Treść przetargu:
SEKCJA I: ZAMAWIAJ?CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urz?d Gminy w Micha?owie , Micha?ów 115, 28-411 Micha?ów, woj. ?wi?tokrzyskie, tel. 041 3565243, faks 041 3565244.
- Adres strony internetowej zamawiaj?cego: www.michalow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ?CEGO: Administracja samorz?dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE?LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj?cego: Obs?uga i eksploatacja kot?owni i urz?dze? grzewczych c. o. w pomieszczeniach Zespo?ów Placówek O?wiatowych w Micha?owie, Górach i S?dowicach oraz O?rodków Zdrowia w Górach i S?dowicach w sezonie grzewczym 2011/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us?ugi.
II.1.3) Okre?lenie przedmiotu oraz wielko?ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s? us?ugi w zakresie wykonywania obs?ugi i eksploatacji kot?owni i urz?dze? grzewczych c.o. znajduj?cych si? w pomieszczeniach Zespo?ów Placówek O?wiatowych w Micha?owie, Górach i S?dowicach oraz O?rodków Zdrowia w Górach i S?dowicach w sezonie grzewczym 2011/2012. Szczegó?owy zakres prac i obowi?zków: 1/. Przygotowanie kot?owni do sezonu. 2/. Ca?odobowa obs?uga i eksploatacja kot?owni c.o. oraz urz?dze? grzewczych c.o., w tym: a) obs?uga pieców c.o . oraz urz?dze? towarzysz?cych-pompy wodne, odstojniki i inne; b) transport w?gla do pomieszcze? kot?owni, pryzmowanie; c) bie??ca oraz okresowa konserwacja pieców, pomp, instalacji c.o. oraz pomieszcze? kot?owni; d) utrzymanie we wszystkich pomieszczeniach ogrzewanych budynków sta?ej temperatury 18-20 st. C; e) przestrzeganie obwi?zuj?cych przepisów w zakresie obs?ugi, eksploatacji kot?owni c.o. oraz instalacji grzewczych, przepisów BHP oraz p. po?arowych, w tym: przestrzegania obowi?zuj?cych norm czasu pracy osób pracuj?cych przy obs?udze kot?owni - dotyczy równie? pracodawcy; f) przestrzeganie norm zu?ycia opa?u - systematycznie prowadzi? kontrolk? zu?ytego opa?u; g) przestrzeganie instrukcji obs?ugi kot?ów c.o ., pomp wodnych i instalacji grzewczej; h) systematyczne uprz?tanie ?u?lu w miejsce wskazane przez Dyrektorów szkó? i Kierownika SZOZ. 3/. Utrzymanie w nale?ytym stanie technicznym urz?dze? kot?owni i instalacji c.o. zapewniaj?cym ich maksymalnie sprawn?, bezawaryjn? i bezpieczn? eksploatacj?, a w przypadku awarii spowodowanej z winy wykonawcy usuni?cie awarii na w?asny koszt. 4/. W okresie zimowym od?nie?anie doj?? do kot?owni oraz otoczenia kot?owni i drogi dojazdowej dla pojazdów dowo??cych w?giel. 5/. W dniu nauki szkolnej nale?y zabezpieczy? temperatur? w pomieszczeniach klasowych okre?lon? w ust. 1 lit. d). W pozosta?e dni w miar? potrzeb zabezpieczaj?c pomieszczenia szkolne przed zbytnim wych?odzeniem, a urz?dzenia kot?owni i instalacji grzewczej przed zamro?eniem. 6/. Osoby pracuj?ce w kot?owni zobowi?zane s? posiada? uprawnienia obowi?zuj?ce palacza c. o i wk?adk? energetyczn?. 7/. Wykonawca ponosi pe?n? odpowiedzialno?? przed jednostkami kontroluj?cymi. Wszelkie zalecenia pokontrolne wynikaj?ce z bie??cej pracy kot?owni wykonuje wykonawca we w?asnym zakresie i z w?asnych ?rodków. 8/. Wykonawca z w?asnych ?rodków wyposa?a kot?owni? w narz?dzia (taczki, szufle, pogrzebacze, miot?y i inne) niezb?dne do prawid?owego funkcjonowania kot?owni oraz w ?rodki czyszcz?ce, pior?ce, dezynfekuj?ce, ?cierki, r?czniki oraz ubrania ochronne dla zatrudnionych pracowników. 9/. Po zako?czeniu sezonu grzewczego wykonanie malowania pomieszcze? kot?owni oraz konserwacji i zabezpieczenia urz?dze? grzewczych. 10/. Wykonywanie innych prac zwi?zanych z obs?ug? kot?owni i instalacji c.o. na polecenie Dyrektorów szkó? i Kierownika SZOZ. 11/. Wykonawca zobowi?zany jest do dokonania wizji lokalnej w budynkach Zespo?ów placówek O?wiatowych i O?rodków Zdrowia celu zapoznania si? ze stanem kot?owni i urz?dze? grzewczych c. o. przewidzianych do obs?ugi w prowadzonym post?powaniu..
II.1.4) Czy przewiduje si? udzielenie zamówie? uzupe?niaj?cych: nie.
II.1.5) Wspólny S?ownik Zamówie? (CPV): 93.90.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza si? z?o?enie oferty cz??ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza si? z?o?enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zako?czenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje si? udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA?U W POST?POWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE?NIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i do?wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
III.4) INFORMACJA O O?WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ? DOSTARCZY? WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE?NIANIA WARUNKÓW UDZIA?U W POST?POWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe?niania przez wykonawc? warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o?wiadczenia o spe?nieniu warunków udzia?u w post?powaniu, nale?y przed?o?y?:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ?wiadcze? okresowych lub ci?g?ych równie? wykonywanych, dostaw lub us?ug w zakresie niezb?dnym do wykazania spe?niania warunku wiedzy i do?wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up?ywem terminu sk?adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu, a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto?ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za??czeniem dokumentu potwierdzaj?cego, ?e te dostawy lub us?ugi zosta?y wykonane lub s? wykonywane nale?ycie
- wykaz osób, które b?d? uczestniczy? w wykonywaniu zamówienia, w szczególno?ci odpowiedzialnych za ?wiadczenie us?ug, kontrol? jako?ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do?wiadczenia i wykszta?cenia niezb?dnych dla wykonania zamówienia, a tak?e zakresu wykonywanych przez nie czynno?ci, oraz informacj? o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale?y przed?o?y?:
- o?wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza si? mo?liwo?? ubiegania si? o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi? osoby niepe?nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni?sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona b?dzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje si? istotne zmiany postanowie? zawartej umowy w stosunku do tre?ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dost?pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.archbip.michalow.pl Specyfikacj? istotnych warunków zamówienia mo?na uzyska? pod adresem: w Urz?dzie Gminy Micha?ów w sekretariacie (pokój Nr 1).
IV.4.4) Termin sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu lub ofert: 04.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urz?d Gminy w Micha?owie sekretariat (pokój Nr 1).
IV.4.5) Termin zwi?zania ofert?: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk?adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje si? uniewa?nienie post?powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ?rodków pochodz?cych z bud?etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj?cych zwrotowi ?rodków z pomocy udzielonej przez pa?stwa cz?onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia?y by? przeznaczone na sfinansowanie ca?o?ci lub cz??ci zamówienia: nie
V. TERMIN ZAMIESZCZENIA OG?OSZENIA O ZAMÓWIENIU W BZP:
Og?oszenie o zamówieniu zosta?o zamieszczone w Biuletynie Zamówie? Publicznych na portalu UZP 304592 -2011 dnia 26.09.2011r.
Dokumenty do pobrania:
- SIWZ - link
Pobierz wszystkie za??czniki - link
1. Druk „OFERTA” – za??cznik Nr 1 do SIWZ
2. Druk o?wiadczenia o spe?nianiu warunków udzia?u w post?powaniu - za??cznik nr 2 do SIWZ
3. Druk o?wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia z post?powania o udzielenie zamówienia publicznego - za??cznik nr 3 do SIWZ
4. Druk o?wiadczenia o dokonaniu wizji lokalnej w budynkach Zespo?ów Placówek O?wiatowych i O?rodków Zdrowia i zapoznaniu si? ze stanem kot?owni i urz?dze? grzewczych c. o. przewidzianych do obs?ugi w prowadzonym post?powaniu - za??cznik Nr 4 do SIWZ
5. Projekt umowy – za??cznik Nr 5 do SIWZ
|