Treść przetargu: Zamieszczanie og?oszenia: obowi?zkowe.
Og?oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ?CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urz?d Gminy w Micha?owie, Micha?ów 115, 28-411 Micha?ów, woj. ?wi?tokrzyskie, tel. 041 3565243, faks 041 3565244.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ?CEGO: Administracja samorz?dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE?LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj?cego: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY MICHA?ÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us?ugi.
II.1.4) Okre?lenie przedmiotu oraz wielko?ci lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych od w?a?cicieli nieruchomo?ci zamieszka?ych i niezamieszka?ych (w tym zak?adów pracy, punktów handlowych i us?ugowych, szkó? i przedszkoli, urz?du, cmentarzy) po?o?onych na terenie Gminy Micha?ów w sposób zapewniaj?cy osi?gni?cie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego u?ycia i odzysku innymi metodami oraz organicznie masy odpadów komunalnych ulegaj?cych biodegradacji przekazywanych do sk?adowania zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 wrze?nia 1996 r. o utrzymaniu czysto?ci i porz?dku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.) oraz aktualnie obowi?zuj?cymi aktami wykonawczymi do powy?szej ustawy, w okresie od 01.07.2013 r. do 31.12.2014 r.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
-
odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych);
-
odbieranie odpadów zbieranych selektywnie, w tym;
-
makulatury (papieru i tektury),
-
szk?a,
-
tworzyw sztucznych i opakowa? wielomateria?owych,
-
metalu,
-
ulegaj?cych biodegradacji, w tym odpadów opakowaniowych ulegaj?cych biodegradacji oraz odpadów zielonych,
-
wielkogabarytowych i zu?ytych opon,
-
odpadów niebezpiecznych (chemikalia) oddzielnie zgromadzonych przez mieszka?ców gminy m.in. niewykorzystane farby, lakiery, kleje, ?ywice, rozpuszczalniki, kwasy, alkalia oraz opakowania po tych ?rodkach, ?rodki ochrony ro?lin (pestycydy, insektycydy, herbicydy) oraz opakowania po tych ?rodkach, zu?yte smary i przepracowane oleje, przeterminowane i niewykorzystane lekarstwa, zu?yte baterie, w tym alkaiczne, inne odpady, w tym: zu?yte lampy fluorescencyjne, opakowania po aerozolach itp.
od wszystkich w?a?cicieli nieruchomo?ci zamieszka?ych i niezamieszka?ych na terenie Gminy Micha?ów, zgodnie z wykazem nieruchomo?ci. obj?tych przedmiotowym zamówieniem, który Zamawiaj?cy przeka?e Wykonawcy po zawarciu umowy.
W trakcie realizacji umowy wykaz b?dzie na bie??co aktualizowany (przez Zamawiaj?cego i Wykonawc?).
3) Odbiór ww. odpadów komunalnych z pojemników/worków na odpady komunalne, o pojemno?ci i w kolorystyce okre?lonej w obowi?zuj?cym Regulaminie utrzymania czysto?ci i porz?dku na terenie gminy Micha?ów, zwanym w dalszej cz??ci „regulaminem” stanowi?cym za??cznik nr 1 do SIWZ, z cz?stotliwo?ci? okre?lon? w tym regulaminie oraz w uchwale stanowi?cej za??cznik nr 2 do SIWZ dotycz?cej szczegó?owego sposobu i zakresu ?wiadczenia us?ug w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w?a?cicieli nieruchomo?ci i zagospodarowania tych odpadów.
4) Odbiór na indywidualne zg?oszenie w?a?ciciela nieruchomo?ci odpadów budowlano – remontowych i rozbiórkowych odpowiadaj?cych kryteriom okre?lonym w uchwale stanowi?cej za??cznik Nr 3 do SIWZ dotycz?cej dodatkowych us?ug w ?wiadczonych przez gmin? w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w?a?cicieli nieruchomo?ci i zagospodarowania tych odpadów, do pojemnika podstawionego przez Wykonawc? .
5) Wyposa?enie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Micha?ów, zwanego w dalszej cz??ci PSZOK w urz?dzenia do selektywnego gromadzenia odpadów (kontenery/pojemniki) oraz odbiór i zagospodarowanie tych odpadów.
6) Przeprowadzenie 1 raz w roku zbiórki obwo?nej (tzw. „wystawka”) odpadów nast?puj?cych frakcji:
- meble i inne wielkogabarytowe,
- zu?yte opony.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje odbioru i zagospodarowania odpadów elektrycznych i elektronicznych.
2. Przewidywana ilo?? wytworzonych odpadów komunalnych, któr? trzeba b?dzie odebra? i zagospodarowa? – 450 Mg/rok.
- Szacowana ilo?? odpadów komunalnych zebranych selektywnie ok. 64 %
3. Ilo?? wytworzonych odpadów nale?y traktowa? jako dane orientacyjne. Zosta?y one podane w celu sporz?dzenia oferty. Faktyczne ilo?ci odpadów mog? nie pokrywa? si? z podanymi przez Zamawiaj?cego. Z tytu?u zwi?kszenia ilo?ci wywo?onych odpadów Zamawiaj?cy nie b?dzie ponosi? dodatkowych kosztów.
-
Rozliczenie ?wiadczonych us?ug wywozu odpadów komunalnych nast?powa? b?dzie (wed?ug ustalonej miesi?cznej kwoty rycza?towej odbioru odpadów z terenu Gminy Micha?ów), raz w miesi?cu, po zako?czeniu miesi?ca za który wystawiona jest faktura, z terminem p?atno?ci do 30 dni od przed?o?enia faktury.
Do obowi?zków Wykonawcy w szczególno?ci nale?y:
1. Wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowi?zuj?cymi przepisami prawa: ustaw? Prawo ochrony ?rodowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150) oraz rozporz?dzeniem wydanym na podstawie art. 9d ust. 2 ustawy z dnia 13 wrze?nia 2012 r. o utrzymaniu czysto?ci i porz?dku w gminach (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 391).
2. Prowadzenie dokumentacji zwi?zanej z dzia?alno?ci? obj?t? zamówieniem, tj. sporz?dzenie kwartalnych sprawozda? zawieraj?cych:
-
informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zosta?y one przekazane,
-
informacje o masie odpadów komunalnych ulegaj?cych biodegradacji:
a) przekazanych do sk?adowania na sk?adowisku odpadów,
b) nieprzekazanych do sk?adowania na sk?adowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania;
-
liczb? w?a?cicieli nieruchomo?ci, od których zosta?y odebrane odpady komunalne;
-
wskazanie w?a?cicieli nieruchomo?ci, którzy zbieraj? odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem (w tym nie zbieraj? selektywnie odpadów);
3. Wykonawca przedk?ada Zamawiaj?cemu:
-
w terminie sk?adania pierwszego sprawozdania (za okres VII, VIII, IX.2013 r.) - wykaz wszystkich posesji, od których zosta?y odebrane odpady komunalne, wraz ze wskazaniem rodzaju, ilo?ci i pojemno?ci pojemników odebranych odpadów;
-
w terminie sk?adania kolejnych sprawozda? - wykaz posesji, które nie by?y zamieszczone we wcze?niejszym wykazie, a odebrano z nich w okresie obj?tym sprawozdaniem odpady komunalne wraz ze wskazaniem ilo?ci i pojemno?ci pojemników z jakich odpady odebrano oraz wykaz posesji, od których zaprzestano odbiera? odpady komunalne;
-
informacj? o odebranych odpadach z PSZOK, w tym rodzaj i ilo?? oraz sposób zagospodarowania odpadów, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zosta?y one przekazane;
-
w uzasadnionych wypadkach, na ??danie Zamawiaj?cego, Wykonawca przedstawi kopie dowodów dostarczania odpadów do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania, tj. karty ewidencji odpadów lub karty przekazania odpadów.
4. Sprawozdania oraz wykazy, o których mowa powy?ej, nale?y przekazywa? Zamawiaj?cemu w terminie do ko?ca miesi?ca nast?puj?cego po kwartale, którego dotyczy.
5. W zakresie obs?ugi PSZOK Wykonawca jest zobowi?zany do:
1) wyposa?enia w okresie 7 dni od daty podpisania umowy PSZOK w urz?dzenia (kontenery/pojemniki) do selektywnego gromadzenia poni?szych rodzajów odpadów:
a) przeterminowane leki i chemikalia,
b) zu?yte baterie i akumulatory,
c) makulatury (papieru i tektury),
d) szk?a,
e) tworzyw sztucznych i opakowa? wielomateria?owych,
g) ulegaj?cych biodegradacji, w tym odpadów opakowaniowych ulegaj?cych biodegradacji oraz odpadów zielonych,
h) wielkogabarytowych i zu?ytych opon,
i) odpadów niebezpiecznych (chemikalia)
2) Odbiór odpadów z PSZOK w miar? potrzeby po uprzednim telefonicznym zg?oszeniu przez Zamawiaj?cego. Powy?sze powinno zosta? wykonane niezw?ocznie po otrzymaniu zg?oszenia, jednak nie pó?niej ni? w terminie 48 godzin od zg?oszenia.
6. W zakresie wymaga? dotycz?cych pojemników na odpady komunalne:
-
umo?liwienie w?a?cicielom nieruchomo?ci wynajmu, dzier?awy lub innej formy dysponowania pojemnikami do zbierania odpadów komunalnych i zaopatrywania ich.
-
zawarcia odr?bnej umowy (poza przedmiotem niniejszego zamówienia) z w?a?cicielami nieruchomo?ci, je?eli zg?osz? oni potrzeb? wynajmu, dzier?awy lub innej formy dysponowania pojemnikami, bez ponoszenia przez Gmin? z tego tytu?u ?adnych kosztów.
-
wykonawca winien zapewni? mo?liwo?? zaopatrywania w?a?cicieli nieruchomo?ci w worki o kolorystyce okre?lonej w obowi?zuj?cym regulaminie na odpady zbierane selektywnie tj. makulatur? (papier i tektur?), szk?o, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateria?owe, metal, odpady ulegaj?ce biodegradacji w tym zielone, na pozosta?e odpady z sortowania oraz na odpady niesegregowane (zmieszane); poza przedmiotem niniejszego zamówienia na zasadach wy?ej okre?lonych.
-
Wykonawca powinien zapewni? w?a?cicielom nieruchomo?ci mo?liwo?? odp?atnego ?wiadczenia us?ug: mycia, dezynfekcji i dezynsekcji oraz napraw technicznych pojemników do zbierania odpadów.
5) Zamawiaj?cy wymaga, aby Wykonawca w trakcie wykonywania us?ugi obj?tej zamówieniem przekazywa? równie? w?a?cicielom nieruchomo?ci materia?y informacyjne i edukacyjne dotycz?ce m.in. zasad selektywnej zbiórki odpadów oraz harmonogramy odbioru odpadów.
6) Wykonawca zobowi?zany jest odebra? wszystkie odpady zgromadzone w pojemnikach/workach, jak i odpady pozostawione obok pojemników, a tak?e odpady wysypane z pojemników w trakcie ich opró?niania, wywiane lub wyrzucone przez osoby trzecie (np. w wyniku aktów wandalizmu) i zwierz?ta.
7) Wykonawca zobowi?zany jest powiadomi? Gmin? o ka?dym przypadku niedope?nienia przez w?a?ciciela nieruchomo?ci obowi?zku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku niedope?nienia powy?szego Wykonawca przyjmuje odpady jako zmieszane.
7. W zakresie cz?stotliwo?ci i sposobu odbioru odpadów komunalnych:
1) Wykonawca b?dzie odbiera? poszczególne frakcje odpadów komunalnych z cz?stotliwo?ci? i w sposób zgodny z obowi?zuj?cym regulaminem (za??cznik Nr 1 do SIWZ) oraz zapisami uchwa?y (za??cznik Nr 2 do SIWZ) dotycz?cej „szczegó?owego sposobu i zakresu ?wiadczenia us?ug w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w?a?cicieli nieruchomo?ci zamieszka?ych i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczon? przez w?a?ciciela nieruchomo?ci op?at? za gospodarowanie odpadami komunalnymi”.
2) Odbiór od w?a?cicieli nieruchomo?ci zamieszka?ych odpadów wielkogabarytowych i zu?ytych opon – 1 raz w roku.
8. W zakresie dotycz?cym harmonogramu wywozu odpadów komunalnych:
1) dokonywanie odbioru odpadów komunalnych sprzed posesji zgodnie z okre?lonym przez Wykonawc?, w porozumieniu z Zamawiaj?cym, harmonogramem,
2) przedstawienie przez Wykonawc? do zatwierdzenia Zamawiaj?cemu projektu harmonogramu, nie pó?niej ni? w ci?gu 14 dni od podpisania umowy. Wszelkie zmiany harmonogramu wymagaj? formy pisemnej, za wyj?tkiem zmian jednorazowych wynikaj?cych z nadzwyczajnych sytuacji, np. powód?, gwa?towne opady ?niegu, nieprzejezdna droga, dni ustawowo wolne. We wszystkich przypadkach zmiana harmonogramu nast?pi po, co najmniej telefonicznym, uzgodnieniu mi?dzy stronami.
O nowym terminie wywozu odpadów Wykonawca poinformuje w?a?cicieli nieruchomo?ci. Zmiana harmonogramu nie stanowi zmiany umowy.
Harmonogram powinien by? tak skonstruowany by odbiór by? regularny i powtarzalny, co u?atwi mieszka?com przygotowanie i wystawienie odpadów do odbioru. Wykonawca jest zobowi?zany do dostarczenia 1 egzemplarza harmonogramu w wersji papierowej w formie kalendarza ka?demu w?a?cicielowi nieruchomo?ci zamieszka?ej i niezamieszka?ej, na której powstaj? odpady.
9. W zakresie transportu odpadów komunalnych:
1) zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od w?a?cicieli nieruchomo?ci,
2) zakaz odbioru odpadów w niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy. W przypadku, gdy dzie? odbioru przypada w dzie? ustawowo wolny od pracy, dniem odbioru odpadów s? pierwsze dwa dni robocze nast?puj?ce po dniu wolnym,
3) odbieranie, w wyj?tkowych sytuacjach, na zg?oszenie Zamawiaj?cego, odpadów poza ustalonym harmonogramem, je?eli odpady te zostan? zebrane i zgromadzone na nieruchomo?ci w terminach innych ni? przewiduje termin ich odbioru, a zagra?a to bezpiecze?stwu ?ycia i zdrowia mieszka?ców,
4) zabezpieczenie przewo?onych odpadów przed wysypaniem na drog?.
10. W zakresie zagospodarowania odpadów:
1) przekazywanie odebranych od w?a?cicieli nieruchomo?ci niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozosta?o?ci z sortowania odpadów komunalnych do odzysku lub unieszkodliwiania w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów lub instalacji zast?pczej przewidzianej dla obs?ugi regionu, wymienionych jako takie w uchwale w sprawie wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa ?wi?tokrzyskiego 2012 – 2018 (uchwa?a Nr XXI/361/12 Sejmiku Województwa ?wi?tokrzyskiego z dnia 28 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania „Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa ?wi?tokrzyskiego”);
2) przekazywanie odebranych od w?a?cicieli nieruchomo?ci selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchi? post?powania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz. 21).
11. Reklamacje:
1) Gmina przeka?e drog? e-mailow? Wykonawcy informacj? o otrzymanej od w?a?cicieli nieruchomo?ci reklamacji. Wykonawca ustosunkuje si? do niej w ci?gu 8 godzin roboczych od dnia otrzymania e-maila.
2) W przypadku zg?oszenia reklamacji do Wykonawcy, potraktuje on t? reklamacj? tak jakby zosta?a zg?oszona przez Gmin?. Wykonawca poinformuje Gmin? o ka?dej zg?oszonej do niego reklamacji.
3) Reklamacje niebudz?ce w?tpliwo?ci (np. brak odbioru odpadów zgodnie z harmonogramem) zostan? przez Wykonawc? natychmiast uwzgl?dnione, poprzez wykonanie us?ugi, bez wezwania Gminy.
12. Inne obowi?zki Wykonawcy:
1) wykonanie przedmiotu umowy w sposób fachowy, niepowoduj?cy niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczaj?cy niedogodno?ci dla mieszka?ców gminy Micha?ów do niezb?dnego minimum,
2) zapewnienie, dla w?a?ciwej realizacji przedmiotu umowy, przez ca?y czas trwania umowy dostatecznej ilo?ci ?rodków technicznych, gwarantuj?cych terminowe i jako?ciowe wykonanie zakresu rzeczowego us?ugi, w ilo?ci co najmniej takiej, jak w z?o?onej w post?powaniu przetargowym ofercie,
-
porz?dkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji us?ugi wywozu,
-
gara?owanie pojazdów do realizacji przedmiotu zamówienia wy??cznie na terenie posiadanej bazy magazynowo - transportowej,
5) wyposa?enie w?asnych pracowników zajmuj?cych si? wywozem odpadów w odzie? ochronn? z widocznym logo firmy,
6) Wykonawca zobowi?zany jest do odbierania odpadów komunalnych niezale?nie od w?skich oraz nieutwardzonych i utrudnionych dojazdów do posesji.
7) ponoszenie pe?nej odpowiedzialno?ci za nale?yte wykonanie powierzonych czynno?ci zgodnie z obowi?zuj?cymi przepisami i normami,
8) okazanie na ??danie Zamawiaj?cego wszelkich dokumentów potwierdzaj?cych wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z okre?lonymi przez Zamawiaj?cego wymaganiami i przepisami prawa,
9) ponoszenie pe?nej odpowiedzialno?ci wobec Zamawiaj?cego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powsta?e podczas i w zwi?zku z realizacj? przedmiotu umowy.
Dane dotycz?ce Gminy Micha?ów, istotne z punktu widzenia zamówienia:
-
powierzchnia: 112,21 km2,
-
liczba mieszka?ców zameldowanych: ok. 4 924
-
liczba so?ectw w gminie: 20
1. liczba wszystkich obs?ugiwanych nieruchomo?ci – 1 312 szt. w tym:
a) liczba nieruchomo?ci jednorodzinnych – 1244 szt.
b) liczba nieruchomo?ci wielorodzinnych (bloków) – 10 szt.
c) liczba nieruchomo?ci niezamieszka?ych na których powstaj? odpady (liczba podmiotów gospodarczych) - 58 w tym 3 cmentarze,
II.1.6) Wspólny S?ownik Zamówie? (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.12.00-4, 90.51.31.00-7, 90.51.20.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza si? z?o?enie oferty cz??ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza si? z?o?enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zako?czenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
III.3) WARUNKI UDZIA?U W POST?POWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE?NIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
-
1. O?wiadczenie o spe?nieniu warunków udzia?u w post?powaniu. 2. Zamawiaj?cy uzna warunek za spe?niony je?eli Wykonawca wyka?e, ?e posiadania op?acon? polis?, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj?cego, ?e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno?ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia?alno?ci zwi?zanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiaj?cy uzna warunek za spe?niony gdy Wykonawca przed?o?y op?acon? polis? lub inny dokument potwierdzaj?cy ubezpieczenie od odpowiedzialno?ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia?alno?ci w wysoko?ci nie ni?szej ni? 300 000 z?.
III.4) INFORMACJA O O?WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ? DOSTARCZY? WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE?NIANIA WARUNKÓW UDZIA?U W POST?POWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe?niania przez wykonawc? warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o?wiadczenia o spe?nianiu warunków udzia?u w post?powaniu nale?y przed?o?y?:
-
wykaz wykonanych, a w przypadku ?wiadcze? okresowych lub ci?g?ych równie? wykonywanych, g?ównych dostaw lub us?ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up?ywem terminu sk?adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu, a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto?ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us?ugi zosta?y wykonane, oraz za??czeniem dowodów, czy zosta?y wykonane lub s? wykonywane nale?ycie;
-
wykaz narz?dzi, wyposa?enia zak?adu i urz?dze? technicznych dost?pnych wykonawcy us?ug lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacj? o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
-
op?acon? polis?, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj?cy, ?e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno?ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia?alno?ci zwi?zanej z przedmiotem zamówienia.
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale?y przed?o?y?:
-
o?wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z w?a?ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia?alno?ci gospodarczej, je?eli odr?bne przepisy wymagaj? wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert;
-
aktualne za?wiadczenie w?a?ciwego naczelnika urz?du skarbowego potwierdzaj?ce, ?e wykonawca nie zalega z op?acaniem podatków, lub za?wiadczenie, ?e uzyska? przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz?o?enie na raty zaleg?ych p?atno?ci lub wstrzymanie w ca?o?ci wykonania decyzji w?a?ciwego organu - wystawione nie wcze?niej ni? 3 miesi?ce przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert;
-
aktualne za?wiadczenie w?a?ciwego oddzia?u Zak?adu Ubezpiecze? Spo?ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo?ecznego potwierdzaj?ce, ?e wykonawca nie zalega z op?acaniem sk?adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo?eczne, lub potwierdzenie, ?e uzyska? przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz?o?enie na raty zaleg?ych p?atno?ci lub wstrzymanie w ca?o?ci wykonania decyzji w?a?ciwego organu - wystawione nie wcze?niej ni? 3 miesi?ce przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert;
-
aktualn? informacj? z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre?lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion? nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert;
-
aktualn? informacj? z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre?lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion? nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert;
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je?eli wykonawca ma siedzib? lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk?ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzib? lub miejsce zamieszkania potwierdzaj?cy, ?e:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie og?oszono upad?o?ci - wystawiony nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert;
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, op?at, sk?adek na ubezpieczenie spo?eczne i zdrowotne albo ?e uzyska? przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz?o?enie na raty zaleg?ych p?atno?ci lub wstrzymanie w ca?o?ci wykonania decyzji w?a?ciwego organu - wystawiony nie wcze?niej ni? 3 miesi?ce przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert;
-
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania si? o zamówienie - wystawiony nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert;
III.4.3.2)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wype?niony formularz ofertowy wg wzoru okre?lonego w za?. nr 5 do SIWZ (tylko w formie orygina?u), 2)kalkulacja ceny z uwzgl?dnieniem stawek op?aty ?rodowiskowej i cen ustalonych na rok 2013,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni?sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje si? istotne zmiany postanowie? zawartej umowy w stosunku do tre?ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowie? umowy oraz okre?lenie warunków zmian
Okoliczno?ci w których zamawiaj?cy przewiduje mo?liwo?? zmiany warunków umowy okre?la §8 projekt umowy - stanowi?cy za??cznik Nr 4 niniejszej SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dost?pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.archbip.michalow.pl Specyfikacj? istotnych warunków zamówienia mo?na uzyska? pod adresem: Urz?dzie Gminy w Micha?owie, 28 - 411 Micha?ów 115.
IV.4.4) Termin sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu lub ofert: 21.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urz?d Gminy w Micha?owie, Micha?ów 115, 28-411 Micha?ów, Pokój nr 1 - sekretariat.
IV.4.5) Termin zwi?zania ofert?: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk?adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz?ce finansowania projektu/programu ze ?rodków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje si? uniewa?nienie post?powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ?rodków pochodz?cych z bud?etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj?cych zwrotowi ?rodków z pomocy udzielonej przez pa?stwa cz?onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia?y by? przeznaczone na sfinansowanie ca?o?ci lub cz??ci zamówienia: nie
V.) Og?oszenie o zamówieniu zosta?o zamieszczone w Biuletynie Zamówie? Publicznych na portalu UZP 228382 - 2013 dnia 13.06.2013r.
Pliki do pobrania:
1. SIWZ
2. Za??cznik nr 1 – Regulamin utrzymania czysto?ci i porz?dku na terenie gminy Micha?ów.
3. Za??cznik nr 2 – uchwa?a-Szczegó?owy sposób i zakres ?wiadczenia us?ug w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w?a?cicieli nieruchomo?ci i zagospodarowanie tych odpadów.
4. Za??cznik nr 3 – uchwa?a-us?ugi dodatkowe
5. Za??cznik nr 4 – Projekt umowy.
6. Za??cznik nr 5 – Formularz ofertowy.
7. Za??cznik nr 6 – O?wiadczenie o spe?nieniu warunków udzia?u w post?powaniu na podstawie art. 22 ustawy Pzp.
8. Za??cznik nr 7 – O?wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z post?powania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
9. Za??cznik nr 8 – Wykaz wykonanych/wykonywanych us?ug.
10. Za??cznik nr 9 – Wykaz narz?dzi.
11. Za??cznik nr 10 – O?wiadczenie o posiadaniu bazy transportowej spe?niaj?cej wymagania zgodnie z rozporz?dzeniem Ministra ?rodowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegó?owych wymaga? w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w?a?cicieli nieruchomo?ci (Dz. U. z 2013 r.poz. 122).
12. Za??cznik nr 11 – O?wiadczenie dotycz?ce grupy kapita?owej.
13. Za??cznik nr 12 – Mapa sieci dróg na terenie gminy.
|