OG?OSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM.
1. ZAMAWIAJ?CY
Gmina Micha?ów z siedzib? w Urz?dzie Gminy w Micha?owie, 28 – 411 Micha?ów 115, NIP 662 – 176 – 33 – 06, REGON 291010317, Tel.: (41)35 65 243, Fax.: (41) 35 65 244, e-mail: michalow@op.pl, www.michalow.pl
2. OKRE?LENIE TRYBU ZAMÓWIENIA.
Przetarg nieograniczony na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówie? Publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 ze zmianami) o szacunkowej warto?ci powy?ej 60 000 euro.
3. STRONA INTERNETOWA, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SIWZ
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia na przedmiotowe zamówienie publiczne znajduje si? na stronie internetowej Urz?du Gminy w Micha?owie. - www.michalow.pl
Okre?lenie sposobu uzyskania specyfikacji.
Cena za dokumentacj? przetargow? okre?laj?c? opis istotnych warunków zamówienia wynosi 10z? (netto) + VAT co stanowi kwot? 12,20 z?otych brutto. Mo?na j? odebra? osobi?cie w siedzibie Zamawiaj?cego pok. Nr 4 lub drog? pocztow? na wniosek oferenta. Op?at? pocztow? ponosi oferent.
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej i formalno – prawnej na budow? sieci wodoci?gowej wraz z przy??czami i obiektami towarzysz?cymi dla miejscowo?ci : Góry – Nowa Wie?, Góry - Bujnówka, Ko?ków, Tomaszów, W?chad?ów, Sadkówka, Polichno, Przec?awka .
Nie dopuszcza si? sk?adania ofert cz??ciowych.
5. ZAMAWIAJ?CY NIE DOPUSZCZA SK?ADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Termin realizacji zamówienia (wymagany) do 30 grudnia 2007r.
7.. OPIS WARUNKÓW UDZIA?U W POST?POWANIU.
I. Opis warunków udzia?u w post?powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe?nienia warunków wymaganych od wykonawców.
Wykonawców przetargu mog? wzi?? udzia? wy??cznie Wykonawcy spe?niaj?cy ??cznie ni?ej wymienione warunki:
1. Zatrudniaj? co najmniej 3 pracowników, z do?wiadczeniem w zakresie projektowania oraz z wymaganymi przez przepisy prawa uprawnieniami w bran?y sanitarnej .
2. Osi?ganie obrotów finansowych w pracach projektowych o podobnym charakterze wci?gu ostatnich trzech lat. Na potwierdzenie wymagane bilanse lub kserokopie PIT za ostatnie 3 lata.
3. Posiadaj? do?wiadczenie nabyte w ostatnich 5 latach, a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy, do?wiadczenie z tego okresu wyra?aj?ce si? tym, ?e jako g?ówny projektant uczestniczyli w co najmniej trzech przedsi?wzi?ciach projektowych o charakterze i trudno?ci wykonania takich samych jak zamówione roboty ( Udokumentowana warto?? zamówienia nie mniejsza jak 200 000,00 z? ka?da). Do??czy? referencje z podaniem warto?ci zamówienia .
4. Oferent zatrudnia na umow? o prac? minimum 8 pracowników.
5. Przed?o?? informacj? banku , w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy , w której potwierdza si? zdolno?? kredytow? wykonawcy do wysoko?ci 20 % oferowanej ceny brutto .
6. Posiadaj? polis? lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj?cego, ?e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno?ci cywilnej w zakresie dzia?alno?ci gospodarczej , o warto?ci co najmniej 200 000,00 z?.
7. Nie podlegaj? wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówie? publicznych (Dz.U. Dz 2004r. Nr 19, poz. 177).
8. Z?o?yli ofert? w sposób zgodny z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II. Dokumenty, jakie zobowi?zani s? dostarczy? Wykonawcy w celu potwierdzenia spe?nienia wymaganych warunków.
Dokumenty musz? by? sporz?dzone w j?zyku polskim, czytelnie, bez poprawek i skre?le?.
Dla u?atwienia ich przygotowania zamawiaj?cy przygotowa? wzory za??czników. Mo?na z nich korzysta? wprost poprzez wype?nienie i podpisanie, ale mo?na równie? stosowa? dokumenty w?asne pod warunkiem, ?e ich zawarto?? tre?ciowa nie b?dzie mniejsza, ni? zawarta we wzorach dokumentów. Wszystkie dokumenty musz? by? podpisane przez osoby upowa?nione do sk?adania o?wiadcze? woli.
Wyja?nienia do poszczególnych dokumentów umieszczono wewn?trz nawiasów { }.
Wykonawca jest zobowi?zany do za??czenia do oferty nast?puj?cych dokumentów:
1. Formularz cenowy .
2. O?wiadczenie o spe?nieniu wymogów okre?lonych w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych
{do specyfikacji istotnych warunków zamówienia za??czono wzór o?wiadczenia}.
3. Dokument potwierdzaj?cy uprawnienia do wyst?powania w obrocie prawnym
{Aktualny odpis z w?a?ciwego rejestru albo aktualne za?wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia?alno?ci gospodarczej, je?eli odr?bne przepisy wymagaj? wpisu do rejestru lub zg?oszenia do ewidencji dzia?alno?ci gospodarczej, wystawionego nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania ofert. Dokument winien zawiera? okre?lenie osób uprawnionych do zaci?gania zobowi?za? w imieniu Wykonawcy}
4. Informacje o karalno?ci
1) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (informacje nale?y uzyska? we w?a?ciwym S?dzie Wojewódzkim) albo równowa?nego za?wiadczenia w?a?ciwego organu s?dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okre?lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 ustawy Prawo zamówie? publicznych, wystawionych nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania ofert.
2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre?lonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówie? publicznych, wystawionej nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania ofert.
5. Za?wiadczenie z w?a?ciwego urz?du skarbowego
Aktualne za?wiadczenie w?a?ciwego naczelnika urz?du skarbowego potwierdzaj?ce, ?e Wykonawca nie zalega lub uzyska? zgod? na zwolnienie, odroczenie, roz?o?enie na raty podatków, op?at itp. Za?wiadczenie jest aktualne, je?eli zosta?o wystawione nie wcze?niej ni? 3 miesi?ce przed terminem sk?adania ofert
6. Za?wiadczenie z w?a?ciwego oddzia?u ZUS
Aktualne za?wiadczenie w?a?ciwego oddzia?u stwierdzaj?ce, ?e Wykonawca nie zalega z p?aceniem, lub uzyska? zgod? na zwolnienie, odroczenie roz?o?enie na raty sk?adek ubezpieczenia spo?ecznego i innych op?at. Za?wiadczenie jest aktualne, je?eli zosta?o wystawione nie wcze?niej ni? 3 miesi?ce przed up?ywem terminu sk?adania ofert.
7. Wykaz osób, które b?d? wykonywa? zamówienie
- minimum dwóch projektantów w bran?y wodoci?gowej,
- minimum po jednym projektancie w bran?ach:
a) architektonicznej,
b) budowlano-konstrukcyjnej,
c) elektrycznej,
d) drogowej,
e) geologicznej,
f) geodezyjnej.
8. Dokumenty potwierdzaj?ce uprawnienia do wykonania zamówienia
Dokumenty potwierdzaj?ce uprawnienia do projektowania bez ogranicze? (odpowiednie dla ka?dej z bran?) osób, które b?d? wykonywa? zamówienie, nale?y równie? do??czy? dokument potwierdzaj?cy cz?onkostwo w Izbie Zawodowej .
9. O?wiadczenie o obrotach finansowych - wraz z bilansami lub kserokopiami PIT za ostatnie 3 lata .
10. Zestawienie prac wykonanych w latach 2001 – 2005 r.
W zestawieniu nale?y uj?? wy??cznie prace o zakresie zbli?onym do przedmiotu zamówienia . Projekty sieci kanalizacyjnych uwa?a si? za to?same z projektami sieci wodoci?gowych
11. Referencje (nale?y za??czy? dokumenty potwierdzaj?ce, ?e roboty wykonywane w latach 2001 – 2005 r. zosta?y wykonane nale?ycie). Informacje zawarte powinny potwierdza? spe?nienie warunku warto?ci co najmniej 200 000,00 z? ka?de opracowanie .
12. Harmonogram rzeczowo - finansowy
W harmonogramie nale?y przedstawi? program prac projektowych oraz przewidywanych przep?ywów finansowych w uk?adzie miesi?cznym .
13. Dowód wp?aty wadium
{orygina? lub kserokopia (potwierdzona za zgodno?? z orygina?em) dowodu wp?aty wadium wniesionym wg zasad okre?lonych w SIWZ}.
14. Parafowany projekt umowy
Je?eli wykonawca ma siedzib? poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej sk?ada dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzib?.
Zamawiaj?cy wykluczy z post?powania o udzieleniu zamówienia publicznego tych Wykonawców, którzy nie spe?niaj? warunków SIWZ lub nie za??cz? do oferty wszystkich dokumentów wymienionych w pkt II. 1 – 14 .
Ofert? Wykonawcy wykluczonego uznaje si? za odrzucon?.
Oferty przedstawione przez dwa lub wi?cej podmiotów wyst?puj?cych wspólnie
Oferty przedstawione przez dwa lub wi?cej podmiotów wyst?puj?cych wspólnie, b?d? musia?y spe?nia? dodatkowo nast?puj?ce wymagania:
a) podpisana w taki sposób, by wi?za?a prawie wszystkich partnerów;
b) wszyscy partnerzy b?d? ponosi? odpowiedzialno?? solidarn? za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami
c) jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pe?nomocnik, upowa?niony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w post?powaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
d) zamawiaj?cy mo?e w ramach odpowiedzialno?ci solidarnej ??da? wykonania umowy w ca?o?ci przez partnera kieruj?cego lub od wszystkich partnerów ??cznie lub od ka?dego z osobna, albo te? w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum.
Przy ocenie spe?nienia warunków udzia?u przez wykonawców wspólnie ubiegaj?cych si? o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielko?ci stanowi?ce o spe?nieniu warunków b?d? zsumowane. Nie spe?nienie powy?szych wymaga? spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum.
Do?wiadczenia podwykonawców oraz ich zasoby nie b?d? brane pod uwag? przy okre?laniu czy wykonawca spe?nia warunki udzia?u.
Ka?dy wykonawca przed?o?y tylko jedn? ofert?, sam lub jako partner w konsorcjum . Wykonawca, który przedk?ada lub partycypuje w wi?cej ni? jednej ofercie spowoduje, ?e wszystkie oferty z udzia?em tego wykonawcy zostan? odrzucone.
8. WYMAGANIA DOTYCZ?CE WADIUM.
Wysoko?? 3000,00 z?
9. KRYTERIA OCENY OFERT.
Cena (koszt) ca?ego zamówienia ( z VAT) – 100%
10. MIEJSCE I TERMIN SK?ADANIA OFERT.
1. Oferty nale?y sk?ada? w dni robocze do dnia 10.07.2006r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiaj?cego tj. Urz?d Gminy w Micha?owie, 28 – 411 Micha?ów 115, pok. Nr 1. (sekretariat).
2. Otwarcie ofert nast?pi w dniu 10.07.2006r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiaj?cego – sala obrad.
11. TERMIN ZWI?ZANIA OFERT?.
Sk?adaj?cy pozostaje zwi?zany z ofert? przez okres 30 dni tj do dnia 10.06.2006 r. Bieg terminu rozpoczyna si? z up?ywem terminu sk?adania ofert. Wykonawca, który z?o?y ofert? mo?e j? zmieni? lub wycofa? tylko przed up?ywem terminu sk?adania ofert. Oferta z?o?ona po terminie zostanie zwrócona oferentowi bez otwierania.
12. ZAMAWIAJ?CY NIE PRZEWIDUJE PODPISANIA UMOWY RAMOWEJ.
13. ZAMAWIAJ?CY NIE PRZEWIDUJE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW.
14 . ZAMAWIAJ?CY NIE B?DZIE STOSOWA? AUKCJI ELEKTRONICZNEJ.
Osoba do kontaktu: Jaros?aw Sza?apski