Treść przetargu:
OG?OSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: post?powania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZP 1/2009. Nazwa zadania: "Zakup oleju opa?owego wraz z dostaw? do Zespo?u Placówek O?wiatowych w W?chad?owie i Urz?du Gminy w Micha?owie"
Dzia?aj?c na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówie? publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171 poz.1058) Urz?d Gminy w Micha?owie zawiadamia o wszcz?ciu post?powania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiaj?cego:
URZ?D GMINY W MICHA?OWIE
Micha?ów 115
28-411 MICHA?ÓW
www.michalow.pl
E-mail: michalow@op.pl
Godziny urz?dowania: od poniedzia?ku do pi?tku w godz. 7.30-15.30
II. Okre?lenie trybu zamówienia:
Post?powanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o warto?ci szacunkowej poni?ej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówie? publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona b?dzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.michalow.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikacj? istotnych warunków zamówienia mo?na uzyska?:
Specyfikacj? mo?na odebra? osobi?cie w siedzibie Zamawiaj?cego lub drog? pocztow? na wniosek oferenta. Op?at? pocztow? ponosi oferent..
IV. Okre?lenie przedmiotu oraz wielko?ci lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o mo?liwo?ci sk?adania ofert cz??ciowych:
1. Zamawiaj?cy nie dopuszcza mo?liwo?ci sk?adania ofert cz??ciowych.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opa?owego do Zespo?u Placówek
O?wiatowych w W?chad?owie i Urz?du Gminy w Micha?owie. Zamówienie obejmuje
dostaw? oleju opa?owego w roku 2009 w ilo?ci oko?o 45 000 litrów dostarczanej
sukcesywnie na podstawie cz?stkowych zamówie?. Wymagane jest aby oferowany olej
opa?owy charakteryzowa? si? parametrami nie gorszymi ni?:
- warto?? opa?owa 42.600 kJ/kg,
- temperatura zap?onu w tyglu zamkni?tym pow. 56oC,
- zawarto?? siarki 0,1%.
- zawarto?? wody nie wi?ksza ni? 200 mg/kg,
- ca?kowita zawarto?? zanieczyszcze? nie wi?ksza ni? 24 mg/kg,
- temperatura p?yni?cia nie wy?sza ni? -20oC.
Realizacja dostaw oleju - okresowo w partiach wed?ug zapotrzebowania Zamawiaj?cego.
Realizacja dostaw oleju do poszczególnych jednostek w ci?gu 3 dni od telefonicznego
zg?oszenia zapotrzebowania przez Zamawiaj?cego.
Przy ka?dorazowej dostawie Wykonawca zobowi?zany jest dostarczy? ?wiadectwo jako?ci
na przywieziony olej.
Planowana do zakupu ilo?? oleju mo?e ulec zmniejszeniu lub zwi?kszeniu w zale?no?ci
od potrzeb Zamawiaj?cego.
Wspólny S?ownik Zamówie?: Kod CPV - 23122000-9 Olej opa?owy
V. Informacja o mo?liwo?ci z?o?enia oferty wariantowej:
Zamawiaj?cy nie dopuszcza sk?adania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
do 31 grudnia 2009 r.
VII. Opis warunków udzia?u w post?powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mog? ubiega? si? oferenci , którzy spe?niaj? warunki i wymagania okre?lone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówie? Publicznych tj.:
a) posiadaj? uprawnienia do wykonywania okre?lonej dzia?alno?ci lub czynno?ci, je?eli ustawy nak?adaj? obowi?zek posiadania takich uprawnie?;
b) posiadaj? niezb?dn? wiedz? i do?wiadczenie oraz dysponuj? potencja?em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi? pisemne zobowi?zanie innych podmiotów do udost?pnienia potencja?u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajduj? si? w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj?cej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegaj? wykluczeniu z post?powania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówie? publicznych, tj. mi?dzy innymi:
- nie wyrz?dzili szkody, nie wykonuj?c zamówienia lub wykonuj?c je nienale?ycie, je?eli szkoda ta zosta?a stwierdzona prawomocnym orzeczeniem s?du wydanym w okresie 3 lat przed wszcz?ciem post?powania;
- nie otwarto w stosunku do nich likwidacji lub nie og?oszono upad?o?ci;
- nie zalegaj? z uiszczeniem podatków, op?at lub sk?adek na ubezpieczenie spo?eczne lub zdrowotne, z wyj?tkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, roz?o?enie na raty zaleg?ych p?atno?ci lub wstrzymanie w ca?o?ci wykonania decyzji w?a?ciwego organu.
- osoby fizyczne (b?d? wspólnicy w spó?kach jawnych, partnerzy lub cz?onkowie zarz?du spó?ek partnerskich, komplementariusze spó?ek komandytowych b?d? komandytowo-akcyjnych, cz?onkowie organu zarz?dzaj?cego osób prawnych) nie skazane prawomocnie za przest?pstwo pope?nione w zwi?zku z post?powaniem o udzielenie zamówienia, przest?pstwo przekupstwa, przest?pstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przest?pstwo pope?nione w celu osi?gni?cia korzy?ci maj?tkowych, a tak?e za przest?pstwo skarbowe lub przest?pstwo udzia?u w zorganizowanej grupie albo zwi?zku maj?cych na celu pope?nienie przest?pstwa lub przest?pstwa skarbowego.
Zamawiaj?cy dokona oceny spe?niania przez Wykonawc? ww. warunków na podstawie za??czonych do oferty stosownych dokumentów i o?wiadcze? przy pomocy formu?y spe?nia/nie spe?nia.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiaj?cy nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium : CENA – 100 %
X. Miejsce i termin sk?adania ofert:
Oferty nale?y sk?ada? do dnia: 14.01.2009 r. do godz. 10.00 w siedzibie zamawiaj?cego
Urz?d Gminy w Micha?owie, Micha?ów 115, 28-411 Micha?ów, pokój nr 1 (sekretariat)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostan? otwarte dnia: 14.01.2009 r. o godz. 10.30 w siedzibie zamawiaj?cego
Urz?d Gminy w Micha?owie, Micha?ów 115, 28-411 Micha?ów- pokój nr 5 (sala obrad)
XII. Termin zwi?zania ofert?:
Wykonawca pozostaje zwi?zany ofert? przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna si? z up?ywem terminu sk?adania ofert. Wykonawca, który z?o?y ofert? mo?e j? zmieni? lub wycofa? tylko przed up?ywem terminu sk?adania ofert. Oferta z?o?ona po terminie zostanie zwrócona oferentowi bez otwierania.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiaj?cy nie przewiduje podpisywania umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której b?d? zamieszczane dodatkowe informacje dotycz?ce dynamicznego systemu zakupów
Zamawiaj?cy nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której b?dzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiaj?cy nie b?dzie stosowa? aukcji elektronicznej.
XVI. Przewidywane zamówienia uzupe?niaj?ce:
Zamawiaj?cy nie dopuszcza mo?liwo?ci udzielenia zamówie? uzupe?niaj?cych.
XVII. Termin zamieszczenia og?oszenia o zamówieniu w BZP:
Og?oszenie o zamówieniu zosta?o zamieszczone w Biuletynie Zamówie? Publicznych Nr 2883-2009 dnia 5.01.2009 r.
PLIKI DO POBRANIA:
1. SIWZ
2. Formularz cenowy
3. Formularz Ofertowy Wykonawcy
4. Umowa
5. O?wiadczenie
Odpowiedzi na pytania :
1. Zapytanie Nr1, Nr2, Nr3, Nr4
|