Treść przetargu:
SEKCJA I: ZAMAWIAJ?CY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urz?d Gminy w Micha?owie, Micha?ów 115, 28-411 Micha?ów, woj. ?wi?tokrzyskie, tel. 041 3565243, faks 041 3565244.
Adres strony internetowej zamawiaj?cego: www.michalow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ?CEGO: Administracja samorz?dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE?LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj?cego: Zaci?gni?cie d?ugoterminowego kredytu bankowego w wysoko?ci 3 324 000,00 z? na sfinansowanie wydatków nie znajduj?cych pokrycia w dochodach Gminy Micha?ów w 2011 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us?ugi.
II.1.3) Okre?lenie przedmiotu oraz wielko?ci lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiot zamówienia: 1. Zaci?gni?cie d?ugoterminowego kredytu bankowego w wysoko?ci 3 324 000,00 z? na sfinansowanie wydatków nie znajduj?cych pokrycia w dochodach Gminy Micha?ów w 2011 r. z przeznaczeniem na: 1) sfinansowanie planowanego deficytu bud?etu w kwocie 2 824 000,00 z? 2) sp?aty wcze?niej zaci?gni?tego kredytu w kwocie 500 000,00 z? 2. Waluta kredytu: z?oty polski (PLN). 3. Kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiaj?cego w okresie: od nast?pnego dnia po dniu zawarciu umowy kredytu do dnia 30.12.2011 r. 4. Wykorzystanie kredytu nast?pi w formie bezgotówkowej poprzez przekazanie go na rachunek bankowy Zamawiaj?cego w Banku Spó?dzielczym w Pi?czowie filia Micha?ów, nr rachunku: 60 8509 0002 2002 0009 3871 0001, na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiaj?cego, nie pó?niej ni? do dnia 30.12.2011r. bez pobrania prowizji i op?at. 5. Zamawiaj?cy przewiduje nast?puj?cy harmonogram wykorzystania kredytu: a) 1 200 000 PLN - do dnia 28.07.2011 r. b) 1 000 000 PLN - do dnia 15.10.2011 r. c) 1 124 000 PLN - do dnia 30.12.2011 r. 6. Zamawiaj?cy nie b?dzie zwi?zany z w/w harmonogramem w okresie kredytowania i zastrzega sobie prawo niewykorzystania kredytu w ca?o?ci - bez prowizji i op?at z tego tytu?u. 7. Okres sp?aty kwoty kredytu: Sp?ata rat kredytu nast?pi okresach kwartalnych w 28 ratach do 28 dnia ka?dego miesi?ca ko?cz?cego kwarta? kalendarzowy pocz?wszy od 28.03.2012 r. a ko?cz?c 28.12.2018 r., zgodnie z Za??cznikiem Nr 2 do SIWZ. 8. Okres karencji w sp?acie kredytu: do 28.03.2012 r. 9. Sp?ata odsetek od kredytu nast?powa? b?dzie w okresach kwartalnych do 28 dnia ka?dego miesi?ca ko?cz?cego kwarta? pocz?wszy od 28.09.2011 r. 10.Naliczanie odsetek b?dzie nast?powa?o kwartalnie od dnia zaci?gni?cia kredytu w terminie do ostatniego dnia ko?cz?cego sp?at? kredytu. Wykonawca zawiadomi Zamawiaj?cego o wysoko?ci obowi?zuj?cego w danym kwartale oprocentowania kredytu, w formie pisemnej do 20 dnia ka?dego miesi?ca ko?cz?cego kwarta?, bez obci??ania z tego tytu?u Zamawiaj?cego dodatkowymi kosztami. 11. W przypadku, gdy termin sp?aty rat kapita?owych czy odsetkowych przypadnie w dzie? wolny od pracy, Zamawiaj?cy dokona wymaganej sp?aty raty w pierwszym dniu roboczym nast?puj?cym po wyznaczonej dacie sp?aty. 12. Zamawiaj?cy nie dopuszcza kapitalizacji odsetek. 13.Zamawiaj?cemu przys?uguje prawo do przedterminowej sp?aty ca?o?ci lub cz??ci kredytu, w terminie przez niego wskazanym, o czym powiadomi Wykonawc? na pi?mie. Powiadomienie zostanie dor?czone osobi?cie lub za po?rednictwem poczty elektronicznej lub faksem nie pó?niej jednak ni? na 7 dni przed planowan? dat? sp?aty ca?o?ci lub cz??ci kredytu. Wykonawca z tego tytu?u nie pobierze ?adnej prowizji czy op?aty. 15. W przypadku niewykorzystania kredytu w ca?o?ci Wykonawca ustali now? wysoko?? przypadaj?cych do sp?aty rat kapita?owych kredytu. 16. Oprocentowanie - wed?ug zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa dla depozytów 3-miesi?cznych z?otowych depozytów mi?dzybankowych powi?kszona o sta?? mar?? banku: 1) Stopa bazowa WIBOR dla 3-miesi?cznych z?otowych depozytów mi?dzybankowych ustalana na okres 3 miesi?cy w wysoko?ci stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego kwarta?u i maj?ca zastosowanie do okre?lenia wysoko?ci oprocentowania od 1 dnia nast?pnego kwarta?u, 2) Mar?a banku sta?a w okresie kredytowania. 17. Oprocentowaniu podlega kwota stanowi?ca zad?u?enie Zamawiaj?cego wobec Wykonawcy tj. kwota faktycznie wykorzystanego kredytu pomniejszona o dokonanie sp?aty rat kapita?owych przy za?o?eniu, ?e rok liczy 365 a przypadku roku przest?pnego 366 dni. Zmiana oprocentowania wynikaj?ca ze zmiany stawki WIBOR 3M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. 18. Kredyt b?dzie zabezpieczony w formie weksla in blanco wystawionego przez Zamawiaj?cego wraz z deklaracj? wekslow? z wystawienia Zamawiaj?cego. 20. Zamawiaj?cy wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza z?o?y? w terminie do 3 dni od dnia zawiadomienia o wyborze oferty projekt umowy kredytowej, która b?dzie uwzgl?dnia?a wszystkie warunki okre?lone w SIWZ. 21. Wykonawca ponosi wy??czn? odpowiedzialno?? za zbadanie z nale?yt? staranno?ci? SIWZ i ka?dego uzupe?nienia do SIWZ wydanego podczas post?powania o udzielenie zamówienia oraz uzyskania informacji, które w jakikolwiek sposób mog? wp?yn?? na warto?? oferty. 22. Wspólny s?ownik zamówie? (CPV): 66.11.30.00-5 - us?ugi udzielania kredytu, 66.11.00.00-4 - us?ugi bankowe..
II.1.4) Czy przewiduje si? udzielenie zamówie? uzupe?niaj?cych: nie.
II.1.5) Wspólny S?ownik Zamówie? (CPV): 66.11.30.00-5, 66.11.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza si? z?o?enie oferty cz??ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza si? z?o?enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zako?czenie: 28.12.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje si? udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA?U W POST?POWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE?NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania okre?lonej dzia?alno?ci lub czynno?ci, je?eli przepisy prawa nak?adaj? obowi?zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
Na podstawie o?wiadczenia
III.3.2) Wiedza i do?wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
Na podstawie o?wiadczenia
III.3.3) Potencja? techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
Na podstawie o?wiadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
Na podstawie o?wiadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
Na podstawie o?wiadczenia Zamawiaj?cy dokona oceny spe?nienia warunków udzia?u w post?powaniu w oparciu o analiz? z?o?onych o?wiadcze? i dokumentów. Przy dokonaniu oceny spe?nienia warunków Zamawiaj?cy b?dzie si? kierowa? regu??: spe?nia albo nie spe?nia
III.4) INFORMACJA O O?WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ? DOSTARCZY? WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE?NIANIA WARUNKÓW UDZIA?U W POST?POWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe?niania przez wykonawc? warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o?wiadczenia o spe?nieniu warunków udzia?u w post?powaniu, nale?y przed?o?y?:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale?y przed?o?y?:
o?wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z w?a?ciwego rejestru, je?eli odr?bne przepisy wymagaj? wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o?wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je?eli wykonawca ma siedzib? lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk?ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzib? lub miejsce zamieszkania potwierdzaj?cy, ?e:
nie otwarto jego likwidacji ani nie og?oszono upad?o?ci - wystawiony nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy (za??cznik Nr 1 do SIWZ) Harmonogram p?atno?ci. (za??cznik Nr 2 do SIWZ)
III.7) Czy ogranicza si? mo?liwo?? ubiegania si? o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi? osoby niepe?nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni?sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona b?dzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje si? istotne zmiany postanowie? zawartej umowy w stosunku do tre?ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dost?pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.archbip.michalow.pl
Specyfikacj? istotnych warunków zamówienia mo?na uzyska? pod adresem: Urz?dzie Gminy Micha?owie, 28 -411 Micha?ów, Micha?ów 115..
IV.4.4) Termin sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu lub ofert: 22.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urz?d Gminy w Micha?owie, 28-411 Micha?ów; Micha?ów 115; pok. Nr 1 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin zwi?zania ofert?: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk?adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz?ce finansowania projektu/programu ze ?rodków Unii Europejskiej: Otwarcie z?o?onych ofert nast?pi w dniu 22 lipca 2011 r. o godz. 10.30 w siedzibie zamawiaj?cego; pok. Nr 5 (sala obrad)..
IV.4.17) Czy przewiduje si? uniewa?nienie post?powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ?rodków pochodz?cych z bud?etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj?cych zwrotowi ?rodków z pomocy udzielonej przez pa?stwa cz?onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia?y by? przeznaczone na sfinansowanie ca?o?ci lub cz??ci zamówienia: nie
V. TERMIN ZAMIESZCZENIA OG?OSZENIA O ZAMÓWIENIU W BZP:
Og?oszenie o zamówieniu zosta?o zamieszczone w Biuletynie Zamówie? Publicznych na portalu UZP 200514 - 2011 dnia 14.07.2011 r.
Pliki do pobrania:
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Numer 1. Formularz ofertowy.
Numer 2. Harmonogram p?atno?ci.
Numer 3. O?wiadczenie o spe?nieniu warunków udzia?u w post?powaniu,
Numer 4. O?wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy.
Numer 5. Sprawozdania Rb NDS, Rb 27S, Rb 28S, Rb Z, Rb N, za 2009 rok.
Numer 6. Sprawozdania Rb NDS, Rb 27S, Rb 28S, Rb Z, Rb N za 2010 rok.
Numer 7. Bilans z wykonania bud?etu Gminy Micha?ów sporz?dzony na dzie? 31.12.2010r.
Numer 8. Skonsolidowany bilans Gminy Micha?ów sporz?dzony na dzie? 31.12.2010 r.
Numer 9. Uchwa?a RIO w sprawie opinii o sprawozdaniach z wykonania bud?etu Gminy Micha?ów za 2010 r. wraz z informacj? o stanie mienia i obja?nieniem.
Numer 10.Uchwa?a RIO w sprawie mo?liwo?ci sfinansowania deficytu bud?etu planowanego w projekcie uchwa?y bud?etowej Gminy Micha?ów na 2011 r.
Numer 11.Uchwa?a RIO w sprawie opinii o projekcie uchwa?y w sprawie wieloletniej prognozy finansowej na lata 2011-2018 Gminy Micha?ów.
Numer 12.Uchwa?a Bud?etowa Gminy Micha?ów na rok 2011 z dnia 31 stycznia 2011 r.
Numer 13.Uchwa?a Rady Gminy Micha?ów z dnia 31 stycznia 2011 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Micha?ów na lata 2011-2018.
Numer 14. Uchwa?a w sprawie powo?ania skarbnika.
Numer 15. Za?wiadczenie o wyborze Wójta.
- Sprawozdania Rb NDS, Rb 27S, Rb 28S, Rb Z, za I kwarta? 2011 rok
- Za?wiadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON
- Potwierdzenie nadania numeru NIP
- Uchwa?a RIO w sprawie opinii o sprawozdaniach z wykonania bud?etu Gminy Micha?ów za 2009 rok
- Uchwa?a RIO w sprawie mo?liwo?ci sfinansowania deficytu bud?etu planowanego w uchwale bud?etowej Gminy Micha?ów na 2011 rok
- Uchwa?a RIO w sprawie opinii o prawid?owo?ci planowanej kwoty d?ugu Gminy Micha?ów
- Uchwa?a RIO w sprawie opinii o projekcie uchwa?y bud?etowej Gminy Micha?ów na 2011 rok
ZAPYTANIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA I WYJA?NIENIA ZAMAWIAJ?CEGO
W post?powaniu o zamówienie publiczne nr sprawy: SK.271.ZP 4.2011, którego przedmiotem jest: Zaci?gni?cie d?ugoterminowego kredytu bankowego w wysoko?ci 3 324 000,00 z? na sfinansowanie wydatków nie znajduj?cych pokrycia w dochodach Gminy Micha?ów w 2011 r., zamawiaj?cy : GMINA MICHA?ÓW, 28-411 Micha?ów 115 tel.: (041) 35 65 243; faks : (041) 35 65 244
otrzyma? w dniu 19 lipca br. nast?puj?ce zapytanie dotycz?ce SIWZ i udzieli? nast?puj?cych wyja?nie? :
1. Czy Zamawiaj?cy wyrazi zgod? na zastosowanie Regulaminu ?wiadczenia na rzecz klientów korporacyjnych us?ug kredytowych oraz innych us?ug obci??onych ryzykiem kredytowym stosowanym w n/Banku?
Odpowied?: Nie
2. Czy Zamawiaj?cy z?o?y o?wiadczenie o poddaniu si? egzekucji?
Odpowied?: Nie
3. Czy Zamawiaj?cy wyrazi zgod? na wprowadzenie do tre?ci umowy kredytowej klauzuli: ,, warunkiem uruchomienia kredytu jest przed?o?enie pozytywnej opinii RIO o mo?liwo?ci sp?aty kredytu?
Odpowied?: TAK
4. Prosimy o przes?anie:
- opinii RIO o sprawozdaniach z wykonania bud?etu za 2009r
Odpowied?: Plik do pobrania - link
- opinii RIO o projekcie bud?etu na 2011 r oraz prawid?owo?ci kwoty d?ugu?
Odpowied?: Pliki do pobrania - link, link
- opinii RIO o mo?liwo?ci sp?aty kredytu
Odpowied?: Na dzie? dzisiejszy opinii RIO o mo?liwo?ci sp?aty kredytu nie posiadamy
5. Zwracamy si? z pro?b? o zmian? terminu z?o?enia oferty na 28.07.2011r.
Odpowied?: Termin sk?adania ofert pozostaje bez zmian
|