Wersja archiwalna z dnia 2011-04-15 13:14:44
|
Aby mo?na by?o z?o?y? wniosek do urz?du konieczne jest posiadanie konta u?ytkownika na platformie ePUAP – www.epuap.gov.pl (konto jest bezp?atne).
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urz?du:
1. Przekazanie dokumentu poprzez wype?nienie formularza b?d? do??czenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urz?du Podawczego;
2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urz?du do Sekretariatu Urz?du Gminy w Micha?owie, Micha?ów 115 na nast?puj?cych no?nikach danych:
1. Dyskietka 1,44 MB 2. Pami?? masowa USB 1.1 lub 2.0 3. P?yta CD-RW
Wymienione no?niki musz? mie? mo?liwo?? zapisu Urz?dowego Po?wiadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urz?du:
1. Dokumenty elektroniczne musz? by? podpisane wa?nym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
2. Akceptowalne formaty za??czników to:
1. DOC, RTF 2. XLS 3. CSV 4. TXT 5. GIF, TIF, BMP, JPG 6. PDF 7. ZIP
3. Wielko?? wszystkich za??czników do??czonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie mo?e przekroczy? 3 MB.
4. Dokumenty lub no?niki zawieraj?ce oprogramowanie z?o?liwe b?d? automatycznie odrzucane i nie zostan? rozpatrzone.
Wszystkie dokumenty przesy?ane elektronicznie musz? byc podpisane zgodnym certyfikatem kwalifikowanym.
|