Wójt Gminy Micha?ów w dniu 05.07.2010r. og?asza otwarty konkurs Nr 7 na realizacj? us?ugi integracji spo?ecznej.
ZAPROSZENIE DO SK?ADANIA OFERT NA
Us?ugi integracji spo?ecznej
W ramach ?rodków uzyskanych przez Rz?d Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Mi?dzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank ?wiatowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Micha?ów uzyska?a dotacj? w wysoko?ci 272 192,72z? [cz??? tej dotacji]1 25083,81 z? przeznacza na realizacj? ni?ej okre?lonych us?ug.
1. ZAMAWIAJ?CY
Gmina Micha?ów, (zwana dalej Zamawiaj?cym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych us?ugodawców do sk?adania ofert na ?wiadczenie wszystkich lub wybranych us?ug integracji spo?ecznej mieszka?com Gminy spo?ród us?ug opisanych poni?ej.
Us?ugodawcy mog? sk?ada? oferty, gdy spe?niony jest jeden z poni?szych warunków:
- us?uga nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu dzia?a? realizowanych przez danego us?ugodawc? z udzia?em ?rodków publicznych (nie dotyczy dzia?a? realizowanych w ramach PPWOW), lub te? dotyczy us?ug ?wiadczonych przez tego us?ugodawc? na rzecz dodatkowych beneficjentów;
- us?uga b?dzie realizowana w partnerstwie2 z innymi us?ugodawcami.
2. SPOTKANIE INFORMACYJNE
Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych us?ugodawców odb?dzie si? w Urz?dzie Gminy Micha?ów, 28-411 Micha?ów 115 dnia 15.07.2010r o godzinie 10:00
3. PROCEDURA
Zgodnie z §3 pkt. 2 Porozumienia o wspó?pracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomi?dzy Zarz?dem Województwa, w zwi?zku z art. 4 ust. 1 lit. a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówie? publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 233 poz. 1655) wybór us?ugodawców odbywa? si? b?dzie w oparciu o procedur? CPP ((ang.) Community Participation in Procurement – Udzia? spo?eczno?ci w zamówieniach) Banku ?wiatowego opisan? w Podr?czniku Realizacji Programu Integracji Spo?ecznej dost?pnym pod nast?puj?cym adresem: http://www.ppwow.gov.pl. Podr?cznik zawiera równie? informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do ?wiadczenia us?ug jak równie? formularze wykorzystywane w realizacji programu.
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SZCZEGÓ?OWY OPIS POSZCZEGÓLNYCH CZ??CI)
OFERTY CZ??CIOWE
[Zamawiaj?cy nie dopuszcza sk?adania ofert cz??ciowych]
WARIANTY
[Zamawiaj?cy dopuszcza sk?adania ofert wariantowych] 3
Istnieje mo?liwo?? z?o?enia oferty obejmuj?cej swym zakres wszystkich beneficjentów – 8 osób, lub z?o?enie przez 1 us?ugodawc? oferty na ?wiadczenie us?ug dla 1 beneficjenta lub kilku.
W przypadku z?o?enia kilku ofert przez ró?nych Us?ugodawców, liczy si? kompleksowo?? ?wiadczenia us?ugi oraz cena.
(Opis zamawianych us?ug – wynikaj?cy z zapisów zatwierdzonych Planów Dzia?ania )4
Zapewnienie odpowiednich us?ug opieku?czych uwzgl?dniaj?c indywidualne potrzeby osób starszych, samotnych i niepe?nosprawnych.
Zakres us?ugi
Zamawiaj?cy wymaga od us?ugodawcy zapewnienia odpowiednich us?ug opieku?czych dla osób starszych, dla osób niepe?nosprawnych, chorych oraz osób samotnych , osób prowadz?cych jednoosobowe gospodarstwo domowe, osób nieradz?cych sobie w ?yciu codziennym z terenu ca?ej gminy Micha?ów.
Us?ugodawca musi dostosowa? ?wiadczone us?ugi do indywidualnych potrzeb ka?dego beneficjenta – 8 osób, lista osób wymagaj?cych ?wiadczenia us?ug opieku?czych oraz zakres pomocy jest dost?pna w Gminnym O?rodku Pomocy Spo?ecznej w Micha?owie.
Us?ugi opieku?cze powinny obejmowa? m.in:
a) pomoc w codziennych zaj?ciach, takich jak robienie zakupów, sprz?tanie, gotowanie, za?atwianie spraw w urz?dach itp.,
b) mycie, k?panie, ubieranie, pomoc dla osób chorych, prze?cie?anie ?ó?ka, zapobieganie powstawaniu odle?yn i odparze?, karmienie,
c) w miar? mo?liwo?ci zapewnienie kontaktów z rodzin? i otoczeniem,
d) inne us?ugi odpowiadaj?ce indywidualnym potrzebom beneficjentów
Miejscowo?ci z których pochodz? beneficjenci.: 2osoby z miejscowo?ci Tomaszów, 1osoba z Gór, 2 osoby z Micha?owa, 1 osoba z Paw?owic, 1 osoba z Jelczy Wielkiej, 1 osoba z Wrociery?a.
Proponowany harmonogram: 02-05 sierpie? 2010r spotkanie organizacyjne, spotkanie z pracownikami GOPS oraz beneficjentami, 06 sierpie? – 23 wrzesie? 2010r us?ugi u beneficjentów, conajmiej 2 godziny dziennie.
Ze wzgl?du na stan zdrowia beneficjentów i ich sytuacj? bytow? Us?ugodawca musi by? elastyczny, w trakcie realizacji us?ugi harmonogram mo?e ulec zmianie. Je?li z przyczyn nie zale?nych od Us?ugodawcy, Us?ugodawca nie mo?e wykona? us?ugi (np. pobyt w szpitalu, ?mier? beneficjenta lub inne zdarzenie losowe) musi zg?osi? ten fakt do Gminnego O?rodka Pomocy Spo?ecznej w Micha?owie w celu dokonania aktualizacji harmonogramu.
?wiadczona us?uga b?dzie realizowana w domu beneficjenta a tak?e poza nim. Us?ugodawca zobowi?zany jest ponadto do zapewnienia szeroko poj?tej integracji osób starszych, samotnych i niepe?nosprawnych z lokalnym ?rodowiskiem m.in poprzez wspólne sp?dzanie czasu.
Termin wykonania zamówienia: od 02 sierpie? 2010 r do 23 wrzesie? 2010r
Na realizacj? tych us?ug przeznacza si? maksymalnie kwot?: 25083,81 z?
Us?ugodawca zobowi?zany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. sposobu monitorowania realizacji us?ug, przewidywanych dzia?a? informacyjnych, jak równie? informacji dotycz?cych zapewnienia trwa?o?ci podejmowanych dzia?a?.
Podstaw? dla p?atno?ci na rzecz us?ugodawcy b?dzie: wykonie us?ugi na rzecz 1 beneficjenta.
5. UPRAWNIENI US?UGODAWCY
Podmiotami uprawnionymi do ubiegania si? o zamówienie w ramach niniejszej procedury s?:
1. Organizacje pozarz?dowe (NGOs)
2. Organizacje ko?cielne
3. Prywatni us?ugodawcy: Firmy, osoby fizyczne, spó?dzielnie socjalne,
4. Samorz?dy zawodowe, organizacje samorz?du gospodarczego, izby rolnicze
5. Jednostki organizacyjne samorz?du terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podleg?e jednostki organizacyjne,
6. KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ 5
a. zgodno?? z warunkami realizacji i zakresem zamawianych us?ug
b. zapewnienie ?wiadczonych us?ug w domu i poza domem beneficjenta
c. kompleksowo?? ?wiadczonych us?ug dostosowana indywidualnie do ka?dego podopiecznego
Zamawiaj?cy oceni spe?nienie powy?szych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o nast?puj?ce dokumenty/o?wiadczenia 6:
- Harmonogram ?wiadczonych us?ug
- CV osób maj?cych realizowa? us?ug?
Us?ugodawca zobowi?zany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. spodziewanych rezultatów oferowanych us?ug, sposobu monitorowania ich osi?gni?cia, przewidywanych dzia?a? informacyjnych, jak równie? informacji dotycz?cych zapewnienia trwa?o?ci podejmowanych dzia?a?.
7. PROCEDURY SK?ADANIA I OCENY OFERT
SK?ADANIE OFERT
a) Oferty techniczno-finansowe przygotowane z u?yciem formularzy za??czonych do niniejszego og?oszenia, nale?y sk?ada? w zaklejonej kopercie osobi?cie lub za po?rednictwem poczty do Urz?du Gminy w Micha?owie , 28-411 Micha?ów 115 w terminie do 23.07.2010r do godz: 12:00.
b) Oferta winna by? wa?na przez co najmniej [30] dni od daty okre?lonej w pkt. a)
c) Oferta winna by? dostarczona w zamkni?tej kopercie z dopiskiem
„Oferta na ?wiadczenie us?ug: [tytu? us?ugi taki jak w pkt. 4]”, ponadto na kopercie winny zosta? umieszczone dane adresowe Us?ugodawcy.
OCENA OFERT
1. Ocena ofert i wybór najkorzystniejsze oferty odbywa? si? b?dzie w 3 etapach:
a. Ocena spe?niania minimalnych kryteriów technicznych okre?lonych w pkt. 6
b. Wybór najkorzystniejszej oferty (ofert).
Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja b?dzie bra?a pod uwag? zapisy przedstawionej oferty, wspó?prac? z partnerami lokalnymi, oferowan? jako?? us?ug, ich innowacyjno??, trwa?o??, oraz ekonomiczno?? i efektywno?? dzia?a? zaproponowanych przez Us?ugodawc?.
c. Negocjacje szczegó?ów umowy z wybranym(i) Us?ugodawc? (-ami) (je?li takie negocjacje oka?? si? niezb?dne),
2. Ostateczna decyzja dotycz?ca z?o?onych wniosków zostanie og?oszona 26.07.2010r , poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urz?du Gminy oraz na tablicy og?osze?.
3. Decyzja Zamawiaj?cego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwo?awczym. Je?li Us?ugodawca nie zgadza si? z decyzj? Zamawiaj?cego, winien z?o?y? umotywowany wniosek do Zamawiaj?cego z kopi? do Dyrektora Regionalnego O?rodka Polityki Spo?ecznej. Zamawiaj?cy winien do?o?y? wszelkich stara? do polubownego rozwi?zania sporu.
4. Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach za??czonych do niniejszego og?oszenia.
1 Tekst uj?ty w nawiasach kwadratowych oznacza zapisy do wyboru przez Zamawiaj?cego. Przed publikacj? Zaproszenia nale?y usun?? nawias i kursyw? zostawiaj?c w?a?ciwy tekst, jak równie? usun?? przypisy dolne i podpowiedzi zawarte w nawiasach zwyk?ych.
2 Partnerzy zobowi?zani b?d? do przed?o?enia umowy partnerskiej nie pó?niej ni? w momencie podpisania umowy na realizacj? us?ug (porozumienia wewn?trznego), na etapie konkursu wystarczaj?cym jest z?o?enie listu intencyjnego jak równie? wskazanie pe?nomocnika do dzia?ania w imieniu przysz?ego partnerstwa.
3 W ka?dym z poni?ej okre?lonych cz??ci zamówienia nale?y jasno stwierdzi? czy Zamawiaj?cy dopuszcza wariantowy sposób realizacji us?ugi i okre?li? które elementy us?ugi mog? by? realizowane wariantowo.
4 W sytuacji d?u?szego opisu przedmiotu zamówienia, mo?na w tym miejscu zawrze? jedynie tytu? us?ug, za? po szczegó?y odes?a? do odr?bnego za??cznika.
5 Kryteria techniczne winny by? dostosowane do charakteru i zakresu zamawianych us?ug, winny by? ustalone w taki sposób aby mo?liwym by?a ocena „spe?nia/nie spe?nia”. Kryteria winny by? tak ustalone ?e niespe?nienie chocia?by jednego warunku oznacza w praktyce ?e dany us?ugodawca nie ma mo?liwo?ci zrealizowania us?ugi w zak?adanym kszta?cie.
6 Zamawiaj?cy winien okre?li? w tym miejscu, jakie dokumenty maj? potwierdzi? spe?nienie powy?szych wymogów.
8. KONTAKT Z ZAMAWIAJ?CYM
W celu uzyskania dodatkowych informacji Zainteresowani proszeni s? o skontaktowanie si? z p. Ma?gorzata Leszczy?ska – Stawiarz , koordynator gminny PIS, Tel 41-3565243
9. ZA??CZNIKI
- Za??czniki do oferty
|