Treść przetargu:
Zamieszczanie og?oszenia: obowi?zkowe.
Og?oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ?CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urz?d Gminy w Micha?owie , Micha?ów 115, 28-411 Micha?ów, woj. ?wi?tokrzyskie, tel. 041 3565243, faks 041 3565244.
- Adres strony internetowej zamawiaj?cego: www.michalow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ?CEGO: Administracja samorz?dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE?LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj?cego: Dostawa zestawów komputerowych i drukarek, przeprowadzenie szkole?, obs?uga serwisowa zestawów komputerowych oraz ?wiadczenie us?ug dost?pu do Internetu w ramach realizacji projektu pod nazw? Rozwój spo?ecze?stwa informacyjnego poprzez przeciwdzia?anie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Micha?ów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre?lenie przedmiotu oraz wielko?ci lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Dostawa zestawów komputerowych (komputer stacjonarny i monitor) wraz z oprogramowaniem - 97 szt. 2) Dostawa drukarek - 6 szt. 3) Zapewnienie dost?pu do sieci internet (abonament) dla Beneficjentów Ostatecznych - 45 szt. 4) Zapewnienie dost?pu do sieci internet (abonament) dla jednostek publicznych - 3 szt. 5) Szkolenie z zakresu podstawowej obs?ugi komputera i internetu dla Beneficjentów Ostatecznych - 135 osób 6) Szkolenie w formie e-learnig dla osób zagro?onych wykluczeniem cyfrowym - 135 osób 7) Serwis i modernizacja sprz?tu komputerowego - 97 szt.
2. Wymagania w zakresie innych cech: 1) komputery i pozosta?e urz?dzenia musz? by? fabrycznie nowe, 2) urz?dzenia musz? posiada? instrukcj? obs?ugi oraz dokumenty gwarancyjne w j?zyku polskim; 3) do wszystkich urz?dze? nale?y do??czy? wszelkie kable niezb?dne do ich prawid?owego u?ytkowania, 4) wykonawca dokona instalacji, konfiguracji sprz?tu komputerowego wraz z wymaganym oprogramowaniem biurowym i antywirusowym u beneficjenta ko?cowego (pod wskazanym adresem przez zamawiaj?cego) tak, aby by? on gotowy do pracy po przekazaniu u?ytkownikowi ko?cowemu i aby nie by?a konieczna ingerencja odbiorcy ko?cowego, 5) inne wymagane dokumenty dotycz?ce sprz?tu okre?lone zosta?y w Specyfikacjach technicznych stanowi?cych za??cznik nr 6 do formularza ofertowego.
3. Wykonawca udziela gwarancji okre?lonej w Specyfikacji technicznej sprz?tu komputerowego i pozosta?ych urz?dze? (za??cznik nr 6 do SIWZ) i zobowi?zuje si? do dostarczenia kart gwarancyjnych.
4. Szczegó?owa Specyfikacja techniczna sprz?tu komputerowego i pozosta?ych urz?dze? obejmuj?cych wraz z okre?leniem ilo?ci zamawianego sprz?tu zosta?a okre?lona w za??czniku nr 6 do SIWZ, sk?adaj?cym si? z nast?puj?cych elementów: - Zestawy komputerowe (komputer stacjonarny i monitor) wraz z oprogramowaniem - 97 szt. - Drukarki - 6 szt. - Zapewnienie dost?pu do sieci internet (abonament) dla Beneficjentów Ostatecznych - 45 szt. - Zapewnienie dost?pu do sieci internet (abonament) dla jednostek publicznych - 3 szt. - Szkolenie z zakresu podstawowej obs?ugi komputera i internetu dla Beneficjentów Ostatecznych - 135 osób - Szkolenie e formie e-learnig dla osób zagro?onych wykluczeniem cyfrowym - 135 osób - Serwis i modernizacja sprz?tu komputerowego - 97 szt.
5. Wykonawca jest zobowi?zany do podania szczegó?owych konfiguracji oferowanych urz?dze? zgodnie z tre?ci? Za??cznika nr 6 do SIWZ, przy czym parametry techniczne i okresy gwarancji okre?lone w Specyfikacji technicznej sprz?tu komputerowego i pozosta?ych urz?dze? stanowi? wymagania minimalne, które musi spe?nia? oferowany sprz?t. Wykonawca mo?e zaoferowa? lepsze parametry sprz?tu pod warunkiem, ?e nie spowoduj? one dodatkowych kosztów po stronie Zamawiaj?cego w stosunku do ceny ofertowej Wykonawcy.
6. W wype?nionej tabeli w formularzu oferty, Wykonawca podaje producenta i model oferowanego sprz?tu oraz oferowane okresy gwarancji..
II.1.6) Wspólny S?ownik Zamówie? (CPV): 30.23.13.00-0, 30.23.12.50-4, 30.23.21.10-8, 72.40.00.00-4, 80.53.32.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza si? z?o?enie oferty cz??ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza si? z?o?enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zako?czenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA?U W POST?POWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE?NIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre?lonej dzia?alno?ci lub czynno?ci, je?eli przepisy prawa nak?adaj? obowi?zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i do?wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
-
wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed up?ywem terminu sk?adania ofert, a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy - w tym okresie, nale?ycie wykona? co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem by?y ??cznie: - dostawa sprz?tu komputerowego; - dostawa ??cza internetowego wraz z urz?dzeniami dost?powymi; - przeprowadzenie szkole?; o warto?ci co najmniej 600 000 PLN brutto; W celu potwierdzenia spe?nienia niniejszego warunku Wykonawca zobowi?zany jest do sporz?dzenia wykazu wykonanych dostaw wg wzoru stanowi?cego za??cznik nr 4 do formularza ofertowego oraz do??czy? dokumenty potwierdzaj?ce, ?e dostawy te zosta?y wykonane nale?ycie.
-
III.3.3) Potencja? techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
III.4) INFORMACJA O O?WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ? DOSTARCZY? WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE?NIANIA WARUNKÓW UDZIA?U W POST?POWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe?niania przez wykonawc? warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o?wiadczenia o spe?nianiu warunków udzia?u w post?powaniu nale?y przed?o?y?:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ?wiadcze? okresowych lub ci?g?ych równie? wykonywanych, g?ównych dostaw lub us?ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up?ywem terminu sk?adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu, a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto?ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us?ugi zosta?y wykonane, oraz za??czeniem dowodów, czy zosta?y wykonane lub s? wykonywane nale?ycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale?y przed?o?y?:
- o?wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w?a?ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia?alno?ci gospodarczej, je?eli odr?bne przepisy wymagaj? wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je?eli wykonawca ma siedzib? lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk?ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzib? lub miejsce zamieszkania potwierdzaj?cy, ?e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og?oszono upad?o?ci - wystawiony nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz?ce przynale?no?ci do tej samej grupy kapita?owej
- lista podmiotów nale??cych do tej samej grupy kapita?owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ?e nie nale?y do grupy kapita?owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wype?niony formularz ofertowy ( wg za?. Nr 1), b) parafowany przez Wykonawc? wzór umowy (za?. Nr 5), c) wykaz lokalizacji - za??cznik 9 - parafowany przez Wykonawc?.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni?sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje si? istotne zmiany postanowie? zawartej umowy w stosunku do tre?ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowie? umowy oraz okre?lenie warunków zmian
Okoliczno?ci w których zamawiaj?cy przewiduje mo?liwo?? zmiany warunków umowy okre?la §8 projekt umowy - stanowi?cy za??cznik Nr 5 niniejszej SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dost?pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.archbip.michalow.pl Specyfikacj? istotnych warunków zamówienia mo?na uzyska? pod adresem: Urz?dzie Gminy w Micha?owie, 28 -411 Micha?ów 115.
IV.4.4) Termin sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu lub ofert: 28.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urz?dzie Gminy w Micha?owie, 28 -411 Micha?ów 115, Nr 1. (sekretariat).
IV.4.5) Termin zwi?zania ofert?: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk?adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz?ce finansowania projektu/programu ze ?rodków Unii Europejskiej: Zadanie jest wspó?finansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach dzia?ania 8.3. Przeciwdzia?anie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Spo?ecze?stwo informacyjne - zwi?kszenie innowacyjno?ci gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje si? uniewa?nienie post?powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ?rodków pochodz?cych z bud?etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj?cych zwrotowi ?rodków z pomocy udzielonej przez pa?stwa cz?onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia?y by? przeznaczone na sfinansowanie ca?o?ci lub cz??ci zamówienia: nie
V. Og?oszenie o zamówieniu zosta?o zamieszczone w Biuletynie Zamówie? Publicznych na portalu UZP 192146 - 2013 dnia 16.05.2013r.
Pliki do pobrania:
- SIWZ
- Za??cznik nr 1 – Formularz ofertowy
- Za??cznik nr 2 – O?wiadczenie wykonawcy z art. 22 ust.1 Pzp
- Za??cznik nr 3 – O?wiadczenie wykonawcy z art. 24 ust.1 i 2 Pzp
- Za??cznik nr 4 – Wykaz wykonanych dostaw
- Za??cznik nr 5 - Projekt umowy
- Za??cznik nr 6 – Specyfikacje Techniczne
- Za??cznik nr 7 – O?wiadczenie o przynale?no?ci do grupy kapita?owej
- Za??cznik nr 8 – O?wiadczenie o braku przynale?no?ci do grupy kapita?owej
- Za??cznik nr 9 – Wykaz lokalizacji
Aktualny Za??cznik nr 6 – Specyfikacje Techniczne
ODPOWIEDZI NA PYTANIA:
- Zapytanie Nr1
- Zapytanie Nr2
|