Wójt Gminy Micha?ów w dniu 05.07.2010r. og?asza otwarty konkurs Nr 6 na realizacj? us?ugi integracji spo?ecznej.
ZAPROSZENIE DO SK?ADANIA OFERT NA
Us?ugi integracji spo?ecznej
W ramach ?rodków uzyskanych przez Rz?d Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Mi?dzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank ?wiatowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Micha?ów uzyska?a dotacj? w wysoko?ci 272192,72 PLN, cz??? tej dotacji w wysoko?ci 24 485,97 przeznacza na realizacj? ni?ej okre?lonych us?ug.
1. ZAMAWIAJ?CY
Gmina Micha?ów , (zwana dalej Zamawiaj?cym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych us?ugodawców do sk?adania ofert na ?wiadczenie wszystkich lub wybranych us?ug integracji spo?ecznej mieszka?com Gminy spo?ród us?ug opisanych poni?ej.
Us?ugodawcy mog? sk?ada? oferty, gdy spe?niony jest jeden z poni?szych warunków:
- us?uga nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu dzia?a? realizowanych przez danego us?ugodawc? z udzia?em ?rodków publicznych (nie dotyczy dzia?a? realizowanych w ramach PPWOW), lub te? dotyczy us?ug ?wiadczonych przez tego us?ugodawc? na rzecz dodatkowych beneficjentów;
- us?uga b?dzie realizowana w partnerstwie z innymi us?ugodawcami.
2. SPOTKANIE INFORMACYJNE
Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych us?ugodawców odb?dzie si? w w Urz?dzie Gminy w Micha?owie, 28-411 Micha?ów 115 dnia 14.07.2010r o godzinie 10:00
3. PROCEDURA
Zgodnie z §3 pkt. 2 Porozumienia o wspó?pracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomi?dzy Zarz?dem Województwa, w zwi?zku z art. 4 ust. 1 lit. a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówie? publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 233 poz. 1655) wybór us?ugodawców odbywa? si? b?dzie w oparciu o procedur? CPP ((ang.) Community Participation in Procurement – Udzia? spo?eczno?ci w zamówieniach) Banku ?wiatowego opisan? w Podr?czniku Realizacji Programu Integracji Spo?ecznej dost?pnym pod nast?puj?cym adresem: http://www.ppwow.gov.pl. Podr?cznik zawiera równie? informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do ?wiadczenia us?ug jak równie? formularze wykorzystywane w realizacji programu.
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SZCZEGÓ?OWY OPIS POSZCZEGÓLNYCH CZ??CI)
OFERTY CZ??CIOWE
Zamawiaj?cy dopuszcza sk?adanie ofert cz??ciowych. Oferent mo?e z?o?y? ofert? [na jedn? lub wi?cej cz??ci]. Je?eli Oferent pragnie z?o?y? ofert? na wi?cej ni? jedn? cz???, jest zobowi?zany do z?o?enia odr?bnych ofert techniczno-finansowych na ka?d? cze??. Wybór ofert jest dokonywany odr?bnie w stosunku do ka?dej cz??ci.
WARIANTY
Zamawiaj?cy nie dopuszcza sk?adania ofert wariantowych
(Opis zamawianych us?ug – wynikaj?cy z zapisów zatwierdzonych Planów Dzia?ania2 )
1) Cz??? I.
Organizacja wizyty studyjnej po??czonej z warsztatami nt rozwoju organizacji pozarz?dowych dla cz?onków zespo?u roboczego GSRPS Gminy Micha?ów, cz?onków Komisji Konkursowej, radnych, przedstawicieli samorz?du i organizacji pozarz?dowych, osób aktywnych spo?ecznie.
Cele wizyty:
- zapoznanie si? z dobrymi praktykami oraz wymiana do?wiadcze? zwi?zanych z rozwojem organizacji pozarz?dowych
- aktywizacja mieszka?ców, rozwój przedsi?biorczo?ci
- propagowanie integracji spo?ecznej w?ród mieszka?ców wsi oraz idei obywatelskiego uczestnictwa w ?yciu spo?eczno?ci lokalnej
- tworzenie organizacji pozarz?dowych i wspó?praca z samorz?dem terytorialnym
Zakres us?ugi:
- zorganizowanie 2 dniowej wizyty studyjnej dla oko?o 40osób z terenu gminy Micha?ów,
- zapewnienie programu zgodnego z celami w tym organizacja spotkania z przedstawicielami np. w?adz samorz?dowych, liderami spo?eczno?ci gminnej, przedstawicielami ngo,
- zapewnienie wy?ywienia i zakwaterowania dla uczestników wizyty studyjnej
- zorganizowanie szkolenia podczas wizyty studyjnej nt rozwoju organizacji pozarz?dowych, metod integracji spo?eczno?ci lokalnej, pobudzenia mieszka?ców wsi do aktywnego uczestnictwa w ?yciu spo?ecznym wsi
- zaprezentowanie dobrych praktyk z terenu woj. podkarpackiego a w szczególno?ci Gminy Bircza oraz Nozdrzec
- przybli?enie dzia?alno?ci spó?dzielni socjalnej Kr?pak
- zaprezentowanie dziedzictwa kulturalnego i tradycji woj. Podkarpackiego
- zapewnienie materia?ów szkoleniowych
- zapewnieni certyfikatów/za?wiadcze? o uko?czeniu szkolenia/warsztatów
Termin wykonania zamówienia: 30-31 lipiec 2010r
Na realizacj? tych us?ug przeznacza si? maksymalnie kwot?: 17 485,97 z?
( alokacja z PPWOW – 15 485,97 oraz dodatkowe dofinansowanie do wizyty studyjnej przez MPIPS– 2000,00z?
Podstaw? dla p?atno?ci na rzecz us?ugodawcy b?dzie 3 rzeczywi?cie zrealizowana liczba jednostek zdefiniowanych jako: 1 wizyta studyjna
1 Partnerzy zobowi?zani b?d? do przed?o?enia umowy partnerskiej nie pó?niej ni? w momencie podpisania umowy na realizacj? us?ug (porozumienia wewn?trznego), na etapie konkursu wystarczaj?cym jest z?o?enie listu intencyjnego jak równie? wskazanie pe?nomocnika do dzia?ania w imieniu przysz?ego partnerstwa.
2 W sytuacji d?u?szego opisu przedmiotu zamówienia, mo?na w tym miejscu zawrze? jedynie tytu? us?ug, za? po szczegó?y odes?a? do odr?bnego za??cznika.
3 Zamawiaj?cy definiuje w tym miejscu jednostk? us?ug, która b?dzie s?u?y? jako podstawa do p?atno?ci na rzecz us?ugodawcy. Jednostk? mo?e by? np. czas ?wiadczenia us?ug (np. liczba godzin/dni/miesi?cy w czasie których ?wiadczone b?d? us?ugi. Jednostka mo?e zosta? równie? zdefiniowana jako kwota rycza?towa za realizacj? okre?lonej us?ugi – np. jednorazowy dowóz osoby niepe?nosprawnej, przeszkolenie 1 osoby.
2) Cz??? II.
Zorganizowanie transportu podczas wizyty studyjnej w dniu 30-31 lipca 2010r
Zakres us?ugi:
- zapewnienie odpowiedniego transportu podczas 2 dniowej wizyty studyjnej dla oko?o 40 osób z terenu gminy Micha?ów,
trasa przejazdu: wyjazd z spod Urz?du Gminy Micha?ów do gminy Bircza oraz z powrotem.
Zapewnienie autokaru o odpowiednim standardzie, obs?ug? pilota i przewo?nika, ubezpieczenie NW. Zapewnienie obiadu podczas przejazdu w pierwszym, i drugim dniu.
Przejazd przez miejscowo?ci Le?ajsk, ?a?cut, Przemy?l (zwiedzanie tych miejscowo?ci)
Us?ugodawca zobowi?zany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. sposobu monitorowania realizacji us?ug, przewidywanych dzia?a? informacyjnych, jak równie? informacji dotycz?cych zapewnienia trwa?o?ci podejmowanych dzia?a?.
Termin wykonania zamówienia: 30-31 lipiec 2010r
Na realizacj? tych us?ug przeznacza si? maksymalnie kwot?: 9 000 z?
Podstaw? dla p?atno?ci na rzecz us?ugodawcy b?dzie4 rzeczywi?cie zrealizowana liczba jednostek zdefiniowanych jako: 1 przewóz osób podczas wizyty studyjnej
5. UPRAWNIENI US?UGODAWCY
Podmiotami uprawnionymi do ubiegania si? o zamówienie w ramach niniejszej procedury s?:
1. Organizacje pozarz?dowe (NGOs)
2. Organizacje ko?cielne
3. Prywatni us?ugodawcy: Firmy, osoby fizyczne, spó?dzielnie socjalne,
4. Samorz?dy zawodowe, organizacje samorz?du gospodarczego, izby rolnicze
5. Jednostki organizacyjne samorz?du terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podleg?e jednostki organizacyjne,
6. KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ5
1. w odniesieniu do cz??ci I ( pkt. 4.1)
a. zgodno?? z warunkami realizacji i zakresem zamawianych us?ug
b. posiadanie do?wiadczenia w organizowaniu wizyt studyjnych albo szkole?, warsztatów
Zamawiaj?cy oceni spe?nienie powy?szych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o nast?puj?ce dokumenty/o?wiadczenia6 :
• O?wiadczenie Us?ugodawcy dotycz?ce zapewnienia zakwaterowania i wy?ywienia podczas wizyty studyjnej.
• Przedstawienie spójnego programu wizyty studyjnej
• CV osób prowadz?cych warsztaty / szkolenia
• O?wiadczenie o posiadaniu do?wiadczenia w organizowaniu wizyt studyjnych albo szkole?, warsztatów.
2. w odniesieniu do Cz??ci II ( pkt. 4.2)
a) zapewnienie odpowiedniego transportu do przewozu osób
b) zobowi?zanie do ubezpieczenia uczestników wizyty studyjnej
Zamawiaj?cy oceni spe?nienie powy?szych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o nast?puj?ce dokumenty/o?wiadczenia7 :
• O?wiadczenie o zawarciu stosowanej umowy ubezpieczeniowej
• O?weiadczenie o posiadaniu odpowiedniego transportu
Us?ugodawca zobowi?zany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. spodziewanych rezultatów oferowanych us?ug, sposobu monitorowania ich osi?gni?cia, przewidywanych dzia?a? informacyjnych, jak równie? informacji dotycz?cych zapewnienia trwa?o?ci podejmowanych dzia?a?.
7. PROCEDURY SK?ADANIA I OCENY OFERT
SK?ADANIE OFERT
a) Oferty techniczno-finansowe przygotowane z u?yciem formularzy za??czonych do niniejszego og?oszenia, nale?y sk?ada? w zaklejonej kopercie osobi?cie lub za po?rednictwem poczty do Urz?d Gminy w Micha?owie, Micha?ów 115, 28-411 Micha?ów w terminie do 23.07.2010r
b) Oferta winna by? wa?na przez co najmniej 30 dni od daty okre?lonej w pkt. a)
c) Oferta winna by? dostarczona w zamkni?tej kopercie z dopiskiem
„Oferta na ?wiadczenie us?ug: [tytu? us?ugi taki jak w pkt. 4]”, ponadto na kopercie winny zosta? umieszczone dane adresowe Us?ugodawcy.
OCENA OFERT
1. Ocena ofert i wybór najkorzystniejsze oferty odbywa? si? b?dzie w 3 etapach:
a. Ocena spe?niania minimalnych kryteriów technicznych okre?lonych w pkt. 6
b. Wybór najkorzystniejszej oferty (ofert).
Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja b?dzie bra?a pod uwag? zapisy przedstawionej oferty, wspó?prac? z partnerami lokalnymi, oferowan? jako?? us?ug, ich innowacyjno??, trwa?o??, oraz ekonomiczno?? i efektywno?? dzia?a? zaproponowanych przez Us?ugodawc?.
c. Negocjacje szczegó?ów umowy z wybranym(i) Us?ugodawc? (-ami) (je?li takie negocjacje oka?? si? niezb?dne),
2. Ostateczna decyzja dotycz?ca z?o?onych wniosków zostanie og?oszona 26.07.2010r, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urz?du Gminy oraz na tablicy og?osze?.
3. Decyzja Zamawiaj?cego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwo?awczym. Je?li Us?ugodawca nie zgadza si? z decyzj? Zamawiaj?cego, winien z?o?y? umotywowany wniosek do Zamawiaj?cego z kopi? do Dyrektora Regionalnego O?rodka Polityki Spo?ecznej. Zamawiaj?cy winien do?o?y? wszelkich stara? do polubownego rozwi?zania sporu.
4. Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach za??czonych do niniejszego og?oszenia.
4 Zamawiaj?cy definiuje w tym miejscu jednostk? us?ug, która b?dzie s?u?y? jako podstawa do p?atno?ci na rzecz us?ugodawcy. Jednostk? mo?e by? np. czas ?wiadczenia us?ug (np. liczba godzin/dni/miesi?cy w czasie których ?wiadczone b?d? us?ugi. Jednostka mo?e zosta? równie? zdefiniowana jako kwota rycza?towa za realizacj? okre?lonej us?ugi – np. jednorazowy dowóz osoby niepe?nosprawnej, przeszkolenie 1 osoby.
5 Kryteria techniczne winny by? dostosowane do charakteru i zakresu zamawianych us?ug, winny by? ustalone w taki sposób aby mo?liwym by?a ocena „spe?nia/nie spe?nia”. Kryteria winny by? tak ustalone ?e niespe?nienie chocia?by jednego warunku oznacza w praktyce ?e dany us?ugodawca nie ma mo?liwo?ci zrealizowania us?ugi w zak?adanym kszta?cie.
6 Zamawiaj?cy winien okre?li? w tym miejscu, jakie dokumenty maj? potwierdzi? spe?nienie powy?szych wymogów
7 Zamawiaj?cy winien okre?li? w tym miejscu, jakie dokumenty maj? potwierdzi? spe?nienie powy?szych wymogów.
8. KONTAKT Z ZAMAWIAJ?CYM
W celu uzyskania dodatkowych informacji Zainteresowani proszeni s? o skontaktowanie si? z p. Ma?gorzat? Leszczy?sk? - Stawiarz , Koordynator gminny PIS, Urz?d Gminy w Micha?owie, 28-411 Micha?ów 115, Tel. 41-3565243, e-mail leszczynska@michalow.pl
9. ZA??CZNIKI
- Za??czniki do oferty |