Wersja archiwalna z dnia 2003-11-08 12:16:41
|
Zakres czynno?ci stanowiska
1. Prowadzenie spraw wynikaj?cych z Ustawy Prawo o Ruchu Drogowym a mianowicie :
- okre?lenie strefy taryfowej,
- budowa, modernizacja i utrzymanie dróg gminnych, placów, ulic i mostów oraz nadzór nad
ich eksploatacj?,
- wnioskowanie zliczenia dróg do w?a?ciwych kategorii oraz zmian tych kwalifikacji,
- zarz?dzanie sieci? dróg,
- wydawanie zezwole? na zajmowanie pasa drogowego.
2. Przygotowanie dokumentów do post?powania przetargowego.
3. Opracowanie wniosków o kredyty i dotacje na finansowanie dróg.
4. Prowadzenie spraw zwi?zanych z obs?ug? :
- Rady Gminy,
- komisji sta?ych i dora?nych,
5. Przygotowanie projektów uchwa?.
6. Protoko?owanie posiedze?.
7. Ewidencjonowanie uchwa? Rady Gminy i kierowanie ich do dalszego wdra?ania w ?ycie
przez Rad? Gminy, konsultacji spo?ecznych, referendum.
8. Obs?uga kserokopiarki.
9. Prowadzenie archiwum. |