Treść przetargu:
OG?OSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: post?powania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZP 6/2009. Nazwa zadania: "Zakup opa?u wraz z dostaw? do Zespo?ów Placówek O?wiatowych w Micha?owie, Górach i S?dowicach oraz O?rodków Zdrowia w Górach i S?dowicach w roku 2010"
Dzia?aj?c na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówie? publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) Urz?d Gminy w Micha?owie zawiadamia o wszcz?ciu post?powania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiaj?cego:
URZ?D GMINY W MICHA?OWIE
Micha?ów 115
28-411 MICHA?ÓW
www.michalow.pl
e-mail: michalow@op.pl
Godziny urz?dowania: od poniedzia?ku do pi?tku w godz. 7.30-15.30
II. Okre?lenie trybu zamówienia:
Post?powanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o warto?ci szacunkowej poni?ej kwot ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówie? publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona b?dzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.michalow.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikacj? istotnych warunków zamówienia mo?na uzyska?:
Specyfikacj? mo?na odebra? osobi?cie w siedzibie Zamawiaj?cego lub drog? pocztow? na wniosek oferenta. Op?at? pocztow? ponosi oferent.
IV. Okre?lenie przedmiotu oraz wielko?ci lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o mo?liwo?ci sk?adania ofert cz??ciowych:
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa opa?u w ilo?ci ogólnej oko?o 200 ton, w asortymencie: w?giel orzech i mia? w?glowy do budynków Zespo?ów Placówek O?wiatowych w Micha?owie, Górach i S?dowicach oraz O?rodków Zdrowia w Górach i S?dowicach, w nast?puj?cych ilo?ciach:
- w?giel orzech – oko?o 120 ton;
- mia? w?glowy – oko?o 80 ton.
Wymagane jest aby dostarczany opa? posiada? nast?puj?ce parametry jako?ciowe:
- w?giel orzech gat.I : warto?? opa?owa min. 28 000 kJ/kg, zawarto?? popio?u max. 7 %,
zawarto?? siarki max. 0,6 %, zawarto?? wilgoci max. 9 %;
- mia? w?glowy : warto?? opa?owa min. 23 000 kJ/kg, zawarto?? popio?u max. 17 %,
zawarto?? siarki max. 0,7 %, zawarto?? wilgoci max.12 %;
Realizacja dostaw opa?u - sukcesywnie w partiach wed?ug zapotrzebowania Zamawiaj?cego- dostawy jednorazowe oko?o 6 ton.
Realizacja dostaw opa?u do poszczególnych jednostek w ci?gu 7 dni od telefonicznego zg?oszenia zapotrzebowania przez Zamawiaj?cego.
Przy ka?dorazowej dostawie Wykonawca zobowi?zany jest posiada? dokument potwierdzaj?cy wymagane przez Zamawiaj?cego parametry opa?u, stanowi?cego przedmiot dostawy.
Planowana do zakupu ilo?? opa?u mo?e ulec zmniejszeniu w zale?no?ci od potrzeb Zamawiaj?cego.
2. Zamawiaj?cy nie dopuszcza mo?liwo?ci sk?adania ofert cz??ciowych.
Wspólny S?ownik Zamówie?: Kod CPV – 10121000-7
V. Informacja o mo?liwo?ci z?o?enia oferty wariantowej:
Zamawiaj?cy nie dopuszcza sk?adania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2010 r.
VII. Opis warunków udzia?u w post?powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mog? ubiega? si? oferenci, którzy spe?niaj? warunki i wymagania okre?lone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówie? Publicznych tj.:
a) posiadaj? uprawnienia do wykonywania okre?lonej dzia?alno?ci lub czynno?ci, je?eli ustawy nak?adaj? obowi?zek posiadania takich uprawnie?;
b) posiadaj? niezb?dn? wiedz? i do?wiadczenie oraz dysponuj? potencja?em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi? pisemne zobowi?zanie innych podmiotów do udost?pnienia potencja?u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajduj? si? w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj?cej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegaj? wykluczeniu z post?powania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówie? publicznych, tj. mi?dzy innymi:
- nie wyrz?dzili szkody, nie wykonuj?c zamówienia lub wykonuj?c je nienale?ycie, je?eli szkoda ta zosta?a stwierdzona prawomocnym orzeczeniem s?du wydanym w okresie 3 lat przed wszcz?ciem post?powania;
- nie otwarto w stosunku do nich likwidacji lub nie og?oszono upad?o?ci;
- nie zalegaj? z uiszczeniem podatków, op?at lub sk?adek na ubezpieczenie spo?eczne lub zdrowotne, z wyj?tkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, roz?o?enie na raty zaleg?ych p?atno?ci lub wstrzymanie w ca?o?ci wykonania decyzji w?a?ciwego organu.
- osoby fizyczne (b?d? wspólnicy w spó?kach jawnych, partnerzy lub cz?onkowie zarz?du spó?ek partnerskich, komplementariusze spó?ek komandytowych b?d? komandytowo-akcyjnych, cz?onkowie organu zarz?dzaj?cego osób prawnych) nie skazane prawomocnie za przest?pstwo pope?nione w zwi?zku z post?powaniem o udzielenie zamówienia, przest?pstwo przekupstwa, przest?pstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przest?pstwo pope?nione w celu osi?gni?cia korzy?ci maj?tkowych, a tak?e za przest?pstwo skarbowe lub przest?pstwo udzia?u w zorganizowanej grupie albo zwi?zku maj?cych na celu pope?nienie przest?pstwa lub przest?pstwa skarbowego.
Zamawiaj?cy dokona oceny spe?niania przez Wykonawc? ww. warunków na podstawie za??czonych do oferty stosownych dokumentów i o?wiadcze? przy pomocy formu?y spe?nia/nie spe?nia.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiaj?cy nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium: CENA – 100 %
X. Miejsce i termin sk?adania ofert:
Oferty nale?y sk?ada? do dnia: 04.01.2010 r. do godz. 10.00 w siedzibie zamawiaj?cego
Urz?d Gminy w Micha?owie, Micha?ów 115, 28-411 Micha?ów, pokój nr 1 (sekretariat)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostan? otwarte dnia: 04.01.2010 r. o godz. 10.30 w siedzibie zamawiaj?cego
Urz?d Gminy w Micha?owie, Micha?ów 115, 28-411 Micha?ów- pokój nr 5 (sala obrad)
XII. Termin zwi?zania ofert?:
Wykonawca pozostaje zwi?zany ofert? przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna si? z up?ywem terminu sk?adania ofert. Wykonawca, który z?o?y ofert? mo?e j? zmieni? lub wycofa? tylko przed up?ywem terminu sk?adania ofert. Oferta z?o?ona po terminie zostanie zwrócona oferentowi bez otwierania.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiaj?cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której b?d? zamieszczane dodatkowe informacje dotycz?ce dynamicznego systemu zakupów
Zamawiaj?cy nie zamierza ustanowi? dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której b?dzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiaj?cy nie przewiduje aukcji elektronicznej.
XVI. Przewidywane zamówienia uzupe?niaj?ce:
Zamawiaj?cy nie przewiduje zamówie? uzupe?niaj?cych.
XVII. Termin zamieszczenia og?oszenia o zamówieniu w BZP:
Og?oszenie o zamówieniu zosta?o zamieszczone w Biuletynie Zamówie? Publicznych na portalu UZP 251689 – 2009 dnia 22.12.2009
PLIKI DO POBRANIA:
1. SIWZ
2. Formularz Ofertowy
3. Formularz Cenowy
4. Umowa
5. O?wiadczenie
|