Treść przetargu:
OG?OSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM.
1.ZAMAWIAJ?CY
Gmina Micha?ów z siedzib? w Urz?dzie Gminy w Micha?owie, 28 – 411 Micha?ów 115, NIP 662-176-33-06, REGON 291010317, Tel.: (41) 35 65 243, Fax.: (41) 35 65 244,
e-mail: michalow@op.pl, www.michalow.pl
2. OKRE?LENIE TRYBU ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówie? Publicznych (Test jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami). Warto?? zamówienia nie przekracza kwoty okre?lonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp.
3. STRONA INTERNETOWA, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SIWZ
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia na przedmiotowe zamówienie publiczne znajduj?ce si? na stronie internetowej Urz?du Gminy w Micha?owie. – www.michalow.pl
4. Okre?lenie zasobu uzyskania specyfikacji.
Cena za dokumentacje przetargow? okre?laj?c? opis istotnych warunków zamówienia wynosi 10 z? (netto) + VAT co stanowi kwot? 12,20 z?otych brutto. Mo?na j? odebra? osobi?cie w siedzibie Zamawiaj?cego pok. nr 4 lub drog? pocztow? na wniosek oferenta. Op?at? pocztow? ponosi oferent.
5. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia?ów kamiennych do remontu dróg gruntowych na terenie gminy Micha?ów. Dostawa polega? b?dzie na dostarczeniu kruszywa na wskazane przez Zamawiaj?cego drogi i rozmieszczeniu przywiezionego materia?u na wskazanym odcinku.
Szacunkowa ilo?? dostarczonego materia?u:
- mieszanka kruszyw o frakcji 0 ÷ 31,5mm – w ilo?ci ok. 400 t.
- mieszanka kruszyw o frakcji 16,0 ÷ 31,5mm – w ilo?ci ok. 400t.
- mieszanka kruszyw o frakcji 0 ÷ 63mm w ilo?ci ok. 400t.
- t?ucze? frakcja 31,5 ÷ 63mm w ilo?ci ok. 450t.
Zamawiaj?cy zastrzega sobie prawo do zmiany ilo?ci zamawianego materia?u. W przypadku zmniejszenia ilo?ci Wykonawca nie nabywa prawa do jakichkolwiek roszcze? w stosunku do Zamawiaj?cego.
Materia?y kamienne winny odpowiada? wymaganiom okre?lonym w Polskich Normach
6. TERMIN WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA.
Przedmiot zamówienia nale?y wykona? w terminie do 31 grudnia 2011r.
7. WARUNKÓW UDZIA?U W POSTEPOWANIU.
W post?powaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mog? wzi?? udzia? Wykonawcy spe?niaj?cy nast?puj?ce warunki :
1. Posiadaj? uprawnienia do wykonywania okre?lonej dzia?alno?ci lub czynno?ci.
Do potwierdzenia :
O?wiadczenie o spe?nieniu warunków udzia?u w post?powaniu.
2. Znajduj? si? w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalaj?cej na realizacj? zamówienia.
Do potwierdzenia :
O?wiadczenie o spe?nieniu warunków udzia?u w post?powaniu.
3. Posiadaj? niezb?dn? wiedz? i do?wiadczenie.
Do potwierdzenia :
O?wiadczenie o spe?nieniu warunków udzia?u w post?powaniu.
4. Dysponuj? odpowiednim potencja?em technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia.
Do potwierdzenia :
O?wiadczenie o spe?nieniu warunków udzia?u w post?powaniu
7.1. Wykonawcy, którzy ubiegaj? si? o udzielenie zamówienia nie mog? podlega? wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
Do potwierdzenia:
Aktualny odpis z w?a?ciwego rejestru, je?eli odr?bne przepisy wymagaj? wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o?wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
7.2. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wi?cej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó?ki cywilne) oferta musi spe?nia? wymagania okre?lone w art. 23 ustawy Prawo zamówie? publicznych, w tym:
2.1. oferta musi zawiera? wszystkie dokumenty, o?wiadczenia i informacje wymienione w pkt. 13.1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2.2. w przypadku konsorcjum, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ustanawiaj? pe?nomocnika do reprezentowania ich w post?powaniu o udzielenie zamówienia lub pe?nomocnictwo do reprezentowania w post?powaniu i zawarcia umowy. W zwi?zku z powy?szym niezb?dne jest przed?o?enie w ofercie dokumentu zawieraj?cego pe?nomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wyst?powania w imieniu wykonawców w sposób umo?liwiaj?cy ich identyfikacj?.
2.3. w stosunku do spó?ki cywilnej, zamawiaj?cy na zasadzie art. 25 ustawy, ??da przed?o?enia w ofercie umowy spó?ki cywilnej, jako dokumentu niezb?dnego do przeprowadzenia post?powania, wskazuj?cego na sposób reprezentowania spó?ki. Je?eli z?o?enie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynno?ci zwyk?ych spó?ki, a z tre?ci umowy spó?ki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla wa?no?ci oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odr?bnej uchwa?y wspólników, stanowi?cej za??cznik do umowy spó?ki cywilnej b?d? te? przez pe?nomocnika.
2.4. w przypadku sk?adania ofert przez podmioty wyst?puj?ce wspólnie, warunki dotycz?ce do?wiadczenia oraz potencja?u ekonomicznego i technicznego podlegaj? sumowaniu.
7.3. Zamawiaj?cy oceni spe?nienie warunków wg kryteriów „spe?nia” lub „nie spe?nia”.
7. WYMAGANIA DOTYCZ?CE WADIUM.
Zamawiaj?cy nie b?dzie ??da? od wykonawcy wp?aty wadium.
9. KRYTERIA OCENY OFERT
Cena (koszt) ca?ego zamówienia (z VAT) – 100%
10. MIEJSCE I TERMIN SK?ADANIA OFERT.
1. Ofert? nale?y z?o?y? w do dnia 24.05.2011r. do godziny 10:00 w Urz?dzie Gminy w Micha?owie, 28 -411 Micha?ów 115, Nr 1. (sekretariat).
2. Otwarcie ofert nast?pi w dniu 24.05.2011r. o godz. 10.30 w Urz?dzie Gminy w Micha?owie (Sala Obrad).
11. TERMIN ZWI?ZANIA OFERT OFERT?.
Sk?adaj?cy pozostaje zwi?zany z ofert? przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna si? z up?ywem terminu sk?adania ofert. Wykonawca, który z?o?y ofert? mo?e j? zmieni? lub wycofa? tylko przed up?ywem terminu sk?adania ofert. Oferta z?o?ona po terminie zostanie zwrócona oferentowi.
12. ZAMAWIAJ?CY NIE PRZEWIDUJE PODPISYWANIA UMOWY RAMOWEJ.
13. ZAMAWIAJ?CY NIE PRZEWIDUJE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW.
14. ZAMAWIAJ?CY NIE B?DZIE STOSOWA? AUKCJI ELEKTORNICZNEJ.
15. ZAMAWIAJ?CY NIE PRZEWIDUJE WYKONANIA ROBÓT UZUPE?NIAJ?CYCH.
16. TERMIN ZAMIESZCZENIA OG?OSZENIA O ZAMÓWIENIU W BZP:
Og?oszenie o zamówieniu zosta?o zamieszczone w Biuletynie Zamówie? Publicznych na portalu UZP 114966 - 2011 dnia 16.05.2011r.
Pilki do pobrania:
· Za??cznik nr 1 - SIWZ
· Za??cznik nr 2 - druk oferty
· Za??cznik nr 3 - o?wiadczenie z art. 22 i 24 ustawy
· Za??cznik nr 4 - projekt umowy
|