Treść przetargu:
OG?OSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM.
1.ZAMAWIAJ?CY
Gmina Micha?ów z siedzib? w Urz?dzie Gminy w Micha?owie, 28 – 411 Micha?ów 115,
NIP 662-176-33-06, REGON 291010317, Tel.: (41)35 65 243, Fax.: (41) 35 65 244,
e-mail: michalow@op.pl, www.michalow.pl
2. OKRE?LENIE TRYBU ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówie? Publicznych (Test jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami). Warto?? zamówienia nie przekracza kwoty okre?lonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp.
3. STRONA INTERNETOWA, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SIWZ
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia na przedmiotowe zamówienie publiczne znajduj?ce si? na stronie internetowej Urz?du Gminy w Micha?owie. – www.michalow.pl
Okre?lenie zasobu uzyskania specyfikacji.
Cena za dokumentacje przetargow? okre?laj?c? opis istotnych warunków zamówienia wynosi 100 z? (netto) + VAT co stanowi kwot? 122,00 z?otych brutto. Mo?na j? odebra? osobi?cie w siedzibie Zamawiaj?cego pok. nr 4 lub drog? pocztow? na wniosek oferenta. Op?at? pocztow? ponosi oferent.
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z pompowniami w gminie Micha?ów.
Na zakres rzeczowy zamówienia sk?ada wykonanie robót polegaj?cych na:
· Budowa ruroci?gu t?ocznego kanalizacji sanitarnej .
– ruroci?g t?oczny ?cieków od pompowni P1: Ø180PE – L=2840,00mb.
– kana? zrzutowy do kanalizacji w miejscowo?ci Skrzypiów: Ø315 PCV – L=12,00m
· Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowo?ci Micha?ów:
– Kana? sanitarny o przekroju Ø300 – o ??cznej d?ugo?ci 241,00mb.
– Kana? sanitarny o przekroju Ø250 – o ??cznej d?ugo?ci 2 402,00mb.
– Kana? sanitarny o przekroju Ø200 – o ??cznej d?ugo?ci 9 646,00mb.
– Ruroci?g t?oczny ?cieków od pompowni P2 Ø160 – L. 554,00mb.
– Budowa pompowni ?cieków P1 i P2.
Zamawiaj?cy informuje, ?e d?ugo?? sieci kanalizacyjnej mo?e ulec zmianie.
Roboty budowlane stanowi?ce przedmiot niniejszego zamówienia zosta?y dok?adnie okre?lone w dokumentacji technicznej, która stanowi podstaw? do realizacji robót b?d?cych za??cznikami do SIWZ (projekcie budowlanym, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót).
Prace towarzysz?ce konieczne do uwzgl?dnienia, np.:
a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy.
b) uporz?dkowanie terenu i przywrócenie go do stanu pierwotnego.
c) pe?na obs?uga geodezyjna w trakcie realizacji zamówienia wraz z trzema egz. inwentaryzacji powykonawczej oraz wniesieniem inwentaryzacji do zasobów.
d) odszkodowania za ograniczenia z korzystania nieruchomo?ci w trakcie realizacji inwestycji oraz wszelkie inne odszkodowania zwi?zane z wej?ciem oraz prowadzeniem robót na dzia?kach.
Szczegó?owy zakres robót precyzuje projekt budowlany – do wgl?du w siedzibie Zamawiaj?cego.
Wykonawca zobowi?zany jest do dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania si? z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezb?dne do prawid?owego ich wykonania, zgodnie z technologi? robót okre?lon? Polsk? Norm? oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót.
Kompletny projekt budowlany zosta? opracowany przez:
1. ROLLSTICK – LTD Spó?ka z o.o. Biuro Projektów, ul. Elizy Orzeszkowej 51E, 25 – 435 Kielce.
2. Biuro Projektów i Us?ug Technicznych „GEO – PROJEKT” Spó?ka z o.o., Ul. Ch?ci?ska 1, 25 – 020 Kielce.
6. TERMIN WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia (wymagany) do 15 wrze?nia 2011r.
7. WARUNKÓW UDZIA?U W POSTEPOWANIU.
W post?powaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mog? wzi?? udzia? Wykonawcy spe?niaj?cy nast?puj?ce warunki :
7.1. Posiadaj? uprawnienia do wykonywania okre?lonej dzia?alno?ci
Do potwierdzenia :
7.1.1. aktualnym odpisem z w?a?ciwego rejestru albo aktualnym za?wiadczeniem o wpisie do ewidencji dzia?alno?ci gospodarczej, wystawionym nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania ofert.
7.2. Znajduj? si? w sytuacji finansowej pozwalaj?cej na realizacj? zamówienia.
Do potwierdzenia :
7.2.1. Spe?niaj? warunki okre?lone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówie? Publicznych.
7.2.2. Informacj? banku lub spó?dzielczej kasy oszcz?dno?ciowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj?cej posiadanie minimum 1 000 000 PLN ?rodków finansowych lub zdolno?? kredytow? wykonawcy w tej samej wysoko?ci, wystawionej nie wcze?niej ni? 3 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania ofert. PLN;
7.2.3. polis? lub innym dokumentem ubezpieczenia potwierdzaj?cym , ?e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno?ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia?alno?ci. Spe?nieniem warunku udzia?u w post?powaniu b?dzie przedstawienie polisy na kwot? ubezpieczenia nie mniejsz? ni? 1 000 000 PLN.
7.3. Posiadaj? niezb?dn? wiedz? i do?wiadczenie oraz potencja? techniczny.
Do potwierdzenia:
7.3.1. Spe?niaj? warunki okre?lone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówie? Publicznych
7.3.2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pi?ciu lat robót budowlanych, a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj?cych swoim rodzajem i warto?ci? robotom budowlanym stanowi?cym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz za??czeniem dokumentów potwierdzaj?cych, ?e roboty te zosta?y wykonane nale?ycie. Wykonawca potwierdzi spe?nianie warunków udzia?u w post?powaniu, je?eli wyka?e co najmniej dwie roboty wodno-kanalizacyjne w tym jedna kanalizacja, ka?da o warto?ci minimum 1 000 000,00 z?otych brutto. Do ka?dej pozycji wykazu musi by? za??czony dokument potwierdzaj?cy nale?yte wykonanie zamówienia.
7.4 Dysponuj? osobami zdolnymi do realizacji zamówienia.
Do potwierdzenia :
7.4.1.informacja na temat przeci?tnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy – w tym okresie. Potwierdzeniem spe?niania warunku b?dzie przedstawienie wykazu zawieraj?cego nie mniej ni?:
· jednego kierownika budowy z uprawnieniami w specjalno?ci instalacyjno – in?ynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych
· jednego kierownika robót w specjalno?ci konstrukcyjno-budowlanej
· jednego kierownika robót w specjalno?ci instalacji elektrycznych.
7.4.2.Dokumentami potwierdzaj?cymi przygotowanie zawodowe:
· uprawnienia budowlane kierownika budowy w specjalno?ci instalacyjno – in?ynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych
· uprawnienia budowlane kierowników robót odpowiednio w specjalno?ci konstrukcyjno – budowlanej oraz instalacji elektrycznych.
· aktualne Za?wiadczenia tych osób o przynale?no?ci do Polskiej Izby In?ynierów Budownictwa.
7.5.Nie podlegaj? wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt. 1 ustawy.
Do potwierdzenia:
7.5.1. informacj? z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre?lonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawion? nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu do z?o?enia ofert;
7.5.2. Informacj? z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre?lonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawion? nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu do z?o?enia ofert;
7.5.3. Aktualnym za?wiadczeniem w?a?ciwego naczelnika urz?du skarbowego oraz w?a?ciwego oddzia?u Zak?adu Ubezpiecze? Spo?ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo?ecznego potwierdzaj?cym odpowiednio, ?e wykonawca nie zalega z op?acaniem podatków, op?at oraz sk?adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo?eczne, lub za?wiadcze?, ?e uzyska? przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz?o?enie na raty zaleg?ych p?atno?ci lub wstrzymanie w ca?o?ci wykonania decyzji w?a?ciwego organu - wystawionym nie wcze?niej ni? 3 miesi?ce przed up?ywem terminu sk?adania ofert.
7.6. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wi?cej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó?ki cywilne) oferta musi spe?nia? wymagania okre?lone w art. 23 ustawy Prawo zamówie? publicznych, w tym:
7.6.1. oferta musi zawiera? wszystkie dokumenty, o?wiadczenia i informacje wymienione w pkt. 13.1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
7.6.2. w przypadku konsorcjum, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ustanawiaj? pe?nomocnika do reprezentowania ich w post?powaniu o udzielenie zamówienia lub pe?nomocnictwo do reprezentowania w post?powaniu i zawarcia umowy. W zwi?zku z powy?szym niezb?dne jest przed?o?enie w ofercie dokumentu zawieraj?cego pe?nomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wyst?powania w imieniu wykonawców w sposób umo?liwiaj?cy ich identyfikacj?.
7.6.3. w stosunku do spó?ki cywilnej, zamawiaj?cy na zasadzie art. 25 ustawy, ??da przed?o?enia w ofercie umowy spó?ki cywilnej, jako dokumentu niezb?dnego do przeprowadzenia post?powania, wskazuj?cego na sposób reprezentowania spó?ki. Je?eli z?o?enie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynno?ci zwyk?ych spó?ki, a z tre?ci umowy spó?ki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla wa?no?ci oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odr?bnej uchwa?y wspólników, stanowi?cej za??cznik do umowy spó?ki cywilnej b?d? te? przez pe?nomocnika.
7.6.4. w przypadku sk?adania ofert przez podmioty wyst?puj?ce wspólnie, warunki dotycz?ce do?wiadczenia oraz potencja?u ekonomicznego i technicznego podlegaj? sumowaniu.
7.7 Zamawiaj?cy oceni spe?nienie warunków wg kryteriów „spe?nia” lub „nie spe?nia”.
8.WYMAGANIA DOTYCZ?CE WADIUM - Wadium w wysoko?ci 100 000 PLN (S?ownie: sto tysi?cy z?otych brutto ) nale?y wnie?? przed up?ywem terminu sk?adania ofert.
9. KRYTERIA OCENY OFERT
Cena (koszt) ca?ego zamówienia (z VAT) – 100%
10. MIEJSCE I TERMIN SK?ADANIA OFERT.
1. Ofert? nale?y z?o?y? w do dnia 22.03.2010r. do godziny 10:00 w Urz?dzie Gminy w Micha?owie, 28 -411 Micha?ów 115, Nr 1. (sekretariat).
2. Otwarcie ofert nast?pi w dniu 22.03.2010r. o godz. 10.30 w Urz?dzie Gminy w Micha?owie (Sala Obrad).
11. TERMIN ZWI?ZANIA OFERT OFERT?.
Sk?adaj?cy pozostaje zwi?zany z ofert? przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna si? z up?ywem terminu sk?adania ofert. Wykonawca, który z?o?y ofert? mo?e j? zmieni? lub wycofa? tylko przed up?ywem terminu sk?adania ofert. Oferta z?o?ona po terminie zostanie zwrócona oferentowi.
12. ZAMAWIAJ?CY NIE PRZEWIDUJE PODPISYWANIA UMOWY RAMOWEJ.
13. ZAMAWIAJ?CY NIE PRZEWIDUJE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW.
14. ZAMAWIAJ?CY NIE B?DZIE STOSOWA? AUKCJI ELEKTORNICZNEJ.
15. ZAMAWIAJ?CY PRZEWIDUJE WYKONANIE ROBÓT UZUPE?NIAJ?CYCH O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT. 6 - DO 20% ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO.
PLIKI DO POBRANIA:
- Za??cznik nr1 - SIWZ
- Za??cznik nr2 - druk oferty
- Za??cznik nr3 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
- Za??cznik nr4 - przedmiar robót
- Za??cznik nr5 - o?wiadczenie z art. 22 i 24 ustawy
- Za?acznik nr6 - projekt umowy
- Za?acznik nr7 - o?wiadczenie o odbyciu wizji lokalnej
- Za?acznik nr8 - dokumentacja projektowa:
- dokumentacja projektowa cz??? 1
- dokumentacja projektowa cz??? 2
- Za??cznik nr9 - o?wiadczenie kierownika budowy / robót
- Za??cznik nr 10 - druk do?wiadczenia zawodowego
- Za??cznik nr11 - harmonogram rzeczowo - finansowy robót
ODPOWIEDZI NA PYTANIA:
1. Zapytanie Nr 1
2. Zapytanie Nr 2
- Nowy druk oferty
3. Zapytanie Nr 3
4. Zapytanie Nr 4
|