Treść przetargu:
ZAWIADOMIENIE O UNIEWA?NIENIU POST?POWANIA
dot.: post?powania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZP 7/2013. Nazwa zadania: „ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY MICHA?ÓW”
Dzia?aj?c na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówie? publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Zamawiaj?cy informuje o uniewa?nieniu przedmiotowego post?powania.
Uzasadnienie faktyczne:
Cena najkorzystniejszej oferty przewy?sza kwot?, któr? zamawiaj?cy zamierza przeznaczy? na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Art. 93 ust. 1 pkt.4 ustawy Prawo zamówie? publicznych (tj. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.).
?rodki ochrony prawnej:
Od niniejszej decyzji zamawiaj?cego, nie przys?uguj? ?rodki ochrony prawnej (Odwo?anie, Skarga do S?du).
Wykonawca mo?e w terminie przewidzianym do wniesienia odwo?ania poinformowa? zamawiaj?cego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynno?ci podj?tej przez zamawiaj?cego, lub
2) zaniechaniu czynno?ci, do której zamawiaj?cy jest zobowi?zany na podstawie ustawy, na które nie przys?uguje w niniejszym post?powaniu odwo?anie.
Termin przes?ania wymienionej powy?ej informacji: 5 dni od dnia przes?ania niniejszego pisma faksem lub drog? elektroniczn?, lub 10 dni od dnia przes?ania niniejszego pisma, je?eli zosta?o ono przes?ane pisemnie.
Informacje dotycz?ce ?rodków ochrony prawnej znajduj? si? Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówie? publicznych „?rodki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.).
WÓJT GMINY Miros?aw Walasek
|