Treść przetargu:
OG?OSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM.
1. ZAMAWIAJ?CY
Gmina Micha?ów z siedzib? w Urz?dzie Gminy w Micha?owie, 28 – 411 Micha?ów 115,
NIP 662 – 113 – 43 – 61, REGON 000537467,
tel.: (041)35-65-243, fax.: (041) 35-65-244,
e-mail: michalow@op.pl, http://www.michalow.pl
2. OKRE?LENIE TRYBU ZAMÓWIENIA.
Przetarg nieograniczony na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówie? Publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 ze zmianami) o szacunkowej warto?ci nie przekraczaj?cej wyra?onej w z?otych równowarto?ci kwoty 60 000 euro.
3. OKRE?LENIE SPOSOBU UZYSKANIA SPECYFIKACJI.
Cena za dokumentacj? przetargow? okre?laj?c? opis istotnych warunków zamówienia wynosi 10z? (netto) + VAT, co stanowi kwot? 12,20 z?oty brutto. Mo?na j? odebra? osobi?cie w siedzibie Zamawiaj?cego pok. Nr 4 lub drog? pocztow? na wniosek oferenta. Op?at? pocztow? ponosi oferent.
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej „Przec?awka przez wie?” od km 0+000 do km 0+325 o d?. 325 mb oraz rozjazdu o d?ugo?ci 25m. Ca?kowita d?ugo?? nawierzchni asfaltowej wynosi – 350 mb.
Zamówienie nale?y wykona? zgodnie z:
- kosztorysem ofertowym
- szczegó?owymi specyfikacjami technicznymi
- warunkami prowadzenia robót w pasie drogowym
- warunkami przekazania placu budowy
Nie dpuszcza? si? sk?adania ofert cz??ciowych.
5. ZAMAWIAJ?CY NIE DOPUSZCZA SK?ADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Termin realizacji zamówienia (wymagany) do 30 wrze?nia 2005 r.
7. OPIS WARUNKÓW UDZIA?U W POST?POWANIU.
O udzielenie zamówienia mog? stara? si? oferenci nie wykluczeni na podstawie artyku?u 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówie? Publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 ze zmianami) oraz spe?niaj?cy warunki zawarte w art. 22 ust.1 wymienionej ustawy, a tak?e warunki okre?lone w dokumentacji przetargowej.
8. WYMAGANIA DOTYCZ?CE WADIUM.
Wadium w wysoko?ci 1000 z? nale?y wp?aci? do kasy Urz?du Gminy w Micha?owie lub na rachunek bankowy Nr 248509 0002 2001 0009 3871 0020 w terminie do dnia z?o?enia oferty tj. 15.07.2005r. Dowód wp?aty wadium nale?y do??czy? do oferty.
9. KRYTERIA OCENY OFERT.
Cena (koszt) ca?ego zamówienia ( z VAT) – 100%
10. MIEJSCE I TERMIN SK?ADANIA OFERT.
1. Oferty nale?y sk?ada? w dni robocze do dnia 15.07.2005 do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiaj?cego tj. Urz?d Gminy w Micha?owie, 28 – 411 Micha?ów 115, pok. Nr 1. (sekretariat).
2. Otwarcie ofert nast?pi w dniu 15.07.2005r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiaj?cego – sala obrad.
11. TERMIN ZWI?ZANIA OFERT?.
Sk?adaj?cy pozostaje zwi?zany z ofert? przez okres 30 dni . Bieg terminu rozpoczyna si? z up?ywem terminu sk?adania ofert. Wykonawca, który z?o?y ofert? mo?e j? zmieni? lub wycofa? tylko przed up?ywem terminu sk?adania ofert. Oferta z?o?ona po terminie zostanie zwrócona oferentowi bez otwierania. Upowa?nionym do kontaktu z oferentami jest: Jaros?aw Sza?apski tel.: (41) 35 65 243 wew. 34, fax.: (41) 35 65 244. |