Strona główna BIP
URZ?D GMINY MICHA?ÓW - Biuletyn Informacji Publicznej www.michalow.pl
Strona główna

 Ogłoszenia

Aktualnosci
Przetargi

 Konkursy

Rok 2006
Rok 2005
Rok 2007
Rok 2011
Rok 2012

 Download

Programy komputerowe
Dokumenty informacyjne

 WYBORY SAMORZ?DOWE

Rok 2014
Rok 2010
Rok 2006

 Wybory

Wybory Parlamentarne 2014
Wybory Parlamentarne 2011
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2010
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory do Izb Rolniczych
Wybory ?awników do s?dów powszechnych na kadencj? od 2016 r. do 2019 r.
Referendum ogólnokrajowe zarz?dzone na dzie? 6 wrze?nia 2015 r.

 INFORMACJE OGÓLNE

Charakterystyka Gminy

 STATUS PRAWNY

Akt utworzenia Gminy
Statut Gminy

 ORGANY W?ADZY

Wójt Gminy
Rada Gminy

 URZ?D GMINY

Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Jak za?atwi? spraw? ?
Struktura organizacyjna Urz?du
Regulamin organizacyjny
Regulamin wynagradzania
Prowadzone rejestry
Skargi i wnioski
Dost?p do aktów normatywnych i innych aktów prawnych w Urz?dzie Gminy w Micha?owie

 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE

Gminny O?rodek Pomocy Spo?ecznej
Biblioteka Gminna
Zespo?y Placówek O?wiatowych

 JEDNOSTKI POMOCNICZE

So?ectwa

 ORG. POZARZ?DOWE

Wspó?pracy z organizacjami pozarz?dowymi

 SAMORZ?DOWY ZAK?AD OPIEKI ZDROWOTNEJ

Informacje ogólne

 PRAWO LOKALNE

Zarz?dzenia Wójta Gminy
Podatek i op?aty
Sesje Rady Gminy

 EKOPORTAL

Informacje o ?rodowisku i jego ochronie

 PROFILAKTYKA I ROZWI?ZYWANIE PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH

Pe?nomocnik Wójta ds. Rozwi?zywania Problemów Alkoholowych
Gminna Komisja ds. Rozwi?zywania Problemów Alkoholowych.
Gminny Program Profilaktyki i Rozwi?zywania Problemów Alkoholowych
Punkt Informacyjno - Konsultacyjny do Spraw Uzale?nie? i Przemocy w Micha?owie

 Dokumenty Strategiczne Gminy

Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2004 - 2006
Strategia Rozwoju Gminy Micha?ów
Gminna Strategia Rozwi?zywania Problemów Spo?ecznych Gminy Micha?ów na lata 2008-2015
Studium uwarunkowa? i kierunków zagospodarowania przestrzennego
Plan Gospodarki Odpadami dla Gminy Micha?ów
Program Ochrony ?rodowiska dla Gminy Micha?ów

 Maj?tek Gminy

Rok 2004
Rok 2005
Rok 2006
Rok 2007
Rok 2009
Rok 2008
Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014

 Bud?et Gminy

2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015

 D?ug i Pomoc Publiczna

2005 r.
2004 r.

 KONTROLE

RIO
?wi?tokrzyski Urz?d Wojewódzki w Kielcach
NIK

 Wzory dokumentów

Wzory dokumentów do pobrania

 Informacje nieudost?pnione w biuletynie

Informacje nieudost?pnione w biuletynie

 LOGOWANIE DO BIP

Logowanie

 Serwis

Instrukcja obsługi
Redakcja Biuletynu
Statystyki stron
Rejestr zmian
Archiwum stron
 
Konkurs ds. organizacyjnych i kadrowychDo druku
Informacje o wyniku konkursu na stanowisko ''ds. organizacyjnych i kadrowych
OG?OSZENIE O NABORZE NR 3/2007

na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorz?dowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 z pó?n. zm.)

WÓJT GMINY MICHA?ÓW

og?asza nabór kandydatów
na wolne samodzielne stanowisko urz?dnicze ds. organizacyjnych i kadrowych

Zatrudnienie na podstawie: umowy o prac?
Liczba lub wymiar etatu: 1

I. Osoba ubiegaj?ca si? o zatrudnienie musi spe?nia? nast?puj?ce wymagania -zwi?zane z zatrudnieniem na danym stanowisku:
1) niezb?dne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykszta?cenie minimum ?rednie (preferowany min. pó?roczny sta? pracy zwi?zany z prowadzeniem spraw kadrowych),
c) pe?na zdolno?? do czynno?ci prawnych oraz korzystanie z pe?ni praw publicznych,
d) nie karanie za przest?pstwo pope?nione umy?lnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalaj?cy na zatrudnienie na wy?ej wymienionym stanowisku,
g) bieg?a znajomo?? obs?ugi komputera.
2) dodatkowe:
a) znajomo?? regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorz?dowej,
b) znajomo?? przepisów prawnych dotycz?cych prawa pracy,
c) znajomo?? prawa w zakresie, ochrony danych osobowych i ochrony informacji niejawnych
d) samodzielno??, zaanga?owanie, odporno?? na stres,
e) odpowiedzialno??, obowi?zkowo?? i dobra organizacja pracy,
f) kreatywno?? i komunikatywno??,
g) umiej?tno?? pracy w zespole,
h) ?yczliwo?c wobec interesantów i wspó?pracowników

II. Zakres zada? wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
1. Prowadzenie spraw zwi?zanych z BHP oraz z ochron? przeciwpo?arow? i zabezpieczeniem budynku Urz?du Gminy.
2. Prowadzenie kancelarii Urz?du Gminy.
3. Sprawowanie obs?ugi biurowej i sekretarskiej Kierownictwa Urz?du Gminy.
4. Prenumerata czasopism i dzienników ustaw.
5. Nadzór nad przechowywaniem piecz?ci urz?dowych.
6. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków wp?ywaj?cych do Urz?du, dokonywanie okresowych analiz terminów i sposobu ich za?atwienia.
7. Przyjmowanie interesantów zg?aszaj?cych skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z w?a?ciwym stanowiskiem pracy.
8. Prowadzenie spraw osobowych pracowników Urz?du Gminy i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, w tym równie? pracowników skierowanych do pracy z Powiatowego Urz?du Pracy w Pi?czowie.
9. Przygotowywanie materia?ów umo?liwiaj?cych podejmowanie czynno?ci z zakresu prawa pracy.
10.Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników.
11. Nadzór nad przestrzeganiem w urz?dzie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt.
12. Organizowanie pracy skazanym skierowanych przez S?dy do odpracowania nieodp?atnej dozorowanej pracy na cele spo?eczne.
13. Obs?uga Gminnej Komisji Rozwi?zywania Problemów Alkoholowych.
14. Organizowanie robót publicznych i interwencyjnych.
15. Udzielanie i cofanie pozwole? na przeprowadzanie zbiórek publicznych wraz z kontrol? dokumentów.

III. Wymagane dokumenty:
1) ?yciorys (CV).
2) kwestionariusz osobowy (druk w za??czeniu),
3) list motywacyjny,
4) kserokopia dyplomu i innych dokumentów potwierdzaj?cych posiadane kwalifikacje i umiej?tno?ci (orygina?y dokumentów do wgl?du),
5) kserokopie ?wiadectw pracy,
6) kserokopie za?wiadcze? o uko?czonych kursach , szkoleniach, 7) za?wiadczenie o niekaralno?ci,
8) za?wiadczenie lekarskie o braku przeciwwskaza? zdrowotnych do okre?lonego stanowiska,
9) o?wiadczenie kandydata o zdolno?ci do czynno?ci prawnych oraz korzystaniu z pe?ni praw publicznych,
10) ewentualne referencje dotychczasowych pracodawców.

Wymagane dokumenty aplikacyjne mo?na sk?ada? w terminie do dnia 26 czerwca 2007 roku w godzinach urz?dowania: tj. 7.30 - 15.30
- osobi?cie w sekretariacie Urz?du Gminy w Micha?owie, pok. Nr 1,
- za po?rednictwem poczty na adres: Urz?d Gminy w Micha?owie, 28-411 Micha?ów 115.

Zg?oszenie nale?y z?o?y? w zamkni?tej kopercie z adnotacj? „ Konkurs na wolne samodzielne stanowisko ds. organizacyjnych i kadrowych ”.

Dokumenty, które wp?yn? do Urz?du po wy?ej okre?lonym terminie nie b?d? rozpatrywane.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegó?owe CV, powinny by? opatrzone klauzul?: „Wyra?am zgod? na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezb?dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustaw? z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z pó?n. zm.) oraz ustaw? z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorz?dowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz.1593 ze zm.)”.

Uwaga: Post?powanie konkursowe obejmuje analiz? wszystkich z?o?onych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami. Lista kandydatów, którzy spe?nili wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru b?dzie umieszczona na stronie internetowej Urz?du Gminy w Micha?owie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.michalow.pl) oraz na tablicach og?osze? Urz?du Gminy w Micha?owie.

Micha?ów, dn. 8 czerwca 2007 r.
Informacje o wyniku konkursu na stanowisko ''ds. organizacyjnych i kadrowych

Statystyki bieżącej stronyWyświetleń: 2792
Utworzył: Pawe? Kapsa, data utworzenia: 2007-06-08 09:57:06
Opublikował: Pawe? Kapsa, data publikacji: 2007-06-08 09:57:25
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje tej strony

  

Biuletyn Informacji Publicznej - URZ?D GMINY MICHA?ÓW redaguje: Marcin Panek
tel. (041) 356 52 43 fax. (041) 356 52 44
BIP (ogólnokrajowa strona główna): www.bip.gov.pl