Treść przetargu:
OG?OSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM.
1.ZAMAWIAJ?CY
Gmina Micha?ów z siedzib? w Urz?dzie Gminy w Micha?owie, 28 – 411 Micha?ów 115,NIP 662-176-33-06, REGON 291010317, Tel.: (41)35 65 243, Fax.: (41) 35 65 244,
e-mail: michalow@op.pl, www.michalow.pl
2. OKRE?LENIE TRYBU ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówie? Publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 ze zmianami) o szacunkowej warto?ci nie przekraczaj?cej progu unijnego.
3. STRONA INTERNETOWA, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SIWZ
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia na przedmiotowe zamówienie publiczne znajduj?ce si? na stronie internetowej Urz?du Gminy w Micha?owie. – www.michalow.pl
Okre?lenie zasobu uzyskania specyfikacji.
Cena za dokumentacje przetargow? okre?laj?c? opis istotnych warunków zamówienia wynosi 10 z? (netto) + VAT co stanowi kwot? 12.20 z?oty brutto. Mo?na j? odebra? osobi?cie w siedzibie Zamawiaj?cego pok. nr 4 lub drog? pocztow? na wniosek oferenta. Op?at? pocztow? ponosi oferent.
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
-
Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa drogi dojazdowej w miejscowo?ci Przec?awka”. Na zakres rzczowy zamówienia sk?ada si? asfaltowanie drogi o szeroko?ci 4mb i d?ugo?ci 363mb,
Zamówienie nale?y wykona? zgodnie z:
-
Kosztorysem ofertowym,
-
Szczegó?owymi specyfikacjami tehnicznymi,
-
Warunkami prowadzenia robót w pasie drogowym,
-
Warunki przekazania palcu budowy.
5. ZAMAWIAJ?CY NIE DOPUZCZA SK?ADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
6. TERMIN WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia (wymagany) do 15 pa?dziernika 2008r.
7. OPIS WARUNKÓW UDZIA?U W POSTEPOWANIU.
O udzieleni zamówienia mog? stara? si? oferenci nie wykluczeni na podstawie artyku?u 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo Zamówie? Publicznych (Dz. U Nr 19 poz. 177 ze zmianami) oraz spe?niaj?cy warunki zawarte w art. 22 wymienionej ustawy, a tak?e warunki okre?lone w dokumentacji przetargowej.
8.WYMAGANIA DOTYCZ?CE WADIUM - brak
9. KRYTERIA OCENY OFERT
Cena (koszt) ca?ego zamówienia (z VAT) – 100%
10. MIEJSCE I TERMIN SK?ADANIA OFERT.
1. Oferty nale?y sk?ada? w dni robocze do dnia 11.08.2008r do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiaj?cego tj. Urz?d Gminy w Micha?owie, 28 -411 Micha?ów 115, Nr 1. (sekretariat).
2. Otwarcie ofert nast?pi w dniu 11.08.2008r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiaj?cego – sala obrad.
11. TERMIN ZWI?ZANIA OFERT OFERT?.
Sk?adaj?cy pozostaje zwi?zany z ofert? przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna si? z up?ywem terminu sk?adania ofert. Wykonawca, który z?o?y ofert? mo?e j? zmieni? lub wycofa? tylko przed up?ywem terminu sk?adania ofert. Oferta z?o?ona po terminie zostanie zwrócona oferentowi bez otwierania.
12. ZAMAWIAJ?CY NIE PRZEWIDUJE PODPISYWANIA UMOWY RAMOWEJ.
13. ZAMAWIAJ?CY NIE PRZEWIDUJE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW.
14. ZAMAWIAJ?CY NIE B?DZIE STOSOWA? AUKCJI ELEKTORNICZNEJ.
PLIKI DO POBRANIA:
1. SIWZ 2. OFERTA PRZETARGOWA 3. OPIS TECHNICZNY 4. WARUNKI PROWADZENIA ROBÓT W PASIE DROGOWYM 5. UMOWA 6. PRZEDMIAR ROBÓT 7. Za??cznik Nr 8 8. Za??cznik Nr 11 9. SZCZEGÓ?OWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA
|