Treść przetargu:
OG?OSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ?CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Micha?ów z siedzib? w Urz?dzie Gminy w Micha?owie, 28 – 411 Micha?ów 115, NIP 662-176-33-06, REGON 291010317, Tel.: (41)35 65 243, Fax.: (41) 35 65 244, e-mail: michalow@op.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ?CEGO: Administracja samorz?dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE?LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj?cego: Demonta?, za?adunek, wywóz i utylizacj? wyrobów zawieraj?cych azbest z pokry? dachowych obiektów budowlanych stanowi?cych w?asno?? osób fizycznych oraz za?adunek, wywóz i utylizacj? wyrobów zawieraj?cych azbest sk?adowanych na nieruchomo?ciach stanowi?cych w?asno?? osób fizycznych z terenu Gminy Micha?ów
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us?ugi.
II.1.3) Okre?lenie przedmiotu oraz wielko?ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest demonta?, za?adunek, wywóz i utylizacja wyrobów zawieraj?cych azbest z pokry? dachowych obiektów budowlanych stanowi?cych w?asno?? osób fizycznych oraz za?adunek, wywóz i utylizacja wyrobów zawieraj?cych azbest sk?adowanych na nieruchomo?ciach stanowi?cych w?asno?? osób fizycznych. Przewidywana ilo?? to ok. 8 000 m2 wyrobów zawieraj?cych azbest nale??cych do osób fizycznych, w tym: a) demonta?, za?adunek, wywóz i utylizacja wyrobów zawieraj?cych azbest z pokry? dachowych obiektów budowlanych stanowi?cych w?asno?? osób fizycznych w ilo?ci nie wi?cej ni? 6500 m2, b) za?adunek, wywóz i utylizacja wyrobów zawieraj?cych azbest sk?adowanych na nieruchomo?ciach stanowi?cych w?asno?? osób fizycznych w ilo?ci nie wi?cej ni? 1 500 m2.
II.1.4) Czy przewiduje si? udzielenie zamówie? uzupe?niaj?cych: nie.
II.1.5) Wspólny S?ownik Zamówie? (CPV): 90.65.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza si? z?o?enie oferty cz??ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza si? z?o?enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zako?czenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj?cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA?U W POST?POWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE?NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre?lonej dzia?alno?ci lub czynno?ci, je?eli przepisy prawa nak?adaj? obowi?zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
-
Wykonawca musi posiada? zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych o kodach: 170601 - materia?y izolacyjne zawieraj?ce azbest, 170605 - materia?y konstrukcyjne zawieraj?ce azbest - zgodnie z ustaw? z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r.,poz. 21). Zgodnie z zapisami cyt. ustawy (art. 233 ust. 1), zezwolenia na transport odpadów wydane na podstawie przepisów dotychczasowych zachowuj? wa?no?? na czas, na jaki zosta?y wydane, nie d?u?ej jednak, ni? do czasu up?ywu terminu do z?o?enia wniosku o wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy, lub z dniem uzyskania wpisu do tego rejestru, w przypadku, gdy wpis nast?pi? w terminie wcze?niejszym. Utworzenie rejestru ma nast?pi? do trzech lat od dnia wej?cia w ?ycie nowej ustawy o odpadach. Do wydawania zezwole? na transport odpadów do czasu utworzenia rejestru, stosuje si? przepisy dotychczasowej ustawy o odpadach tj. ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. (t.j.: Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z pó?. zm.). Ocena spe?niania tego warunku zostanie dokonana na podstawie o?wiadcze? i dokumentów wymienionych w rozdz. IX pkt 2 lit. a) i b) siwz;
III.3.2) Wiedza i do?wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
Zamawiaj?cy uzna, ?e Wykonawca spe?ni? niniejszy warunek je?li wyka?e, ?e w okresie ostatnich trzech lat przed up?ywem terminu sk?adania ofert, a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy to w tym okresie wykona? nale?ycie co najmniej jedn? us?ug? polegaj?c? na demonta?u i transporcie azbestu lub wyrobów zawieraj?cych azbest. Ocena spe?niania tego warunku zostanie dokonana na podstawie o?wiadcze? i dokumentów wymienionych w rozdz. IX pkt 2 lit. a), c) siwz;
III.3.3) Potencja? techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
Zamawiaj?cy nie precyzuje wymaga? w tym zakresie. Ocena spe?niania tego warunku zostanie dokonana na podstawie o?wiadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt 2 lit. a) siwz;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
Zamawiaj?cy nie precyzuje wymaga? w tym zakresie. Ocena spe?niania tego warunku zostanie dokonana na podstawie o?wiadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt 2 lit. a) siwz;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
Zamawiaj?cy nie precyzuje wymaga? w tym zakresie. Ocena spe?niania tego warunku zostanie dokonana na podstawie o?wiadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt 2 lit. a) siwz.
III.4) INFORMACJA O O?WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ? DOSTARCZY? WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE?NIANIA WARUNKÓW UDZIA?U W POST?POWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe?niania przez wykonawc? warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o?wiadczenia o spe?nieniu warunków udzia?u w post?powaniu, nale?y przed?o?y?:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale?y przed?o?y?:
o?wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je?eli wykonawca ma siedzib? lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk?ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzib? lub miejsce zamieszkania potwierdzaj?cy, ?e:
nie otwarto jego likwidacji ani nie og?oszono upad?o?ci - wystawiony nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W zakresie wykazania spe?niania przez Wykonawc? warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nale?y przed?o?y?: a) o?wiadczenie o spe?nianiu warunków udzia?u w post?powaniu - wg wzoru stanowi?cego Za??cznik nr 2 do swiz; b) dokument potwierdzaj?cy posiadanie uprawnie? do wykonywania okre?lonej dzia?alno?ci lub czynno?ci, je?eli przepisy prawa nak?adaj? obowi?zek ich posiadania, tj. zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych o kodach: 170601 - materia?y izolacyjne zawieraj?ce azbest, 170605 - materia?y konstrukcyjne zawieraj?ce azbest, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2013 r. poz. 21); c) wykaz wykonanych g?ównych us?ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up?ywem terminu sk?adania ofert, a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto?ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us?ugi zosta?y wykonane, oraz za??czenie dowodów, czy zosta?y wykonane nale?ycie - wg wzoru stanowi?cego Za??cznik nr 4 do siwz;
2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oprócz o?wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia, nale?y przed?o?y?: - aktualny odpis z w?a?ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia?alno?ci gospodarczej, je?eli odr?bne przepisy wymagaj? wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania ofert;
3. W zakresie wykazania przez Wykonawc? spe?niania warunku udzia?u w post?powaniu dotycz?cego braku podstaw do wykluczenia z post?powania, w okoliczno?ciach o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, nale?y przed?o?y?: a) list? podmiotów nale??cych do tej samej grupy kapita?owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z pó?n. zm.) - wg wzoru okre?lonego w Za??czniku nr 5a) do siwz, albo b) informacj? o tym, ?e Wykonawca nie nale?y do grupy kapita?owej - wg wzoru okre?lonego w Za??czniku nr 5b) do siwz.
4. Inne dokumenty niezb?dne do przeprowadzenia post?powania: a) pisemne zobowi?zanie podmiotów o oddaniu do dyspozycji Wykonawcy niezb?dnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i do?wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno?ciach finansowych innych podmiotów. b) pe?nomocnictwo do reprezentowania w post?powaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w post?powaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców wyst?puj?cych wspólnie (w tym: konsorcja, spó?ki cywilne) - w przypadku wspólnego ubiegania si? o udzielenie niniejszego zamówienia. c) pe?nomocnictwo okre?laj?ce jego zakres - w przypadku, gdy Wykonawc? reprezentuje pe?nomocnik.
III.7) Czy ogranicza si? mo?liwo?? ubiegania si? o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi? osoby niepe?nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni?sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona b?dzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje si? istotne zmiany postanowie? zawartej umowy w stosunku do tre?ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dost?pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.michalow.pl Specyfikacj? istotnych warunków zamówienia mo?na uzyska? pod adresem: Urz?d Gminy w Micha?owie, 28 – 411 Micha?ów 115 tel.: (41)35 65 243, Fax.: (41) 35 65 244
IV.4.4) Termin sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu lub ofert: 03.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urz?d Gminy Micha?ów, 28-411 Micha?ów 115.
IV.4.5) Termin zwi?zania ofert?: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk?adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje si? uniewa?nienie post?powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ?rodków pochodz?cych z bud?etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj?cych zwrotowi ?rodków z pomocy udzielonej przez pa?stwa cz?onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia?y by? przeznaczone na sfinansowanie ca?o?ci lub cz??ci zamówienia: nie
V. Og?oszenie o zamówieniu zosta?o zamieszczone w Biuletynie Zamówie? Publicznych na portalu UZP 115314 - 2013 dnia 22.03.2013r.
Pliki do pobrania:
1.SIWZ
2.Formularz ofertowy- Za?. nr 1
4.O?wiadczenie o spe?nianiu warunków okre?lonych w art. 22 ust. 1 Pzp - Za?. nr 2
5.O?wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z post?powania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp - Za?. nr 3
6.Wykaz wykonanych g?ównych us?ug- Za?. nr 4
7.Wzór „Listy podmiotów nale??cych do tej samej grupy kapita?owej”- Za?. nr 5a
8.Wzór „Informacji o braku przynale?no?ci do grupy kapita?owej”- Za?. nr 5b
9.Wzór umowy - Za?. nr 6
SPROSTOWANIE DO OG?OSZENIA - link (pdf)
Termin sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu lub ofert:
04.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urz?d Gminy Micha?ów, 28-411 Micha?ów 115
|