Treść przetargu:
Zapytanie ofertowe
Zamawiaj?cy:
Gmina Micha?ów Micha?ów 115 28-411 Micha?ów
NIP 662-176-33-06; REGON 291010317
Podstawa udzielenia zamówienia. 1. Zamówienie o warto?ci nieprzekraczaj?cej wyra?onej w z?otych równowarto?ci kwoty 30 tys. euro nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówie? publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z pó?n. zm.), zwanej dalej „ustaw?”, na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy. 2. Zamawiaj?cy zastrzega sobie prawo zamkni?cia post?powania bez dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty. 3. Zamawiaj?cy zastrzega sobie, przed up?ywem terminu do sk?adania ofert, prawo do zmiany lub odwo?ania warunków zapytania.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Pe?nienie funkcji koordynatora projektu (zarz?dzanie projektem) „Termomodernizacja budynków u?yteczno?ci publicznej w gminie Micha?ów” dofinansowanego ze ?rodków Mechanizmu Finansowanego EOG 2009-2014r w tym:
- nadzór nad prawid?ow? i terminow? realizacj? projektu pod k?tem wymogów MF EOG,
- kontrolowanie rozlicze? budowy zgodnie z Planem Wdra?ania Projektu,
- prowadzenie bie??cej kontroli ponoszonych kosztów inwestycji,
- sprawdzanie faktur i protoko?ów odbioru pod wzgl?dem merytorycznym,
- przygotowanie i koordynacje korespondencji zwi?zanej z realizacj? projektu,
- finansowe rozliczenie projektu w tym tworzenie i sk?adanie wniosków o zaliczk? i p?atno?? wraz z za??cznikami w oparciu o obowi?zuj?ce wytyczne dla Programu PL04 „ oszcz?dzanie i promowanie odnawialnych ?róde? energii” oraz zgodnie z Planem Wdra?ania Projektu,
- przygotowanie i sporz?dzanie dla Zamawiaj?cego wszelkich dokumentów , raportów i informacji niezb?dnych dla instytucji finansuj?cych przedmiotow? inwestycj? (w tym tak?e w j?zyku obcym je?li wymaga tego instytucja finansuj?ca)
- systematyczna aktualizacja Planu Wdra?ania Projektu,
- niezw?oczne informowanie w formie pisemnej Gminy Micha?ów lub NFO?iGW o zmianach w realizacji projektu lub ewentualnych problemach w realizacji projektu,
- przedstawienie na wezwanie Zamawiaj?cego lub NFO?iGW wszelkich informacji i wyja?nie? zwi?zanych z realizacj? projektu w terminie 2 dni przed okre?lonym terminem wezwania,
- sprawowanie sta?ego, bie??cego monitoringu realizacji projektu i informowanie Zamawiaj?cego o wszelkich zmianach lub ewentualnych problemach w realizacji projektu ,
- przygotowaniu dokumentacji i udzia? w kontrolach prowadzonych przez organy zewn?trzne,
- osi?gni?cie zak?adanych celów i wska?ników okre?lonych w umowie nr 484/2014/Wn13/OA-tr-04/D w sprawie projektu „Termomodernizacja budynków u?yteczno?ci publicznej Gminy Micha?ów” dofinansowanego ze ?rodków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 oraz we wniosku aplikacyjnym nr 1292/2013,
- opracowanie dla Zamawiaj?cego lub NFO?iGW wszelkich dokumentów potwierdzaj?cych osi?gni?cie zak?adanych celów i wska?ników projektu,
2. Koordynator zobowi?zuje si? do ?cis?ej wspó?pracy z pracownikami Gminy Micha?ów , uczestnicz?cych przy realizacji projektu, inspektorem nadzoru oraz wykonawc? prac budowlanych.
3. Realizacja projektu odbywa si? zgodnie z zatwierdzonym wnioskiem nr 1292/2013 projektu „Termomodernizacja budynków u?yteczno?ci publicznej w gminie Micha?ów”, umow? na realizacj? projektu nr 484/2014/Wn13/OA-tr-04/D wraz za??cznikami oraz z ich pó?niejszymi aktualizacjami.
4. Pozosta?e obowi?zki koordynatora
- koordynator zobowi?zany jest przedstawi? w celu akceptacji wszelkie dokumenty dotycz?ce realizacji projektu Zamawiaj?cemu 2dni przed terminem dostarczenia ich do NFO?iGW,
- wszelkie dokumenty i pisma zwi?zane z realizacj? projektu, przygotowane przez koordynatora musz? by? opatrzone jego podpisem,
- koordynator zobowi?zuje si? wype?nia? swoje obowi?zki w okresie realizacji projektu tj. od dnia podpisania umowy do 31.01.2016r. ,
- koordynator zobowi?zuje si? do wspó?pracy z Zleceniodawc?, udzielania informacji i wyja?nie? równie? po zako?czeniu realizacji projektu np. w przypadku przeprowadzanych kontroli – na ka?d? zg?aszan? przez Zleceniodawc? potrzeb?, je?li zajdzie taka konieczno?? opracowanie dodatkowych dokumentów rozliczaj?cych projekt,
- koordynator prowadzi dzia?ania informacyjne i promocyjne zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego PL04 oraz Planem Promocji stanowi?cym za??cznik do wniosku aplikacyjnego.
Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 31 stycznia 2016 r.
Opis sposobu przygotowania oferty
Ofert? nale?y sporz?dzi? na formularzu stanowi?cym za??cznik nr1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Oferta powinna by?:
- opatrzona piecz?tk?,
- posiada? dat? sporz?dzenia,
- zawiera? adres lub siedzib? oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez wykonawc?
- posiada? oferowan? cen? za jeden miesi?c
Kryterium wyboru oferty:
Cena – 100%.
Zamawiaj?cy dokona wyboru oferty najta?szej spo?ród z?o?onych ofert (cena brutto powinna zawiera? w sobie wszelkie koszty wraz z kosztami po stronie pracodawcy) spe?niaj?cej wymogi zawarte w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Miejsce oraz termin sk?adania ofert
Oferty nale?y z?o?y? w formie pisemnej (dopuszcza si? form? elektroniczn? : fax, e:mail) do dnia 7 listopada 2014r. w godzinach urz?dowania do Sekretariatu Urz?du Gminy w Micha?owie, Micha?ów115, 28-411 Micha?ów tel 413565243, fax413565244 email leszczynska@michalow.pl
Sposób zap?aty
Zamawiaj?cy przewiduje p?atno?? miesi?czn?. Przez ca?y okres trwania umowy z koordynatorem p?atno?ci b?d? odbywa? si? miesi?cznie zgodnie z zaoferowan? cen?.
Opis sposobu udzielania wyja?nie? dotycz?cych zapytania ofertowego:
1. Informacji na temat zapytania ofertowego udzielaj? Ma?gorzata Leszczy?ska Stawiarz tel. 413564243
2. Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie oferty nie powoduje powstania ?adnych zobowi?za? wobec stron.
3. Zamawiaj?cy zastrzega sobie prawo do informowania o wynikach zapytania jedynie wybranego w toku zapytania ofertowego Oferenta.
Uniewa?nienie post?powania
Zamawiaj?cy mo?e uniewa?ni? post?powanie na ka?dym etapie bez podawania przyczyny.
Z tego tytu?u nie przys?uguj? ?adne roszczenia wobec Zamawiaj?cego.
Do pobrania:
- Za??czniki
|