Treść przetargu:
OG?OSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM.
1.ZAMAWIAJ?CY
Gmina Micha?ów z siedzib? w Urz?dzie Gminy w Micha?owie, 28 – 411 Micha?ów 115,
NIP 662-113-43-61, REGON 000537467, Tel.: (41)35 65 243, Fax.: (41) 35 65 244,
e-mail: michalow@op.pl, www.michalow.pl
2. OKRE?LENIE TRYBU ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówie? Publicznych (Test jednolity Dz. U. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami) o szacunkowej warto?ci nie przekraczaj?cej progu unijnego.
3. STRONA INTERNETOWA, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SIWZ
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia na przedmiotowe zamówienie publiczne znajduj?ce si? na stronie internetowej Urz?du Gminy w Micha?owie. – www.michalow.pl
Okre?lenie zasobu uzyskania specyfikacji.
Cena za dokumentacje przetargow? okre?laj?c? opis istotnych warunków zamówienia wynosi 50 z? (netto) + VAT co stanowi kwot? 61,00 z?otych brutto. Mo?na j? odebra? osobi?cie w siedzibie Zamawiaj?cego pok. nr 4 lub drog? pocztow? na wniosek oferenta. Op?at? pocztow? ponosi oferent.
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia obejmuje:
-
Przygotowanie terenu pod budow?,
-
Wzniesienie kompletnego obiektu budowlanego,
-
Instalacje budowlane,
-
Roboty wyko?czeniowe,
Roboty budowlane stanowi?ce przedmiot niniejszego zamówienia zosta?y dok?adnie okre?lone w dokumentacji technicznej, która stanowi podstaw? do realizacji robót b?d?cych za??cznikami do SIWZ (projekcie budowlanym, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót )
Prace towarzysz?ce konieczne do uwzgl?dnienia, np.:
-
organizacja i zabezpieczenie placu budowy,
-
uporz?dkowanie terenu i przywrócenie go do stanu pierwotnego
-
pe?na obs?uga geodezyjna w trakcie realizacji zamówienia.
Szczegó?owy zakres robót precyzuje projekt budowlany – do wgl?du w siedzibie zamawiaj?cego.
Kompletny projekt budowlany zosta? opracowany przez:
Pracownia Projektowa PORTAL, mgr in?. arch. W?odzimierz Cicho?, ul. L. Wawrzy?skiej 29, 25 - 347 Kielce
5. ZAMAWIAJ?CY NIE DOPUZCZA SK?ADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
6. TERMIN WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia nale?y wykona? w terminie do 30 listopada 2009r.
7. OPIS WARUNKÓW UDZIA?U W POSTEPOWANIU.
W post?powaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mog? wzi?? udzia? Wykonawcy spe?niaj?cy nast?puj?ce warunki :
7.1 Posiadaj? uprawnienia do wykonywania okre?lonej dzia?alno?ci
Do potwierdzenia :
7.1.1 aktualnym odpisem z w?a?ciwego rejestru albo aktualnym za?wiadczeniem o wpisie do ewidencji dzia?alno?ci gospodarczej, wystawionym nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania ofert.
7.2 Znajduj? si? w sytuacji finansowej pozwalaj?cej na realizacj? zamówienia.
Do potwierdzenia :
-
Informacj? banku lub spó?dzielczej kasy oszcz?dno?ciowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj?cej posiadanie minimum 200 000 PLN ?rodków finansowych lub zdolno?? kredytow? wykonawcy w tej samej wysoko?ci, wystawionej nie wcze?niej ni? 3 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania ofert. PLN;
-
polis? lub innym dokumentem ubezpieczenia potwierdzaj?cym , ?e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno?ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia?alno?ci. Spe?nieniem warunku udzia?u w post?powaniu b?dzie przedstawienie polisy na kwot? ubezpieczenia nie mniejsz? ni? 200 000 PLN.
-
Posiadaj? niezb?dn? wiedz? i do?wiadczenie oraz potencja? techniczny .
Do potwierdzenia :
-
Spe?niaj? warunki okre?lone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówie? Publicznych
7.3.2. Wykonali w okresie ostatnich pi?ciu lat robót budowlanych, a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj?cych swoim rodzajem i warto?ci? robotom budowlanym stanowi?cym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz za??czeniem dokumentów potwierdzaj?cych, ?e roboty te zosta?y wykonane nale?ycie. Wykonawca potwierdzi spe?nianie warunków udzia?u w post?powaniu, je?eli wyka?e, ?e wykona? co najmniej dwie roboty budowlane zwi?zane z budow? budynków u?yteczno?ci publicznej ka?da o warto?ci minimum 200.000 z?otych brutto. Do ka?dej pozycji wykazu musi by? za??czony dokument potwierdzaj?cy nale?yte wykonanie zamówienia.
-
Dysponuj? osobami zdolnymi do realizacji zamówienia .
Do potwierdzenia :
-
informacja na temat wykazu osób, którymi b?dzie dysponowa? wykonawca i które b?d? uczestniczy?y w wykonywaniu zamówienia, wraz z pisemnym zobowi?zaniem innych podmiotów do udost?pnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, je?eli w wykazie, wykonawca wskaza? osoby, którymi b?dzie dysponowa? w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy – w tym okresie. Potwierdzeniem spe?niania warunku b?dzie przedstawienie wykazu zawieraj?cego nie mniej ni? 1 kierownika budowy z uprawnieniami ogólno budowlanymi oraz kierowników robót w specjalno?ci instalacji sanitarnych i elektrycznych.
-
Dokumentami potwierdzaj?cymi przygotowanie zawodowe:
uprawnienia budowlane kierownika budowy - w specjalno?ci konstrukcyjno – budowlanej bez ogranicze?.
uprawnienia budowlane kierowników robót w zakresie, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych.
aktualne Za?wiadczenia tych osób o przynale?no?ci do Polskiej Izby In?ynierów Budownictwa.
-
Nie podlegaj? wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy.
Do potwierdzenia :
-
informacj? z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre?lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawion? nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu do z?o?enia ofert;
-
Informacj? z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre?lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion? nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu do z?o?enia ofert;
-
Aktualnym za?wiadczeniem w?a?ciwego naczelnika urz?du skarbowego oraz w?a?ciwego oddzia?u Zak?adu Ubezpiecze? Spo?ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo?ecznego potwierdzaj?cym odpowiednio, ?e wykonawca nie zalega z op?acaniem podatków, op?at oraz sk?adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo?eczne, lub za?wiadcze?, ?e uzyska? przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz?o?enie na raty zaleg?ych p?atno?ci lub wstrzymanie w ca?o?ci wykonania decyzji w?a?ciwego organu - wystawionym nie wcze?niej ni? 3 miesi?ce przed up?ywem terminu sk?adania ofert.
-
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wi?cej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó?ki cywilne) oferta musi spe?nia? wymagania okre?lone w art. 23 ustawy Prawo zamówie? publicznych, w tym:
-
oferta musi zawiera? wszystkie dokumenty, o?wiadczenia i informacje wymienione w pkt. 13.1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
-
w przypadku konsorcjum, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ustanawiaj? pe?nomocnika do reprezentowania ich w post?powaniu o udzielenie zamówienia lub pe?nomocnictwo do reprezentowania w post?powaniu i zawarcia umowy. W zwi?zku z powy?szym niezb?dne jest przed?o?enie w ofercie dokumentu zawieraj?cego pe?nomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wyst?powania w imieniu wykonawców w sposób umo?liwiaj?cy ich identyfikacj?.
-
w stosunku do spó?ki cywilnej, zamawiaj?cy na zasadzie art. 25 ustawy, ??da przed?o?enia w ofercie umowy spó?ki cywilnej, jako dokumentu niezb?dnego do przeprowadzenia post?powania, wskazuj?cego na sposób reprezentowania spó?ki. Je?eli z?o?enie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynno?ci zwyk?ych spó?ki, a z tre?ci umowy spó?ki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla wa?no?ci oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odr?bnej uchwa?y wspólników, stanowi?cej za??cznik do umowy spó?ki cywilnej b?d? te? przez pe?nomocnika.
-
w przypadku sk?adania ofert przez podmioty wyst?puj?ce wspólnie, warunki dotycz?ce do?wiadczenia oraz potencja?u ekonomicznego i technicznego podlegaj? sumowaniu.
-
Zamawiaj?cy oceni spe?nienie warunków wg kryteriów „spe?nia” lub „nie spe?nia”.
8.WYMAGANIA DOTYCZ?CE WADIUM - Wadium w wysoko?ci 9 000 PLN (dziewi?? tysi?cy z? ) nale?y wnie?? przed up?ywem terminu sk?adania ofert.
9. KRYTERIA OCENY OFERT
Cena (koszt) ca?ego zamówienia (z VAT) – 100%
10. MIEJSCE I TERMIN SK?ADANIA OFERT.
1. Oferty nale?y sk?ada? w dni robocze do dnia 06.01.2009r do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiaj?cego tj. Urz?d Gminy w Micha?owie, 28 - 411 Micha?ów 115, Nr 1. (sekretariat).
2. Otwarcie ofert nast?pi w dniu 06.01.2009r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiaj?cego – sala obrad.
11. TERMIN ZWI?ZANIA OFERT OFERT?.
Sk?adaj?cy pozostaje zwi?zany z ofert? przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna si? z up?ywem terminu sk?adania ofert. Wykonawca, który z?o?y ofert? mo?e j? zmieni? lub wycofa? tylko przed up?ywem terminu sk?adania ofert. Oferta z?o?ona po terminie zostanie zwrócona oferentowi bez otwierania.
12. ZAMAWIAJ?CY NIE PRZEWIDUJE PODPISYWANIA UMOWY RAMOWEJ.
13. ZAMAWIAJ?CY NIE PRZEWIDUJE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW.
14. ZAMAWIAJ?CY NIE B?DZIE STOSOWA? AUKCJI ELEKTORNICZNEJ.
PLIKI DO POBRANIA:
1. SIWZ
2. Przedmiar robót
3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
4. Druk oferty cenowej
5. O?wiadczenie
6. Projekt umowy
7. Dokumentacja projektowa
8. Harmonogram rzeczowo-finansowy
9. Projekt budowlany - opis techniczny - cz??? sanitarna
Odpowiedzi na pytania :
1. Zapytanie Nr 1 i Nr2
- Zapytanie Nr 1 i Nr2 (skan)
|