Treść przetargu:
OG?OSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM.
1.ZAMAWIAJ?CY
Gmina Micha?ów z siedzib? w Urz?dzie Gminy w Micha?owie, 28 – 411 Micha?ów 115,
NIP 662-176-33-06, REGON 291010317, Tel.: (41)35 65 243, Fax.: (41) 35 65 244,
e-mail: michalow@op.pl, www.michalow.pl
2. OKRE?LENIE TRYBU ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówie? Publicznych (Test jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami). Warto?? zamówienia nie przekracza kwoty okre?lonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp.
3. STRONA INTERNETOWA, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SIWZ
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia na przedmiotowe zamówienie publiczne znajduj?ce si? na stronie internetowej Urz?du Gminy w Micha?owie. – www.michalow.pl
Okre?lenie zasobu uzyskania specyfikacji.
Cena za dokumentacje przetargow? okre?laj?c? opis istotnych warunków zamówienia wynosi 100 z? (netto) + VAT co stanowi kwot? 123,00 z?otych brutto. Mo?na j? odebra? osobi?cie w siedzibie Zamawiaj?cego pok. nr 4 lub drog? pocztow? na wniosek oferenta. Op?at? pocztow? ponosi oferent.
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa sceny koncertowej oraz obiektów ma?ej architektury (?aweczki).
Zakres robót obejmuje wykonanie budynku sceny koncertowej wraz z zadaszeniem oraz zapleczem sanitarno-gospodarczym z instalacjami wewn?trznymi wod-kan., energi? elektryczn? oraz wykonanie obiektów ma?ej architektury (?awki).
Projektowany budynek sk?ada si? z dwóch cz??ci. Pierwsza murowana to scena wraz zapleczem gdzie znajduje si? pomieszczenie gospodarczo-sanitarne. A druga cz??? to przykrycie sceny. Jest to stalowa konstrukcja oparta na trzech g?ównych ?ukach na których rozci?gni?ta jest membrana PVC.
Zamówienie obejmuje równie? dostaw? i monta? obiektów ma?ej architektury (?awki). Konstrukcja ?awek powinna by? wykonana w sposób zapewniaj?cy bezpiecze?stwo u?ytkowania.
Roboty budowlane stanowi?ce przedmiot niniejszego zamówienia zosta?y dok?adnie okre?lone w dokumentacji technicznej, która stanowi podstaw? do realizacji robót b?d?cych za??cznikami do SIWZ (projekcie budowlanym, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót).
Zamawiaj?cy dopuszcza zastosowanie urz?dze? i materia?ów równowa?nych.
W przypadku gdy w dokumentacji projektowej zosta?y wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materia?ów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówie? publicznych, zamawiaj?cy dopuszcza oferowanie materia?ów lub rozwi?za? równowa?nych pod warunkiem, ?e zapewni? uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od okre?lonych w dokumentacji.
W przypadku oferowania rozwi?za? równowa?nych w stosunku do rozwi?za? okre?lonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowi?zany jest do wype?nienia wymogu wynikaj?cego z art. 30 ust. 5 ustawy oraz podania wykazu dokumentów potwierdzaj?cych ich równowa?no?? takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne z podaniem nazwy podmiotu wydaj?cego oraz termin wa?no?ci dokumentu.
Prace towarzysz?ce konieczne do uwzgl?dnienia, np.:
a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy.
b) uporz?dkowanie terenu i przywrócenie go do stanu pierwotnego.
c) pe?na obs?uga geodezyjna w trakcie realizacji zamówienia wraz z dwoma egz. inwentaryzacji powykonawczej oraz wniesieniem inwentaryzacji do zasobów.
Szczegó?owy zakres robót precyzuje projekt budowlany – do wgl?du w siedzibie Zamawiaj?cego.
Wykonawca zobowi?zany jest do dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania si? z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezb?dne do prawid?owego ich wykonania, zgodnie z technologi? robót okre?lon? Polsk? Norm? oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót.
Kompletny projekt budowlany zosta? opracowany przez:
„A – NOVI” Iwona Czech Projektowanie i Obs?uga Inwestycji, Baczyn 22, 32 – 084 Morawica.
6. TERMIN WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia (wymagany) do 24 sierpnia 2012r.
7. WARUNKÓW UDZIA?U W POSTEPOWANIU.
W post?powaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mog? wzi?? udzia? Wykonawcy spe?niaj?cy nast?puj?ce warunki :
1. Posiadaj? uprawnienia do wykonywania okre?lonej dzia?alno?ci lub czynno?ci.
Do potwierdzenia :
· O?wiadczenie o spe?nieniu warunków udzia?u w post?powaniu.
2. Znajduj? si? w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalaj?cej na realizacj? zamówienia.
Do potwierdzenia :
· O?wiadczenie o spe?nieniu warunków udzia?u w post?powaniu.
3. Posiadaj? niezb?dn? wiedz? i do?wiadczenie.
· O?wiadczenie o spe?nieniu warunków udzia?u w post?powaniu.
· Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pi?ciu lat robót budowlanych, a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj?cych swoim rodzajem i warto?ci? robotom budowlanym stanowi?cym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz za??czeniem dokumentów potwierdzaj?cych, ?e roboty te zosta?y wykonane nale?ycie. Wykonawca potwierdzi spe?nianie warunków udzia?u w post?powaniu, je?eli wyka?e wykonanie dwóch obiektów w technologii membrany napinanej o pow. 50m2, i napi?ciu wst?pnym nie mniej ni? 2,5kN/m2. Wyklucza si? referencje obiektów pneumatycznych. Wykonawca musi wykaza?, ?e dysponuje oprogramowaniem do analizy ‘formfinding ‘ lub równowa?nym i wykonania wykroju paneli membrany ‘cutting analysis’ (np.: sofistik, easy, protent, inne) lub równowa?nym. Wykonawca musi wykaza?, ?e dysponuje ploterem do ci?cia membrany szeroko?ci 2,5m. Dopuszcza si? wykazanie, ?e Wykonawca generalny zapewnia wspó?prac? z podwykonawcami spe?niaj?cymi powy?sze wymagania umowami.).
4. Dysponuj? odpowiednim potencja?em technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia.
Do potwierdzenia :
· O?wiadczenie o spe?nieniu warunków udzia?u w post?powaniu.
· Informacja na temat wykazu osób, którymi b?dzie dysponowa? wykonawca i które b?d? uczestniczy?y w wykonywaniu zamówienia, wraz z pisemnym zobowi?zaniem innych podmiotów do udost?pnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, je?eli w wykazie, wykonawca wskaza? osoby, którymi b?dzie dysponowa? w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy – w tym okresie.
Potwierdzeniem spe?niania warunku b?dzie przedstawienie wykazu zawieraj?cego nie mniej ni? jednego kierownika budowy z uprawnieniami w specjalno?ci konstrukcyjno – budowlanej.
· Przedmiotowy wykaz osób powinien zawiera? informacj? na temat kwalifikacji zawodowych, do?wiadczenia i wykszta?cenia niezb?dnego do wykonania zamówienia.
· Zamawiaj?cy wymaga przed?o?enia o?wiadczenia, ?e osoby, które b?d? uczestniczy? w wykonaniu zamówienia, posiadaj? wymagane uprawnienia.
5. Wykonawcy, którzy ubiegaj? si? o udzielenie zamówienia nie mog? podlega? wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
Do potwierdzenia:
· O?wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
· Aktualny odpis z w?a?ciwego rejestru, je?eli odr?bne przepisy wymagaj? wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o?wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy
· Aktualnym za?wiadczeniem w?a?ciwego naczelnika urz?du skarbowego oraz w?a?ciwego oddzia?u Zak?adu Ubezpiecze? Spo?ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo?ecznego potwierdzaj?cym odpowiednio, ?e wykonawca nie zalega z op?acaniem podatków, op?at oraz sk?adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo?eczne, lub za?wiadcze?, ?e uzyska? przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz?o?enie na raty zaleg?ych p?atno?ci lub wstrzymanie w ca?o?ci wykonania decyzji w?a?ciwego organu - wystawionym nie wcze?niej ni? 3 miesi?ce przed up?ywem terminu sk?adania ofert.
9.1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wi?cej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó?ki cywilne) oferta musi spe?nia? wymagania okre?lone w art. 23 ustawy Prawo zamówie? publicznych, w tym:
· oferta musi zawiera? wszystkie dokumenty, o?wiadczenia i informacje wymienione w pkt. 13.1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
· w przypadku konsorcjum, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ustanawiaj? pe?nomocnika do reprezentowania ich w post?powaniu o udzielenie zamówienia lub pe?nomocnictwo do reprezentowania w post?powaniu i zawarcia umowy. W zwi?zku z powy?szym niezb?dne jest przed?o?enie w ofercie dokumentu zawieraj?cego pe?nomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wyst?powania w imieniu wykonawców w sposób umo?liwiaj?cy ich identyfikacj?.
· w stosunku do spó?ki cywilnej, zamawiaj?cy na zasadzie art. 25 ustawy, ??da przed?o?enia w ofercie umowy spó?ki cywilnej, jako dokumentu niezb?dnego do przeprowadzenia post?powania, wskazuj?cego na sposób reprezentowania spó?ki. Je?eli z?o?enie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynno?ci zwyk?ych spó?ki, a z tre?ci umowy spó?ki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla wa?no?ci oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odr?bnej uchwa?y wspólników, stanowi?cej za??cznik do umowy spó?ki cywilnej b?d? te? przez pe?nomocnika.
· w przypadku sk?adania ofert przez podmioty wyst?puj?ce wspólnie, warunki dotycz?ce do?wiadczenia oraz potencja?u ekonomicznego i technicznego podlegaj? sumowaniu.
9.3. Zamawiaj?cy oceni spe?nienie warunków wg kryteriów „spe?nia” lub „nie spe?nia”.
8.WYMAGANIA DOTYCZ?CE WADIUM - Zamawiaj?cy nie wymaga wniesienia wadium.
9. KRYTERIA OCENY OFERT
Cena (koszt) ca?ego zamówienia (z VAT) – 100%
10. MIEJSCE I TERMIN SK?ADANIA OFERT.
1. Ofert? nale?y z?o?y? w do dnia 29.05.2012r. do godziny 10:00 w Urz?dzie Gminy w Micha?owie, 28 -411 Micha?ów 115, Nr 1. (sekretariat).
2. Otwarcie ofert nast?pi w dniu 29.05.2012r. o godz. 10.30 w Urz?dzie Gminy w Micha?owie (Sala Obrad).
11. TERMIN ZWI?ZANIA OFERT OFERT?.
Sk?adaj?cy pozostaje zwi?zany z ofert? przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna si? z up?ywem terminu sk?adania ofert. Wykonawca, który z?o?y ofert? mo?e j? zmieni? lub wycofa? tylko przed up?ywem terminu sk?adania ofert. Oferta z?o?ona po terminie zostanie zwrócona oferentowi.
12. ZAMAWIAJ?CY NIE PRZEWIDUJE PODPISYWANIA UMOWY RAMOWEJ.
13. ZAMAWIAJ?CY NIE PRZEWIDUJE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW.
14. ZAMAWIAJ?CY NIE B?DZIE STOSOWA? AUKCJI ELEKTORNICZNEJ.
15. ZAMAWIAJ?CY PRZEWIDUJE WYKONANIE ROBÓT UZUPE?NIAJ?CYCH O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT. 6 - DO 50% ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO.
16. Og?oszenie o zamówieniu zosta?o zamieszczone w Biuletynie Zamówie? Publicznych na portalu UZP 144968 – 2012 dnia 08.05.2012r.
Pliki do pobrania:
- Za??cznik nr 1 - SIWZ
- Za??cznik nr 2 - druk oferty.
- Za??cznik nr 3 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
- Za??cznik nr 4 - przedmiar robót.
- Za??cznik nr 5 - o?wiadczenie z art. 22 i 24 ustawy.
- Za??cznik nr 6 - projekt umowy.
- Za??cznik nr 7 - o?wiadczenie o odbyciu wizji lokalnej.
- Za??cznik nr 8 - dokumentacja projektowa.
- Za??cznik nr 9 - O?wiadczenie o osobach przewidzianych do wykonania zamówienia.
- Za??cznik nr 10 - druk do?wiadczenia zawodowego.
|