Treść przetargu:
Zamieszczanie og?oszenia: obowi?zkowe.
Og?oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ?CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urz?d Gminy w Micha?owie , Micha?ów 115, 28-411 Micha?ów, woj. ?wi?tokrzyskie, tel. 041 3565243, faks 041 3565244.
- Adres strony internetowej zamawiaj?cego: www.michalow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ?CEGO: Administracja samorz?dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE?LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj?cego: Zakup opa?u wraz z dostaw? do Zespo?ów Placówek O?wiatowych w Micha?owie, Górach i S?dowicach oraz O?rodków Zdrowia w Górach i S?dowicach w sezonie grzewczym 2010/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre?lenie przedmiotu oraz wielko?ci lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa opa?u w ilo?ci ogólnej oko?o 200 ton, w asortymencie: w?giel orzech i mia? w?glowy do budynków Zespo?ów Placówek O?wiatowych w Micha?owie, Górach i S?dowicach oraz O?rodków Zdrowia w Górach i S?dowicach, w nast?puj?cych ilo?ciach: - w?giel orzech - oko?o 120 ton; - mia? w?glowy - oko?o 80 ton 2. Za?o?enia: 1) Wymagane jest aby dostarczany opa? posiada? parametry jako?ciowe nie gorsze ni? : - w?giel orzech gat.I : warto?? opa?owa min. 27 000 kJ/kg, zawarto?? popio?u max. 7 %, zawarto?? siarki max. 0,6 %, zawarto?? wilgoci max. 9 %; - mia? w?glowy : warto?? opa?owa min. 23 000 kJ/kg, zawarto?? popio?u max. 17 %, zawarto?? siarki max. 0,8 %, zawarto?? wilgoci max.12 %; 2) Realizacja dostaw opa?u - sukcesywnie w partiach wed?ug zapotrzebowania Zamawiaj?cego- dostawy jednorazowe oko?o 6 ton. 3) Realizacja dostaw opa?u do poszczególnych jednostek w ci?gu 7 dni od telefonicznego zg?oszenia zapotrzebowania przez Zamawiaj?cego. 4) Wykonawca jest odpowiedzialny za jako??, zgodno?? z warunkami technicznymi i jako?ciowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wraz z dostaw? opa?u Wykonawca dostarczy Zamawiaj?cemu certyfikat z kopalni potwierdzaj?cy parametry opa?u oraz wydruk potwierdzaj?cy wa?enie. 5) Zamawiaj?cy zastrzega sobie prawo sprawdzenia zgodno?ci parametrów dostarczonego opa?u z parametrami wymaganymi. W takim przypadku próbka do oceny jako?ci opa?u b?dzie przygotowana przez osoby wyznaczone ze strony Zamawiaj?cego i Wykonawcy oraz przekazana do laboratorium wskazanego przez Zamawiaj?cego. Koszty badania jako?ci opa?u obci??aj? Zamawiaj?cego, z zastrze?eniem ?e w przypadku stwierdzenia niezgodno?ci parametrów opa?u dostarczonego z parametrami wymaganymi to Wykonawca pokryje koszty badania laboratoryjnego oraz koszty wymiany wadliwego opa?u na opa? o parametrach zgodnych z wymaganiami Zamawiaj?cego. 6) Zamawiaj?cy zastrzega sobie prawo do sprawdzenia zgodno?ci wagi opa?u faktycznie dostarczonego z wag? wskazan? na fakturze. W przypadku stwierdzenia niezgodno?ci (waga opa?u faktycznie dostarczonego jest mniejsza ni? wykazana na fakturze) wykonawca zobowi?zuje si? do dokonania korekty faktury i wskazania w niej wielko?ci faktycznych. 7) Zamawiaj?cy zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej ilo?ci opa?u ni? okre?lona specyfikacji w przypadku zmniejszonych potrzeb grzewczych..
II.1.4) Czy przewiduje si? udzielenie zamówie? uzupe?niaj?cych: nie.
II.1.5) Wspólny S?ownik Zamówie? (CPV): 09.11.12.10-5.
II.1.6) Czy dopuszcza si? z?o?enie oferty cz??ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza si? z?o?enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zako?czenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj?cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje si? udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA?U W POST?POWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE?NIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre?lonej dzia?alno?ci lub czynno?ci, je?eli przepisy prawa nak?adaj? obowi?zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i do?wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
-
III.3.3) Potencja? techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku Na podstawie o?wiadczenia Zamawiaj?cy oceni spe?nianie przez Wykonawc? warunków udzia?u w post?powaniu okre?lonych na podstawie z?o?onego o?wiadczenia o spe?nieniu warunków udzia?u w post?powaniu oraz dokumentów wymaganych w SIWZ. Ocena spe?nienia warunków udzia?u w post?powaniu przez Wykonawc? zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spe?nia / nie spe?nia poszczególne warunki.
III.4) INFORMACJA O O?WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ? DOSTARCZY? WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE?NIANIA WARUNKÓW UDZIA?U W POST?POWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe?niania przez wykonawc? warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o?wiadczenia o spe?nieniu warunków udzia?u w post?powaniu, nale?y przed?o?y?:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale?y przed?o?y?:
- o?wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w?a?ciwego rejestru, je?eli odr?bne przepisy wymagaj? wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o?wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne za?wiadczenie w?a?ciwego naczelnika urz?du skarbowego potwierdzaj?ce, ?e wykonawca nie zalega z op?acaniem podatków lub za?wiadczenie, ?e uzyska? przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz?o?enie na raty zaleg?ych p?atno?ci lub wstrzymanie w ca?o?ci wykonania decyzji w?a?ciwego organu - wystawione nie wcze?niej ni? 3 miesi?ce przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert
- aktualne za?wiadczenie w?a?ciwego oddzia?u Zak?adu Ubezpiecze? Spo?ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo?ecznego potwierdzaj?ce, ?e wykonawca nie zalega z op?acaniem sk?adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo?eczne, lub potwierdzenie, ?e uzyska? przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz?o?enie na raty zaleg?ych p?atno?ci lub wstrzymanie w ca?o?ci wykonania decyzji w?a?ciwego organu - wystawione nie wcze?niej ni? 3 miesi?ce przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je?eli wykonawca ma siedzib? lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk?ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzib? lub miejsce zamieszkania potwierdzaj?cy, ?e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og?oszono upad?o?ci - wystawiony nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op?at, sk?adek na ubezpieczenie spo?eczne i zdrowotne albo ?e uzyska? przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz?o?enie na raty zaleg?ych p?atno?ci lub wstrzymanie w ca?o?ci wykonania decyzji w?a?ciwego organu - wystawiony nie wcze?niej ni? 3 miesi?ce przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania si? o zamówienie - wystawiony nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert
-
III.4.3.2) za?wiadczenie w?a?ciwego organu s?dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz?, w zakresie okre?lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert - albo o?wiadczenie z?o?one przed notariuszem, w?a?ciwym organem s?dowym, administracyjnym albo organem samorz?du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzib? lub miejsce zamieszkania, je?eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzib? lub miejsce zamieszkania, nie wydaje si? takiego za?wiadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wype?nionego druku oferty, który stanowi za??cznik nr 1 do SIWZ 2) podpisanego o?wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia z post?powania o udzielenie zamówienia, którego wzór stanowi za??cznik nr 2 do SIWZ 3) zaparafowanego na ka?dej stronie sporz?dzonego przez Wykonawc? projektu umowy który stanowi za??cznik Nr 3 do SIWZ. 4) pe?nomocnictwa dla osoby sk?adaj?cej ofert? w przypadku dzia?ania Wykonawcy przez pe?nomocnika. 5) pe?nomocnictwa dla pe?nomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegaj?cych si? o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w post?powaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 6) kopii dowodu wp?aty wadium wp?aconego w pieni?dzu (przelew lub wp?ata w kasie Zamawiaj?cego). W pozosta?ych przypadkach nale?y za??czy? do oferty oryginalny dokument wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza si? mo?liwo?? ubiegania si? o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi? osoby niepe?nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni?sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona b?dzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje si? istotne zmiany postanowie? zawartej umowy w stosunku do tre?ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowie? umowy oraz okre?lenie warunków zmian
2. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówie? publicznych Zamawiaj?cy przewiduje zmiany zawartej umowy dotycz?ce : 1) terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z nast?puj?cych okoliczno?ci: a) w razie konieczno?ci podj?cia dzia?a? zmierzaj?cych do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywo?anego przez czynniki zewn?trzne, którego nie mo?na by?o przewidzie?, zagra?aj?cego ?yciu lub zdrowiu ludzi lub gro??cego powstaniem szkody o znacznych rozmiarach, b) w nast?pstwie wykraczaj?cych poza terminy okre?lone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych maj?cych wp?yw na terminy realizacji zamówienia, c) dzia?ania si?y wy?szej, d) z powodu dzia?a? osób trzecich uniemo?liwiaj?cych wykonanie prac, które to dzia?ania nie s? konsekwencj? winy, którejkolwiek ze stron, e) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiaj?cego lub Wykonawc?, je?eli te zmiany s? korzystne dla Zamawiaj?cego, f) z przyczyn niezawinionych przez Wykonawc?. 2) wzrostu/obni?enia wynagrodzenia Wykonawcy okre?lonego w § 3 w przypadku zmiany stawek podatku dochodowego/lub stawek podatku od towarów i us?ug. 3. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporz?dzenie podpisanego przez Strony Protoko?u konieczno?ci okre?laj?cego przyczyny zmiany oraz potwierdzaj?cego wyst?pienie okoliczno?ci wymienionej w ust. 2. Protokó? konieczno?ci b?dzie za??cznikiem do aneksu zmieniaj?cego niniejsz? umow?.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dost?pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.michalow.pl Specyfikacj? istotnych warunków zamówienia mo?na uzyska? pod adresem: www.michalow.pl.
IV.4.4) Termin sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu lub ofert: Ofert? nale?y z?o?y? do dnia 06.10.2010r. w Urz?dzie Gminy Micha?ów do godziny 10:00 w sekretariacie (pokój Nr 1). Micha?ów 115, 28-411 Micha?ów.
IV.4.5) Termin zwi?zania ofert?: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk?adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz?ce finansowania projektu/programu ze ?rodków Unii Europejskiej: Oferty zostan? otwarte dnia: 06.10.2010 r. o godz. 10.30 w siedzibie zamawiaj?cego - Pokój nr 5 (sala obrad).
IV.4.17) Czy przewiduje si? uniewa?nienie post?powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ?rodków pochodz?cych z bud?etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj?cych zwrotowi ?rodków z pomocy udzielonej przez pa?stwa cz?onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia?y by? przeznaczone na sfinansowanie ca?o?ci lub cz??ci zamówienia: nie
Pliki do pobrania:
- Za??cznik nr 1 - SIWZ
- Za??cznik nr 2 - druk oferty
- Za??cznik nr 3 - o?wiadczenie
- Za??cznik nr 4 - projekt umowy |