Treść przetargu:
OG?OSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM.
1. ZAMAWIAJ?CY
Gmina Micha?ów z siedzib? w Urz?dzie Gminy w Micha?owie, 28 – 411 Micha?ów 115, NIP 662 – 176 – 33 – 06, REGON 291010317, Tel.: (41)35 65 243, Fax.: (41) 35 65 244, e-mail: michalow@op.pl, www.michalow.pl
2. OKRE?LENIE TRYBU ZAMÓWIENIA.
Przetarg nieograniczony na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówie? Publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 ze zmianami) o szacunkowej warto?ci nie przekraczaj?cej wyra?onej w z?otych równowarto?ci kwoty 60 000 euro.
3. OKRE?LENIE SPOSOBU UZYSKLANIA SPECYFIKACJI.
Cena za dokumentacj? przetargow? okre?laj?c? opis istotnych warunków zamówienia wynosi 10z? (netto) + VAT co stanowi kwot? 12,20 z?oty brutto. Mo?na j? odebra? osobi?cie w siedzibie Zamawiaj?cego pok. Nr 4 lub drog? pocztow? na wniosek oferenta. Op?at? pocztowa ponosi oferent.
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Adaptacja cz??ci pomieszcze? OSP na Gminny O?rodek Kultury” – roboty budowlane..
W ramach zadania przewiduje si? przeprowadzenie remontu w ?wietlicy OSP w Micha?owie, który b?dzie obejmowa? nast?puj?ce prace:
Ø wymian? okien i drzwi w istniej?cych otworach,
Ø wybudowanie ?cianek dzia?owych,
Ø wstawienie drzwi w ilo?ci sztuk 2 w istniej?cych ?ciankch dzia?owych,
Ø wymian? pokrycia dachowego z dachówski ceramicznej na blachodachówk? oraz wymian? obróbek blacharskich,
Ø remont instalacji elektrycznej i odgromowej,
Ø wymian? rynien i rur spustowych,
Ø po?o?enie nowej terkoty i glazury,
Ø wykonanie elewacji zewn?trznej,
Ø wykonanie sufitu podwieszonego,
Ø uzupe?nienie odspojonego tynku wraz z malowaniem swietlicy,
Ø wykonanie instalacji elektrycznej w sali komputerowej.
Nie dopuszcza? si? sk?adania ofert cz??ciowych.
5. ZAMAWIAJ?CY NIE DOPUSZCZA SK?ADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Termin realizacji zamówienia (wymagany) do dnia 30 listopad 2005r.
7. OPIS WARUNKÓW UDZIA?U W POST?POWANIU.
O udzielenie zamówienia mog? stara? si? oferenci nie wykluczeni na podstawie artyku?u 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówie? Publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 ze zmianami) oraz spe?niaj?cy warunki zawarte w art. 22 ust.1 wymienionej ustawy, a tak?e warunki okre?lone w dokumentacji przetargowej.
8. WYMAGANIA DOTYCZ?CE WADIUM.
Wadium w wysoko?ci 2000 z? nale?y wp?aci? do kasy Urz?du Gminy w Micha?owie lub na rachunek bankowy Nr 248509 0002 2001 0009 3871 0020 w terminie do dnia z?o?enia oferty tj. 22.09.2005r.
9. KRYTERIA OCENY OFERT.
Cena (koszt) ca?ego zamówienia ( z VAT) – 100%
10. MIEJSCE I TERMIN SK?ADANIA OFERT.
1. Oferty nale?y sk?ada? w dni robocze do dnia 22.09.2005r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiaj?cego tj. Urz?d Gminy w Micha?owie, 28 – 411 Micha?ów 115, pok. Nr 1. (sekretariat).
2. Otwarcie ofert nast?pi w dniu 22.09.2005r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiaj?cego – sala obrad.
11. TERMIN ZWI?ZANIA OFERT?.
Sk?adaj?cy pozostaje zwi?zany z ofert? przez okres 30 dni . Bieg terminu rozpoczyna si? z up?ywem terminu sk?adania ofert. Wykonawca, który z?o?y ofert? mo?e j? zmieni? lub wycofa? tylko przed up?ywem terminu sk?adania ofert. Oferta z?o?ona po terminie zostanie zwrócona oferentowi bez otwierania. Upowa?nionym do kontaktu z oferentami jest: Jaros?aw Sza?apski tel.: (41) 35 65 243 wew. 34, fax.: (41) 35 65 244. |