Treść przetargu: Zapytanie ofertowe na zakup i dostaw? materia?ów biurowych w roku 2015
Nie stosuje si? ustawy ''Prawo zamówie? publicznych'' Warto?? zamówienia nie przekracza wyra?onej w z?otych równowarto?ci kwoty 30 000 EURO
I. Zamawiaj?cy
Gmina Micha?ów Micha?ów 115 28-411 Micha?ów tel.41/ 35 65 243 NIP: 662 176 33 06 REGON: 291010317
II. Przedmiot zapytania ofertowego
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku?ów biurowych do Urz?du Gminy w Micha?owie i Placówek O?wiatowych z terenu Gminy Micha?ów zgodnie z ilo?ci? zawart? w za??czniku nr 1 do niniejszego zapytania.
2. Przez sukcesywn? dostaw? nale?y rozumie? cykliczn? sprzeda? i dostaw? artyku?ów biurowych na podstawie zamówie? dostosowanych do aktualnych potrzeb Zmawiaj?cego, sk?adanych telefonicznie lub faxem przez upowa?nion? osob?.
3. Przedmiot zamówienia musi odpowiada? okre?lonym przez Zamawiaj?cego parametrom technicznym, u?ytkowym i jako?ciowym.
4. Wszystkie artyku?y zaproponowane przez Wykonawc? musz? posiada? nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego. Materia?y opakowaniowe musz? by? czyste, suche , bez uszkodze? mechanicznych, zapewniaj?ce w?a?ciw? jako?? i trwa?o?? wyrobu.
5. Wykonawca zobowi?zany b?dzie dostarczy? artyku?y na w?asny koszt i ryzyko w terminie do 3 dni roboczych od dnia z?o?enia zamówienia bez wzgl?du na wielko?? zamówienia, w szczególno?ci Wykonawca jest zobowi?zany zapewni? dostaw?, roz?adunek i wniesienie dostarczonego asortymentu do pomieszcze? wskazanych przez pracownika.
6. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiaj?cego wad dostarczonego towaru Zamawiaj?cy z?o?y reklamacj?. W takiej sytuacji Wykonawca zobowi?zany jest do jego wymiany na towar wolny od wad w ci?gu 3 dni roboczych - w ilo?ciach zakwestionowanych przez Zamawiaj?cego.
III. Termin realizacji i istotne warunki zamówienia
1. Artyku?y biurowe dostarczane b?d? zgodnie z zamówieniami cz?stkowymi z?o?onymi przez
Zamawiaj?cego wed?ug cen jednostkowych okre?lonych w ofercie Wykonawcy (Za??cznik nr 1) w terminie do 3 dni od przyj?cia zamówienia.
2. Artyku?y o których mowa w ofercie powinny posiada? najwy?sz? jako?? i wydajno??.
3. Przedstawiona cena produktów powinna zawiera? cen? netto plus podatek VAT
4. Najwa?niejszym kryterium oceny b?dzie cena.
5. Cena okre?lona w ofercie powinna obejmowa? wszystkie koszty zwi?zane z realizacj? przedmiotu zamówienia i pozostaje sta?a przez okres realizacji zamówienia.
6. Rozliczenie transakcji nast?powa? b?dzie przelewem na konto wskazane na fakturze w terminie 21 dni od dnia otrzymania prawid?owo wystawionej faktury przez Wykonawc?.
7. Zamawiaj?cy zastrzega sobie prawo niezrealizowania przedmiotu zamówienia w pe?nej ilo?ci artyku?ów okre?lonych w Za??czniku nr 1 do zapytania . Podane ilo?ci stanowi? wielko?ci szacunkowe. W przypadku zakupu przez Zamawiaj?cego mniejszej ilo?ci przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przys?uguj? uprawnienia do jakichkolwiek roszcze? z tego tytu?u. Zamawiaj?cy zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilo?ci przedmiotu zamówienia w poszczególnych asortymentach stosownie do swoich potrzeb.
8. Zamawiaj?cy mo?e, przed podpisaniem umowy, ??da? od Wykonawcy przedstawienia próbek wybranych artyku?ów biurowych.
9. Zamawiaj?cy mo?e zamkn?? post?powanie bez wybrania ?adnej oferty, w przypadku, gdy ?adna ze z?o?onych ofert nie odpowiada warunkom okre?lonym przez Zamawiaj?cego.
10. Termin wykonania zamówienia : od dnia podpisania umowy do 31.12.2015 r.
11. Ofert? nale?y z?o?y? do dnia 19.01.2015 roku do godziny 1000 .Oferta ma zawiera? nazw? zamówienia: Oferta na: „ Zakup i dostawa artyku?ów biurowych w roku 2015 ”.
12. Wraz z ofert? nal?y z?o?y? zaparafowany projekt umowy – za??cznik nr 2
13. Zamawiaj?cy powiadomi oferentów o wyniku post?powania za pomoc? strony internetowej www.michalow.pl
14. Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami: D?bek - Nocu? Renata tel. 41/ 35 65 243
Pliki do pobrania:
- Za??cznik Nr1
- Za??cznik Nr2
|