Treść przetargu:
Zamieszczanie og?oszenia: obowi?zkowe.
Og?oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ?CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urz?d Gminy w Micha?owie , Micha?ów 115, 28-411 Micha?ów, woj. ?wi?tokrzyskie, tel. 041 3565243, faks 041 3565244.
- Adres strony internetowej zamawiaj?cego: www.michalow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ?CEGO: Administracja samorz?dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE?LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj?cego: Budowa ?wietlicy w Jelczy Wielkiej i remont ?wietlic wiejskich w miejscowo?ci Tur Górny, Tur Dolny, Paw?owice, Wrociery?, S?dowice, Zagajów, Zagajówek, Micha?ow, Ko?ków, Góry, Tomaszów, W?chad?ów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Okre?lenie przedmiotu oraz wielko?ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa ?wietlicy w Jelczy Wielkiej i remont ?wietlic wiejskich w miejscowo?ci Tur Górny, Tur Dolny, Paw?owice, Wrociery?, S?dowice, Zagajów, Zagajówek, Micha?ow, Ko?ków, Góry, Tomaszów, W?chad?ów Budowa ?wietlicy w Jelczy Wielkiej. Zakres robót obejmuje: Wykonanie robót budowlanych polegaj?cym na wykonaniu robót wyko?czeniowych, instalacji elektrycznych i sanitarnych wraz z zagospodarowaniem terenu dzia?ki. Przedmiotowy budynek obecnie jest w stanie surowym zamkni?tym, jest obiektem wolnostoj?cym, jednokondygnacyjnym, niepodpiwniczonym, z poddaszem nieu?ytkowym o wymiarach 10,49 x 10,09 m i wysoko?ci 5,20m. Podstawowe parametry techniczne budynku: Powierzchnia u?ytkowa Pu = 87,30 m2 Powierzchnia zabudowana Pz = 105,80 m2 Kubatura - 444,00m3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie nast?puj?cych robót: - Posadzki, - Tynki i ok?adziny, - Malowanie, - Elewacja, - Schody zewn?trzne wraz z zadaszeniem, - Pochylnia dla osób niepe?nosprawnych, - Roboty zewn?trzne, - Nawierzchnie, - Ogrodzenie, - Ziele?, - Elementy ma?ej architektury, - Zbiornik na ?cieki sanitarne, - Instalacje elektryczne, - Instalacje sanitarne - Wyposa?enie ?wietlicy. Szczegó?owy zakres robót precyzuje projekt budowlany - do wgl?du w siedzibie Zamawiaj?cego. Kompletny projekt budowlany zosta? opracowany przez: Pracownia projektowa PORTAL mgr in?. arch. W?odzimierz Cicho?, ul. L. Wawrzy?skiej 29, 25-347 Kielce. Remont ?wietlic wiejskich w miejscowo?ci Tur Górny, Tur Dolny, Paw?owice, Wrociery?, S?dowice, Zagajów, Zagajówek, Micha?ow, Ko?ków, Góry, Tomaszów, W?chad?ów Zakres robót obejmuje: 1. w budynku w Turze Górnym wykonanie robót remontowych, 2. w budynku w Turze Dolnym wykonanie remontu instalacji centralnego ogrzewania, 3. w budynku w Paw?owicach wymianie obiektów ma?ej architektury, 4. w budynku we Wrociery?u wykonanie remontu instalacji centralnego - ogrzewania, 5. w budynku w S?dowicach ocieplenie obiektu, 6. w budynku w Zagajowie wykonanie boiska do pi?ki siatkowej, 7. w budynku w Zagajówku wykonanie robót remontowych, ocieplenie obiektu oraz wymian? obiektów ma?ej architektury, 8. w budynku w Micha?owie wykonanie robót remontowych wraz z wymian? instalacji centralnego ogrzewania, 9. w budynku w Ko?kowe wykonanie robót remontowych wraz z ociepleniem obiektu, 10. w budynku w Górach ocieplenie obiektu, 11. w budynku w Tomaszowie wykonanie robót remontowych, 12. w budynku w W?chad?owie wykonanie robót remontowych wraz z wymian? obiektów ma?ej architektury. Roboty budowlane stanowi?ce przedmiot niniejszego zamówienia zosta?y dok?adnie okre?lone w dokumentacji technicznej, która stanowi podstaw? do realizacji robót b?d?cych za??cznikami do SIWZ (projekcie budowlanym, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót). Zamawiaj?cy dopuszcza zastosowanie urz?dze? i materia?ów równowa?nych. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej zosta?y wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materia?ów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówie? publicznych, zamawiaj?cy dopuszcza oferowanie materia?ów lub rozwi?za? równowa?nych pod warunkiem, ?e zapewni? uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od okre?lonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwi?za? równowa?nych w stosunku do rozwi?za? okre?lonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowi?zany jest do wype?nienia wymogu wynikaj?cego z art. 30 ust. 5 ustawy oraz podania wykazu dokumentów potwierdzaj?cych ich równowa?no?? takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne z podaniem nazwy podmiotu wydaj?cego oraz termin wa?no?ci dokumentu. Prace towarzysz?ce konieczne do uwzgl?dnienia, np.: a. organizacja i zabezpieczenie placu budowy, b. uporz?dkowanie terenu i przywrócenie go do stanu pierwotnego, Wykonawca zobowi?zany jest do zapoznania si? z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezb?dne do prawid?owego ich wykonania, zgodnie z technologi? robót okre?lon? Polsk? Norm? oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. Zamawiaj?cy zastrzega sobie prawo zmian ww zakresu prac..
II.1.5) przewiduje si? udzielenie zamówie? uzupe?niaj?cych:
- Okre?lenie przedmiotu oraz wielko?ci lub zakresu zamówie? uzupe?niaj?cych
- Zamawiaj?cy przewiduje wykonanie robót uzupe?niaj?cych o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 - do 20% zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny S?ownik Zamówie? (CPV): 45.21.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza si? z?o?enie oferty cz??ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza si? z?o?enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zako?czenie: 12.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA?U W POST?POWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE?NIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre?lonej dzia?alno?ci lub czynno?ci, je?eli przepisy prawa nak?adaj? obowi?zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i do?wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
-
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pi?ciu lat robót budowlanych, a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj?cych swoim rodzajem i warto?ci? robotom budowlanym stanowi?cym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz za??czeniem dokumentów potwierdzaj?cych, ?e roboty te zosta?y wykonane nale?ycie. Wykonawca potwierdzi spe?nianie warunków udzia?u w post?powaniu, je?eli wyka?e, ?e wykona? co najmniej dwie roboty budowlane zwi?zane z remontem lub budow? budynków u?yteczno?ci publicznej ka?da o warto?ci minimum 400 000,00 z?otych brutto. Do ka?dej pozycji wykazu musi by? za??czony dokument potwierdzaj?cy nale?yte wykonanie zamówienia.
-
III.3.3) Potencja? techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
-
Informacja na temat wykazu osób, którymi b?dzie dysponowa? wykonawca i które b?d? uczestniczy?y w wykonywaniu zamówienia, wraz z pisemnym zobowi?zaniem innych podmiotów do udost?pnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, je?eli w wykazie, wykonawca wskaza? osoby, którymi b?dzie dysponowa? w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy - w tym okresie. Potwierdzeniem spe?niania warunku b?dzie przedstawienie wykazu zawieraj?cego nie mniej ni? jednego kierownika budowy z uprawnieniami w specjalno?ci ogólnobudowlanej. Przedmiotowy wykaz osób powinien zawiera? informacj? na temat kwalifikacji zawodowych, do?wiadczenia i wykszta?cenia niezb?dnego do wykonania zamówienia. Zamawiaj?cy wymaga przed?o?enia o?wiadczenia, ?e osoby, które b?d? uczestniczy? w wykonaniu zamówienia, posiadaj? wymagane uprawnienia.
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
III.4) INFORMACJA O O?WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ? DOSTARCZY? WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE?NIANIA WARUNKÓW UDZIA?U W POST?POWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe?niania przez wykonawc? warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o?wiadczenia o spe?nianiu warunków udzia?u w post?powaniu nale?y przed?o?y?:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pi?ciu lat przed up?ywem terminu sk?adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu, a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto?ci, daty i miejsca wykonania oraz z za??czeniem dowodów dotycz?cych najwa?niejszych robót, okre?laj?cych, czy roboty te zosta?y wykonane w sposób nale?yty oraz wskazuj?cych, czy zosta?y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid?owo uko?czone;
- wykaz osób, które b?d? uczestniczy? w wykonywaniu zamówienia, w szczególno?ci odpowiedzialnych za ?wiadczenie us?ug, kontrol? jako?ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do?wiadczenia i wykszta?cenia niezb?dnych do wykonania zamówienia, a tak?e zakresu wykonywanych przez nie czynno?ci, oraz informacj? o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- o?wiadczenie, ?e osoby, które b?d? uczestniczy? w wykonywaniu zamówienia, posiadaj? wymagane uprawnienia, je?eli ustawy nak?adaj? obowi?zek posiadania takich uprawnie?;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale?y przed?o?y?:
- o?wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w?a?ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia?alno?ci gospodarczej, je?eli odr?bne przepisy wymagaj? wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert;
- aktualne za?wiadczenie w?a?ciwego naczelnika urz?du skarbowego potwierdzaj?ce, ?e wykonawca nie zalega z op?acaniem podatków, lub za?wiadczenie, ?e uzyska? przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz?o?enie na raty zaleg?ych p?atno?ci lub wstrzymanie w ca?o?ci wykonania decyzji w?a?ciwego organu - wystawione nie wcze?niej ni? 3 miesi?ce przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert;
- aktualne za?wiadczenie w?a?ciwego oddzia?u Zak?adu Ubezpiecze? Spo?ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo?ecznego potwierdzaj?ce, ?e wykonawca nie zalega z op?acaniem sk?adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo?eczne, lub potwierdzenie, ?e uzyska? przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz?o?enie na raty zaleg?ych p?atno?ci lub wstrzymanie w ca?o?ci wykonania decyzji w?a?ciwego organu - wystawione nie wcze?niej ni? 3 miesi?ce przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je?eli wykonawca ma siedzib? lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk?ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzib? lub miejsce zamieszkania potwierdzaj?cy, ?e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og?oszono upad?o?ci - wystawiony nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op?at, sk?adek na ubezpieczenie spo?eczne i zdrowotne albo ?e uzyska? przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz?o?enie na raty zaleg?ych p?atno?ci lub wstrzymanie w ca?o?ci wykonania decyzji w?a?ciwego organu - wystawiony nie wcze?niej ni? 3 miesi?ce przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania si? o zamówienie - wystawiony nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz?ce przynale?no?ci do tej samej grupy kapita?owej
- lista podmiotów nale??cych do tej samej grupy kapita?owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ?e nie nale?y do grupy kapita?owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta cenowa zgodna z za??czonym drukiem Oferty - za??cznik nr 1 do SIWZ. oraz kosztorys ofertowy opracowany metod? uproszczon?. Ilo?ci robót musz? by? zgodne z przedmiarem robót, a technologia ma odpowiada? opisom robót w przedmiarze, projekcje budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. (podane katalogi w przedmiarze robót nale?y traktowa? jako materia? pomocniczy, a nie obowi?zkowy przy sporz?dzaniu kosztorysu ofertowego) Kolejno?? pozycji, które s? wyszczególnione w przedmiarze robót musz? odpowiada? pozycjom w kosztorysie ofertowym. 2. Kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiaru. 3. Parafowany projekt umowy. 4. Zestawienie rzeczowo-finansowe operacji
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi?zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Wykonanie dwóch robót budowlanych dofinansowanych ze ?rodków zewnetrznych - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje si? istotne zmiany postanowie? zawartej umowy w stosunku do tre?ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowie? umowy oraz okre?lenie warunków zmian
Okoliczno?ci w których zamawiaj?cy przewiduje mo?liwo?? zmiany warunków umowy okre?la §21 wzór umowy - stanowi?cy za??cznik Nr 7 niniejszej SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dost?pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: archbip.michalow.pl Specyfikacj? istotnych warunków zamówienia mo?na uzyska? pod adresem: Urz?dzie Gminy w Micha?owie, 28 -411 Micha?ów 115.
IV.4.4) Termin sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu lub ofert: 08.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urz?dzie Gminy w Micha?owie, 28 -411 Micha?ów 115, Nr 1. (sekretariat)..
IV.4.5) Termin zwi?zania ofert?: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk?adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz?ce finansowania projektu/programu ze ?rodków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane z programu Odnowa i rozwój wsi w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje si? uniewa?nienie post?powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ?rodków pochodz?cych z bud?etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj?cych zwrotowi ?rodków z pomocy udzielonej przez pa?stwa cz?onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia?y by? przeznaczone na sfinansowanie ca?o?ci lub cz??ci zamówienia: nie
V.) Og?oszenie o zamówieniu zosta?o zamieszczone w Biuletynie Zamówie? Publicznych na portalu UZP 41101 - 2015 dnia 24.03.2015.
Pliki do pobrania:
- SIWZ - Za??cznik nr 1 - druk oferty. - Za??cznik nr 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. - Za??cznik nr 3 - przedmiar robót. - Za??cznik nr 4 - o?wiadczenie z art. 22 ustawy; - Za??cznik nr 5 - o?wiadczenie z art. 24 ustawy; - Za??cznik nr 6 - o?wiadczenie wykonawcy o przynale?no?ci do grupy kapita?owej; - Za??cznik nr 7 - projekt umowy. - Za??cznik nr 8 - dokumentacja projektowa – opis techniczny. - Za??cznik nr 9 - O?wiadczenie o osobach przewidzianych do wykonania zamówienia. - Za??cznik nr 10 - druk do?wiadczenia zawodowego. - Za??cznik nr 11 - zestawienie rzeczowo-finansowe operacji
|