Treść przetargu:
OG?OSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O WARTO?CI PONI?EJ 60.000 EURO
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup oleju opa?owego wraz z dostaw? do Zespo?u Placówek O?wiatowych w W?chad?owie i Urz?du Gminy w Micha?owie”
1. ZAMAWIAJ?CY
Urz?d Gminy w Micha?owie
28 – 411 Micha?ów 115, NIP 662 – 113 – 43 – 61, REGON 000537467,
tel.: (041) 35-65-243, fax.: (041) 35-65-244,
e-mail: michalow@op.pl, http://www.michalow.pl
Godziny urz?dowania: od poniedzia?ku do pi?tku, godz. 7:30 - 15:30
2. OKRE?LENIE TRYBU ZAMÓWIENIA.
Przetarg nieograniczony na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówie? Publicznych (Dz. U. z 2004 roku, Nr 19 poz. 177 ze zmianami) o szacunkowej warto?ci nie przekraczaj?cej wyra?onej w z?otych równowarto?ci kwoty 60 000 euro.
3. OKRE?LENIE SPOSOBU UZYSKANIA SPECYFIKACJI.
Dokumentacja przetargow? okre?laj?c? opis istotnych warunków zamówienia jest bezp?atna. Mo?na j? odebra? osobi?cie w siedzibie Zamawiaj?cego lub drog? pocztow? na wniosek oferenta. Op?at? pocztow? ponosi oferent.
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1.Przedmiotem zamówienia jest „Zakup oleju opa?owego wraz z dostaw? do Zespo?u Placówek O?wiatowych w W?chad?owie i Urz?du Gminy w Micha?owie” w ilo?ci ogólnej oko?o 30 000 litrów o nast?puj?cych parametrach:
- warto?? opa?owa min. 40MJ/kg
- zawarto?? wody max. 130 mg/kg
2.Szczegó?owy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
3.Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego S?ownika Zamówie? (CPV): 23122100 - 9 Olej opa?owy.
4.Zamawiaj?cy nie dopuszcza mo?liwo?ci sk?adania ofert cz??ciowych.
5. OFERTY WARIANTOWE.
Zamawiaj?cy nie dopuszcza sk?adania ofert wariantowych.
6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Termin realizacji zamówienia do 31 grudnia 2005r.
7. OPIS WARUNKÓW UDZIA?U W POST?POWANIU.
Nie podleganie wykluczeniu z post?powania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy oraz spe?nianie warunków zawartych w art. 22 ust.1 pkt 1 do 3 Ustawy.
Spe?nianie warunku, o którym mowa powy?ej oceniane b?dzie na podstawie za??czonych do oferty dokumentów - orygina?ów lub kserokopii po?wiadczonych za zgodno?? z orygina?em przez Wykonawc?: a) o?wiadczenia Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z post?powania w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 oraz o spe?nianiu warunków okre?lonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 Ustawy,
b) aktualnego dokumentu potwierdzaj?cego uprawnienia do wyst?powania w obrocie prawnym oraz, ?e profil dzia?ania Wykonawcy jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. aktualnego odpisu z w?a?ciwego rejestru albo aktualnego za?wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia?alno?ci gospodarczej, wystawionego nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania ofert.
8. INFORMACJA DOTYCZ?CA WADIUM
Brak wadium.
9. KRYTERIUM OCENY OFERT
Cena – 100%
10. TERMIN I MIEJSCE SK?ADANIA OFERT
1. Oferty nale?y sk?ada? w dni robocze do dnia 25.10.2005 do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiaj?cego tj. Urz?d Gminy w Micha?owie, 28 – 411 Micha?ów 115, pok. Nr 1. (sekretariat).
2. Otwarcie ofert nast?pi w dnia 25.10.2005 r. o godz. 12.30, w siedzibie Zamawiaj?cego - sala obrad.
11. TERMIN ZWI?ZANIA OFERT?
Sk?adaj?cy pozostaje zwi?zany z ofert? przez okres 30 dni . Bieg terminu rozpoczyna si? z up?ywem terminu sk?adania ofert. Wykonawca, który z?o?y ofert? mo?e j? zmieni? lub wycofa? tylko przed up?ywem terminu sk?adania ofert. Oferta z?o?ona po terminie zostanie zwrócona oferentowi bez otwierania. Upowa?nionym do kontaktu z oferentami jest: Lniana Jadwiga tel.: (0 prefix 41) 35 65 011, fax.: (0 prefix 41) 35 65 244. |