Treść przetargu:
OG?OSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
1. ZAMAWIAJ?CY Gmina Micha?ów z siedzib? w Urz?dzie Gminy w Micha?owie, 28 – 411 Micha?ów 115, NIP 662 – 113 – 43 – 61, REGON 000537467, Tel.: (41)35 65 243, Fax.: (41) 35 65 244, e-mail: michalow@op.pl, www.michalow.pl
2. OKRE?LENIE TRYBU ZAMÓWIENIA. Przetarg nieograniczony na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówie? Publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 ze zmianami) o szacunkowej warto?ci nie przekraczaj?cej progu unijnego.
3. STRONA INTERNETOWA, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SIWZ Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia na przedmiotowe zamówienie publiczne znajduje si? na stronie internetowej Urz?du Gminy w Micha?owie. - www.michalow.pl
Okre?lenie sposobu uzyskania specyfikacji. Cena za dokumentacj? przetargow? okre?laj?c? opis istotnych warunków zamówienia wynosi 10z? (netto) + VAT co stanowi kwot? 12,20 z?oty brutto. Mo?na j? odebra? osobi?cie w siedzibie Zamawiaj?cego pok. Nr 4 lub drog? pocztow? na wniosek oferenta. Op?at? pocztow? ponosi oferent.
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia?ów kamiennych do remontu dróg gruntowych na terenie gminy Micha?ów. Dostawa polega? b?dzie na dostarczeniu kruszywa na wskazane przez Zamawiaj?cego drogi i rozmieszczenie przywiezionego materia?u na wskazanym odcinku.
Szacunkowa ilo?? dostarczonego materia?u:
-
mieszanka kruszyw (niesort) o frakcji 0 – 31,5mm – w ilo?ci ok. 200t.
-
kliniec frakcja 0 - 63mm w ilo?ci ok. 200t.
-
t?ucze? frakcja 31,5 – 63mm w ilo?ci ok. 400t.
Zamawiaj?cy zastrzega sobie prawo do zmiany ilo?ci zamawianego materia?u. W przypadku zmniejszenia ilo?ci Wykonawca nie nabywa prawa do jakichkolwiek roszcze? w stosunku do Zamawiaj?cego. Materia?y kamienne winny odpowiada? wymaganiom okre?lonym w Polskich Normach. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówie? Publicznych kruszywo naturalne jest obj?te kodem we Wspólnym S?owniku Zamówie? – 14212200-2, natomiast us?ugi transportowe przy u?yciu pojazdów przystosowanych do transportu towarów luzem obj?te s? kodem – 60122130-9.
Nie dopuszcza si? sk?adania ofert cz??ciowych.
5. ZAMAWIAJ?CY NIE DOPUSZCZA SK?ADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. Zamówienia realizowane b?dzie wg zapotrzebowania zg?aszanego przez Zamawiaj?cego do dnia 31 grudnia 2008r.
7. OPIS WARUNKÓW UDZIA?U W POST?POWANIU. O udzielenie zamówienia mog? stara? si? oferenci nie wykluczeni na podstawie artyku?u 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówie? Publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 ze zmianami) oraz spe?niaj?cy warunki zawarte w art. 22 ust.1 wymienionej ustawy, a tak?e warunki okre?lone w dokumentacji przetargowej.
8. WYMAGANIA DOTYCZ?CE WADIUM. - brak
9. KRYTERIA OCENY OFERT.
Cena (koszt) ca?ego zamówienia ( z VAT) – 100%
10. MIEJSCE I TERMIN SK?ADANIA OFERT.
-
Oferty nale?y sk?ada? w dni robocze do dnia 17.09.2008r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiaj?cego tj. Urz?d Gminy w Micha?owie, 28 – 411 Micha?ów 115, pok. Nr 1. (sekretariat).
-
Otwarcie ofert nast?pi w dniu 17.09.2007r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiaj?cego – Sala Obrad.
11. TERMIN ZWI?ZANIA OFERT?. Sk?adaj?cy pozostaje zwi?zany z ofert? przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna si? z up?ywem terminu sk?adania ofert. Wykonawca, który z?o?y ofert? mo?e j? zmieni? lub wycofa? tylko przed up?ywem terminu sk?adania ofert. Oferta z?o?ona po terminie zostanie zwrócona oferentowi bez otwierania.
12. ZAMAWIAJ?CY NIE PRZEWIDUJE PODPISANIA UMOWY RAMOWEJ
13. ZAMAWIAJ?CY NIE PRZEWIDUJE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW.
14 . ZAMAWIAJ?CY NIE B?DZIE STOSOWA? AUKCJI ELEKTRONICZNEJ . 16. TERMIN ZAMIESZCZENIA OG?OSZENIA O ZAMÓWIENIU W BZP
Og?oszenie o zamówieniu zosta?o zamieszczone w Biuletynie Zamówie? Publicznych Nr 217726-2008 08.09.2008r.
PLIKI DO POBRANIA:
1. SIWZ 2. Umowa
|