? dokumentów. 9. Prowadzenie spraw z zakresu ustawy o powszechnym obowi?zku obrony RP, w tym: - przygotowanie i prowadzenie rejestracji osób na potrzeby prowadzenia kwalifikacji wojskowej, - przygotowanie dokumentacji dotycz?cej kwalifikacji wojskowej oraz udzia? w przeprowadzeniu kwalifikacji wojskowej, - wykonywanie zada? zwi?zanych z potrzeb? natychmiastowego uzupe?nienia si? zbrojnych oraz prowadzenie dokumentacji dot. Akcji Kurierskiej, - realizacja zada? zwi?zanych z nak?adaniem ?wiadcze? rzeczowych i osobistych na potrzeby jednostek organizacyjnych podleg?ych MON i MSWiA, 10. Organizowanie i prowadzenie szkolenia obronnego z pracownikami urz?du oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji planistyczno-szkoleniowej w tym zakresie. 11. Opracowanie analiz, sprawozda? i realizacja zada? obronnych dla potrzeb Wojewody. 12.Udzia? w opracowaniu wytycznych Wójta do dzia?alno?ci obronnej i rocznych planów zamierze? obronnych gminy. 13.Uczestniczenie w szkoleniach obronnych organizowanych przez szczeble nadrz?dne. 14. Prowadzenie bezpo?redniego nadzoru nad : - opracowywaniem i opiniowaniem planów obrony cywilnej i obronnych gminy, - przygotowaniem i prowadzeniem akcji kurierskiej, - przygotowaniem ludno?ci i mienia komunalnego na wypadek wojny, - tworzeniem i przygotowaniem do dzia?ania formacji obrony cywilnej, - nak?adaniem obowi?zków w ramach powszechnej samoobrony ludno?ci, - nak?adaniem ?wiadcze? na rzecz obrony, - opracowaniem i utrzymaniem w sta?ej aktualno?ci dokumentacji obronnej, takiej jak : a) planu zapewniaj?cego realizacj? zestawu zada? przewidzianych do realizacji w podwy?szonej gotowo?ci obronnej, b) regulaminu organizacyjnego Urz?du na czas „W” oraz obsady personalnej Urz?du i szczególnego zakresu obowi?zków sta?ej gotowo?ci obronnej pa?stwa, c) dokumentacji dotycz?cej osi?gania podwy?szonej i pe?nej gotowo?ci obronnej pa?stwa, d) dokumentacji dotycz?cej organizacji, uruchomienia i funkcjonowania sta?ego dy?uru, e) dokumentacji organizacyjno-planistycznej zwi?zanej z przygotowaniem tymczasowego miejsca pracy urz?du na okres zagro?enia bezpiecze?stwa pa?stwa i wojny oraz zapewnienia w tym czasie warunków funkcjonowania w okre?lonym trybie pracy. a). informacja o warunkach pracy
b). informacja o wska?niku zatrudnienia osób niepe?nosprawnych w jednostce Wska?nik zatrudnienia osób niepe?nosprawnych w Urz?dzie Gminy w Micha?owie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i spo?ecznej oraz zatrudnieniu osób niepe?nosprawnych w miesi?cu poprzedzaj?cym opublikowanie og?oszenia jest ni?szy ni? 6%. V. Wskazanie wymaganych dokumentów. 1) list motywacyjny, 2) ?yciorys (CV) z uwzgl?dnieniem dok?adnego przebiegu kariery zawodowej, 3) kwestionariusz osobowy kandydata ubiegaj?cego si? o zatrudnienie, wed?ug wzoru dost?pnego na stronach www.bip.michalow.pl lub mo?liwego do pobrania w sekretariacie Urz?du Gminy w Micha?owie, 4) kserokopia dowodu osobistego lub o?wiadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 5) kserokopie ?wiadectw pracy (po?wiadczone przez kandydata za zgodno?? z orygina?em), 6) kserokopie dokumentów potwierdzaj?cych wykszta?cenie i kwalifikacje zawodowe (po?wiadczone przez kandydata za zgodno?? z orygina?em), 7) inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiej?tno?ciach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzaj?ce spe?nienie wymaga? niezb?dnych i dodatkowych , 8) o?wiadczenie kandydata stwierdzaj?ce, i? posiada pe?n? zdolno?? do czynno?ci prawnych oraz korzysta z pe?ni praw publicznych, 9) o?wiadczenie kandydata o braku przeciwwskaza? zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku. 10) o?wiadczenie kandydata stwierdzaj?ce, i? oraz nie toczy si? przeciwko niemu post?powanie karne i skarbowe oraz nie by? skazany prawomocnym wyrokiem s?du za umy?lne przest?pstwo ?cigane z oskar?enia publicznego lub umy?lne przest?pstwo skarbowe, W przypadku naboru, kandydat b?dzie zobowi?zany dostarczy? orygina? aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego. 11) kserokopie dokumentów potwierdzaj?cych niepe?nosprawno??, je?li kandydat zamierza skorzysta? z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorz?dowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z pó?n. zm.) 12) spis wszystkich dokumentów sk?adanych w ofercie przez kandydata. Dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny , CV powinny by? opatrzone klauzul?: „Wyra?am zgod? na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezb?dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustaw? z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z pó?n. zm.) oraz ustaw? z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorz?dowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 z pó?n. zm.)” VI. Okre?lenie terminu i miejsca sk?adania dokumentów. Dokumenty zawarte w zamkni?tej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urz?dnicze w Urz?dzie Gminy w Micha?owie – Zast?pca Kierownika Urz?du Stanu Cywilnego” nale?y sk?ada? w terminie do dnia 30 listopada 2012 r. do godz. 1200 w sekretariacie Urz?du Gminy w Micha?owie, W przypadku przes?ania przez kandydata dokumentów poczt?, za dat? dor?czenia do Urz?du uwa?a si? dat? i godzin? otrzymania tych dokumentów przez Urz?d (dat? wp?ywu do Urz?du). Dokumenty dor?czone po ww. terminie nie s? rozpatrywane i podlegaj? zwrotowi. VII. Inne informacje. Post?powanie w sprawie naboru na stanowisko urz?dnicze przeprowadzi Komisja powo?ana zarz?dzeniem Nr K/12/2012 Wójta Gminy Micha?ów z dnia 16 listopada 2012 r. w sprawie og?oszenia naboru na wolne stanowisko urz?dnicze w Urz?dzie Gminy w Micha?owie. Post?powanie w sprawie naboru na stanowisko urz?dnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarz?dzeniem Nr 38/2009 Wójta Gminy Micha?ów z dnia 28 sierpnia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowiska urz?dnicze w Urz?dzie Gminy w Micha?owie. Osoby spe?niaj?ce wymagania formalne okre?lone w og?oszeniu zostan? powiadomione o zakwalifikowaniu si? do drugiego etapu konkursu drog? elektroniczn? lub telefonicznie w dniu 30 listopada 2012 r. w godz. 14.00 – 15.30. W dniu 3 grudnia 2012 r. od godz. 1000 komisja prowadzi? b?dzie indywidualne rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami. Informacja o wyniku naboru zostanie niezw?ocznie upowszechniona na tablicy og?osze? w Urz?dzie Gminy w Micha?owie, w Biuletynie Informacji Publicznej Urz?du Gminy w Micha?owie oraz na stronie internetowej urz?du (www.michalow.pl). Osoba wy?oniona w naborze mo?e zosta? skierowana do odbycia s?u?by przygotowawczej ko?cz?cej si? egzaminem.
Dokumenty do pobrania :
|
URZ?D GMINY MICHA?ÓW |