Treść przetargu:
SEKCJA I: ZAMAWIAJ?CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urz?d Gminy w Micha?owie , Micha?ów 115, 28-411 Micha?ów, woj. ?wi?tokrzyskie, tel. 041 3565243, faks 041 3565244.
- Adres strony internetowej zamawiaj?cego: www.michalow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ?CEGO: Administracja samorz?dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE?LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj?cego: Zakup oleju opa?owego wraz z dostaw? do Zespo?u Placówek O?wiatowych w W?chad?owie i Urz?du Gminy w Micha?owie w roku 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre?lenie przedmiotu oraz wielko?ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opa?owego do Zespo?u Placówek O?wiatowych w W?chad?owie i Urz?du Gminy w Micha?owie. Zamówienie obejmuje dostaw? oleju opa?owego w roku 2013 w ilo?ci oko?o 45 000 litrów dostarczanej sukcesywnie na podstawie cz?stkowych zamówie?. Podana ilo?? oleju opa?owego ma charakter orientacyjny i b?dzie dostosowana do faktycznych potrzeb Zamawiaj?cego w zale?no?ci od warunków pogodowych. Wymagane jest aby oferowany olej opa?owy charakteryzowa? si? parametrami zgodnymi z norm? PN-C-96024:2001 nie gorszymi ni?: 1. Warto?? opa?owa min. 42 600 kJ/kg 2. G?sto?? w temp. 15 st. C max. 860 kg/m3 3. Temperatura zap?onu min. 56st. C 4. Lepko?? w temp. 20 st. C max. 6 mm2/s 5. Temperatura p?yni?cia min. - 20st. C 6. Pozosta?o?? po koksowaniu z 10% pozosta?o?ci destylacyjnej max. 0,3% (m/m) 7. Zawarto?? siarki max. 0,1% (m/m) 8. Zawarto?? wody max. 200 mg/kg 9. Zawarto?? zanieczyszcze? sta?ych max. 24 mg/kg 10. Pozosta?o?ci po spopielaniu max. 0,01% (m/m) 11. Barwa Czerwona W ofercie nale?y poda? cen? ofertow? za 1 litr oleju w temperaturze 15 st.C. Cen? ofertow? nale?y przyj?? na podstawie ?redniej notowanej ceny oleju opa?owego zamieszczonej w oficjalnym i ogólnodost?pnym ?ródle informacji cenowej producenta oleju opa?owego aktualnej na dzie?: 06 grudnia 2012 r. uwzgl?dniaj?c upust i mar?? oferenta. Mar?a/upust wyra?one w z?otych, nie mo?e ulec zmianie w ci?gu ca?ego okresu realizacji zamówienia. Zamawiaj?cy zastrzega sobie mo?liwo?? zmiany planowanej do zakupu ilo?ci oleju w zale?no?ci od potrzeb Zamawiaj?cego..
II.1.4) Czy przewiduje si? udzielenie zamówie? uzupe?niaj?cych: nie.
II.1.5) Wspólny S?ownik Zamówie? (CPV): 09.13.51.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza si? z?o?enie oferty cz??ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza si? z?o?enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zako?czenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje si? udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA?U W POST?POWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE?NIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre?lonej dzia?alno?ci lub czynno?ci, je?eli przepisy prawa nak?adaj? obowi?zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
-
W zakresie posiadania uprawnie? do wykonywania okre?lonej dzia?alno?ci lub czynno?ci ,je?eli przepisy prawa nak?adaj? obowi?zek ich posiadania Zamawiaj?cy uzna warunek za spe?niony, gdy Wykonawca przed?o?y aktualn? koncesj?, na obrót paliwami ciek?ymi.
III.4) INFORMACJA O O?WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ? DOSTARCZY? WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE?NIANIA WARUNKÓW UDZIA?U W POST?POWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe?niania przez wykonawc? warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o?wiadczenia o spe?nieniu warunków udzia?u w post?powaniu, nale?y przed?o?y?:
- koncesj?, zezwolenie lub licencj?
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale?y przed?o?y?:
- o?wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w?a?ciwego rejestru, je?eli odr?bne przepisy wymagaj? wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o?wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je?eli wykonawca ma siedzib? lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk?ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzib? lub miejsce zamieszkania potwierdzaj?cy, ?e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og?oszono upad?o?ci - wystawiony nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ?CYCH, ?E OFEROWANE DOSTAWY , US?UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ? OKRE?LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ?e oferowane dostawy, us?ugi lub roboty budowlane odpowiadaj? okre?lonym wymaganiom nale?y przed?o?y?:
III.7) Czy ogranicza si? mo?liwo?? ubiegania si? o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi? osoby niepe?nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni?sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona b?dzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje si? istotne zmiany postanowie? zawartej umowy w stosunku do tre?ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowie? umowy oraz okre?lenie warunków zmian
Niedopuszczalna jest jednak - pod rygorem niewa?no?ci - zmiana postanowie? zawartej umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, ?e konieczno?? wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczno?ci, których nie mo?na by?o przewidzie? w chwili zawarcia umowy lub s? korzystne dla Zamawiaj?cego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dost?pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.archbip.michalow.pl Specyfikacj? istotnych warunków zamówienia mo?na uzyska? pod adresem: Urz?d Gminy w Micha?owie Micha?ów 115 28-411 Micha?ów.
IV.4.4) Termin sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urz?d Gminy w Micha?owie Micha?ów 115 28-411 Micha?ów sekretariat.
IV.4.5) Termin zwi?zania ofert?: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk?adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje si? uniewa?nienie post?powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ?rodków pochodz?cych z bud?etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj?cych zwrotowi ?rodków z pomocy udzielonej przez pa?stwa cz?onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia?y by? przeznaczone na sfinansowanie ca?o?ci lub cz??ci zamówienia: nie
V. TERMIN ZAMIESZCZENIA OG?OSZENIA O ZAMÓWIENIU W BZP:
Og?oszenie o zamówieniu zosta?o zamieszczone w Biuletynie Zamówie? Publicznych na portalu UZP 494926 - 2012 dnia 06.12.2012r.
Pliki do pobrania:
- SIWZ
- Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- za??cznik nr 1 - O?wiadczenie o spe?nianiu warunków okre?lonych w art. 22 ust. 1 ustawy- za??cznik nr 2, - O?wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia- za??cznik nr 3 - Projekt umowy – za??cznik nr 4
ZAPYTANIA DO PRZETARGU - link
|