Strona główna BIP
URZ?D GMINY MICHA?ÓW - Biuletyn Informacji Publicznej www.michalow.pl
Strona główna

 Ogłoszenia

Aktualnosci
Przetargi

 Konkursy

Rok 2006
Rok 2005
Rok 2007
Rok 2011
Rok 2012

 Download

Programy komputerowe
Dokumenty informacyjne

 WYBORY SAMORZ?DOWE

Rok 2014
Rok 2010
Rok 2006

 Wybory

Wybory Parlamentarne 2014
Wybory Parlamentarne 2011
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2010
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory do Izb Rolniczych
Wybory ?awników do s?dów powszechnych na kadencj? od 2016 r. do 2019 r.
Referendum ogólnokrajowe zarz?dzone na dzie? 6 wrze?nia 2015 r.

 INFORMACJE OGÓLNE

Charakterystyka Gminy

 STATUS PRAWNY

Akt utworzenia Gminy
Statut Gminy

 ORGANY W?ADZY

Wójt Gminy
Rada Gminy

 URZ?D GMINY

Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Jak za?atwi? spraw? ?
Struktura organizacyjna Urz?du
Regulamin organizacyjny
Regulamin wynagradzania
Prowadzone rejestry
Skargi i wnioski
Dost?p do aktów normatywnych i innych aktów prawnych w Urz?dzie Gminy w Micha?owie

 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE

Gminny O?rodek Pomocy Spo?ecznej
Biblioteka Gminna
Zespo?y Placówek O?wiatowych

 JEDNOSTKI POMOCNICZE

So?ectwa

 ORG. POZARZ?DOWE

Wspó?pracy z organizacjami pozarz?dowymi

 SAMORZ?DOWY ZAK?AD OPIEKI ZDROWOTNEJ

Informacje ogólne

 PRAWO LOKALNE

Zarz?dzenia Wójta Gminy
Podatek i op?aty
Sesje Rady Gminy

 EKOPORTAL

Informacje o ?rodowisku i jego ochronie

 PROFILAKTYKA I ROZWI?ZYWANIE PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH

Pe?nomocnik Wójta ds. Rozwi?zywania Problemów Alkoholowych
Gminna Komisja ds. Rozwi?zywania Problemów Alkoholowych.
Gminny Program Profilaktyki i Rozwi?zywania Problemów Alkoholowych
Punkt Informacyjno - Konsultacyjny do Spraw Uzale?nie? i Przemocy w Micha?owie

 Dokumenty Strategiczne Gminy

Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2004 - 2006
Strategia Rozwoju Gminy Micha?ów
Gminna Strategia Rozwi?zywania Problemów Spo?ecznych Gminy Micha?ów na lata 2008-2015
Studium uwarunkowa? i kierunków zagospodarowania przestrzennego
Plan Gospodarki Odpadami dla Gminy Micha?ów
Program Ochrony ?rodowiska dla Gminy Micha?ów

 Maj?tek Gminy

Rok 2004
Rok 2005
Rok 2006
Rok 2007
Rok 2009
Rok 2008
Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014

 Bud?et Gminy

2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015

 D?ug i Pomoc Publiczna

2005 r.
2004 r.

 KONTROLE

RIO
?wi?tokrzyski Urz?d Wojewódzki w Kielcach
NIK

 Wzory dokumentów

Wzory dokumentów do pobrania

 Informacje nieudost?pnione w biuletynie

Informacje nieudost?pnione w biuletynie

 LOGOWANIE DO BIP

Logowanie

 Serwis

Instrukcja obsługi
Redakcja Biuletynu
Statystyki stron
Rejestr zmian
Archiwum stron
 
OG?OSZENIE O NABORZE NR 2/2009
WÓJT GMINY MICHA?ÓW
og?asza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urz?dnicze
w Urz?dzie Gminy w Micha?owie
– m?odszy referent ds. gospodarki nieruchomo?ciami i zarz?du mieniem
Zatrudnienie na podstawie: umowy o prac?
1 etat – pe?ny wymiar czasu pracy



I. Nazwa i adres jednostki:
Urz?d Gminy w Micha?owie
Micha?ów 115
28-411 MICHA?ÓW

II. Okre?lenie stanowiska urz?dniczego:
m?odszy referent ds. gospodarki nieruchomo?ciami i zarz?du mieniem

III. Okre?lenie wymaga? zwi?zanych ze stanowiskiem urz?dniczym:
1. Wymagania niezb?dne zwi?zane ze stanowiskiem urz?dniczym:
Do naboru mo?e przyst?pi? osoba, która spe?nia nast?puj?ce wymagania:
1) jest obywatelem polskim,
2) posiada wykszta?cenie wy?sze techniczne lub geodezyjne,
3) uko?czy?a 18 rok ?ycia i ma pe?n? zdolno?? do czynno?ci prawnych oraz korzysta z pe?ni praw publicznych,
4) posiada stan zdrowia pozwalaj?cy na zatrudnienie na stanowisku urz?dniczym
5) nie by?a skazana prawomocnym wyrokiem s?du za umy?lne przest?pstwo ?cigane z oskar?enia publicznego lub umy?lne przest?pstwo skarbowe,
6) cieszy si? nieposzlakowan? opini?.
7) posiada dobr? znajomo?? obs?ugi komputera oraz znajomo?? pakietu MS OFFICE (WORD, EXCEL),
8) znajomo?? zagadnie? ustawy o gospodarce nieruchomo?ciami,
9) umiej?tno?? w zakresie badania praw w?asno?ciowych ujawnionych w ksi?gach wieczystych,
10) co najmniej roczny sta? pracy.
2. Wymagania dodatkowe zwi?zane ze stanowiskiem urz?dniczym:
1) znajomo?? podstaw Kodeksu cywilnego w zakresie prawa w?asno?ci i innych praw rzeczowych,
2) znajomo?? przepisów ustawy - Kodeks post?powania administracyjnego,
3) znajomo?? przepisów prawa w zakresie: ochrony danych osobowych, ochrony informacji niejawnych, dost?pie do informacji publicznej.

IV. Wskazanie zakresu zada? wykonywanych na stanowisku urz?dniczym:
1. Sprawy zwi?zane ze sprzeda?? i dzier?aw? gruntów skarbu Pa?stwa zgodnie z podpisanymi umowami i porozumieniami.
2.Tworzenie gminnego zasobu nieruchomo?ci, prowadzenie post?powa? w sprawach nabywania nieruchomo?ci przez gmin?:
a)przejmowanie i wykup gruntów na rzecz gminy,
b)sprzeda? nieruchomo?ci gminnych,
c)oddawanie gruntów w wieczyste u?ytkowanie
3.Wykonywanie czynno?ci zwi?zanych z gospodarowaniem i zarz?dzaniem nieruchomo?ciami tworz?cymi gminny zasób, w tym:
a) prowadzenie ewidencji nieruchomo?ci zasobu i jej bie??ca aktualizacja;
b) sporz?dzanie projektów planów wykorzystania zasobu nieruchomo?ci;
c) sporz?dzanie projektów wykazów nieruchomo?ci przeznaczonych do sprzeda?y, oddania w u?ytkowanie, najem lub dzier?aw?;
d) prowadzenie post?powa? w zakresie zlecania wyceny nieruchomo?ci.
4. Prowadzenie spraw zwi?zanych z komunalizacj? i ewidencj? mienia komunalnego:
a)sporz?dzanie inwentaryzacji nieruchomo?ci podlegaj?cych przekazaniu gminie oraz dokumentacji prawnej,
b)sporz?dzanie dokumentacji do wyst?pienia do wojewody o przekazanie gminie nieodp?atnie mienia,
c)ujawnianie prawa w?asno?ci gminy w ksi?gach wieczystych i operacie ewidencji gruntów.
5. Prowadzenie post?powa? w zakresie sprzeda?y i oddania nieruchomo?ci w u?ytkowanie wieczyste, w tym:
a) organizowanie i przeprowadzanie przetargów na zbycie nieruchomo?ci;
b) prowadzenie kontroli spe?niania warunków umownych przez u?ytkowników wieczystych i przedk?adanie Wójtowi wniosków w tym zakresie;
c) wykonywanie czynno?ci formalno-prawnych niezb?dnych do zawarcia aktu notarialnego.
6. Prowadzenie post?powa? w sprawach przekszta?cenia prawa u?ytkowania wieczystego osób fizycznych w prawo w?asno?ci.
7. Prowadzenie post?powa? w sprawach ustanowienia trwa?ego zarz?du na rzecz gminnych jednostek organizacyjnych.
8. Prowadzenie spraw zwi?zanych z ustalaniem zmiany i aktualizacji op?at z tytu?u u?ytkowania wieczystego i trwa?ego zarz?du.
9. Prowadzenie post?powa? zwi?zanych z oddawaniem nieruchomo?ci gminy w dzier?aw?, najem lub w formie darowizny.
10.Prowadzenie post?powa? w sprawach podzia?u nieruchomo?ci, scalania i podzia?u nieruchomo?ci oraz w sprawach o rozgraniczenie:
a) wydawanie decyzji zatwierdzaj?cych projekt podzia?u nieruchomo?ci,
b) dokonywanie rozgraniczenia nieruchomo?ci,
c) wydawanie postanowie? o wszcz?ciu post?powania o rozgraniczeniu nieruchomo?ci,
d) wydawanie decyzji o rozgraniczeniu nieruchomo?ci,
e) ocena prawid?owo?ci wykonania czynno?ci ustalenia przebiegu granic nieruchomo?ci przez geodet? oraz zgodno?ci sporz?dzonych dokumentów z przepisami,
f) przyjmowanie dokumentacji rozgraniczeniowej, gdy nie dojdzie do zawarcia umowy lub nie ma podstaw do wydania decyzji o rozgraniczeniu nieruchomo?ci,
g) przesy?anie ostatecznych decyzji o rozgraniczeniu nieruchomo?ci do s?du rejonowego w?a?ciwego do prowadzenia ksi?g wieczystych i w?a?ciwego starosty .
11. Zlecanie prac geodezyjnych oraz nadzór nad zleconymi pracami geodezyjnymi.
12.Prowadzenie post?powa? w sprawach realizacji przez gmin? prawa pierwokupu nieruchomo?ci.
13. Prowadzenie post?powa? w sprawach zwrotu wyw?aszczonej nieruchomo?ci.
14. Wnioskowanie o wydanie decyzji w sprawie wy??czenia gruntów stanowi?cych w?asno?? gminy z u?ytkowania rolniczego.
15. Prowadzenie spraw zwi?zanych ze zmian? klasyfikacji gruntów stanowi?cych w?asno?? gminy.
16. Aktualizacja umów dzier?awnych mienia komunalnego.
17. Realizowanie spraw powierzonych wynikaj?cych z ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne.
18. Wprowadzanie zmian w KW oraz prostowanie niezgodno?ci wynikaj?cych z ró?nicy zapisów w ewidencji gruntów i w KW.
19.Naliczanie op?at adiacenckich z tytu?u wzrostu warto?ci nieruchomo?ci w zwi?zku z budow? urz?dze? infrastruktury technicznej oraz z tytu?u podzia?u nieruchomo?ci.
20. Prowadzenie spraw zwi?zanych z ustaleniem nazw miejscowo?ci, ulic i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomo?ci,
21.Administrowanie, gospodarowanie i zarz?dzanie lokalami mieszkalnymi i u?ytkowymi oraz nieruchomo?ciami budynkowymi; naliczanie wysoko?ci czynszów i op?at za lokale i nieruchomo?ci budynkowe, egzekucja w sprawach lokalowych i usuwanie skutków samowoli lokalowej”.
22. Aktualizacja wykazów gospodarstw i dzia?ek rolnych.
23. Realizacja zada? zwi?zanych z organizacja i prowadzeniem spisów rolnych .
24. Prowadzenie zada? zwi?zanych z organizacj? i przeprowadzaniem spisu powszechnego.
25. Prowadzenie spraw dotycz?cych numeracji porz?dkowych nieruchomo?ci.

V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezb?dne:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegaj?cej si? o zatrudnienie – wed?ug wzoru dost?pnego na stronie internetowej Urz?du Gminy.
2) list motywacyjny,
3) kserokopia nowego dowodu osobistego,
4)odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzaj?cych wykszta?cenie,
5) kserokopie dokumentów potwierdzaj?cych sta? pracy,
6) za?wiadczenie lekarskie o braku przeciwwskaza? zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: referenta ds. planowania finansowego i sprawozdawczo?ci oraz spraw finansowych o?wiaty,
7) o?wiadczenie o niekaralno?ci za przest?pstwo pope?nione umy?lnie – po dokonaniu naboru, przed zawarciem umowy o prac?, kandydat zobowi?zany jest do dostarczenia za?wiadczenia o niekaralno?ci.
8) o?wiadczenie, ?e nie toczy si? przeciwko niemu post?powanie karne i skarbowe,
9) o?wiadczenie kandydata, ?e posiada pe?n? zdolno?? do czynno?ci prawnych oraz korzysta z pe?ni praw publicznych,
10) o?wiadczenie kandydata o wyra?eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru zawieraj?ce klauzul? „Wyra?am zgod? na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezb?dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustaw? z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z pó?n. zm.) oraz ustaw? z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorz?dowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458)”.
2. Dokumenty dodatkowe:
- kserokopie dokumentów potwierdzaj?cych posiadanie innych umiej?tno?ci.

VI. Okre?lenie terminu i miejsca sk?adania dokumentów.
Dokumenty nale?y sk?ada? w terminie do dnia 2 pa?dziernika 2009 r. do godz. 1200 w sekretariacie Urz?du Gminy w Micha?owie w zamkni?tej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko urz?dnicze: m?odszy referent ds. gospodarki nieruchomo?ciami i zarz?du mieniem”
Dokumenty, które wp?yn? do urz?du po wy?ej wymienionym terminie nie b?d? rozpatrywane.

VII. Inne informacje.
Post?powanie w sprawie naboru na stanowisko urz?dnicze przeprowadzi Komisja powo?ana zarz?dzeniem Nr 42/2009 Wójta Gminy Micha?ów z dnia 22 wrze?nia 2009 r. w sprawie og?oszenia naboru na wolne stanowisko urz?dnicze w Urz?dzie Gminy w Micha?owie.
Post?powanie w sprawie naboru na stanowisko urz?dnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarz?dzeniem Nr 38/2009 Wójta Gminy Micha?ów z dnia 28 sierpnia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowiska urz?dnicze w Urz?dzie Gminy w Micha?owie.
Osoby spe?niaj?ce wymagania formalne okre?lone w og?oszeniu zostan? powiadomione o zakwalifikowaniu si? do drugiego etapu konkursu drog? elektroniczn? lub telefonicznie w dniu 2 pa?dziernika 2009 roku w godz. 14.00 – 15.30.

W dniu 5 pa?dziernika 2009 r. od godz. 1000 Komisja prowadzi? b?dzie indywidualne rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami (sala konferencyjna).
Informacja o wyniku naboru zostanie niezw?ocznie upowszechniona na tablicy og?osze? w Urz?dzie Gminy w Micha?owie, w Biuletynie Informacji Publicznej Urz?du Gminy w Micha?owie oraz na stronie internetowej urz?du (www.michalow.pl).

Dokumenty do pobrania :


- kwestionariusz osobowy


Zobacz również:
Konsultacje spo?eczne - 2015-08-03 12:47:03
Konsultacje spo?eczne - 2015-06-22 14:35:38
Sesja Rady Gminy Micha?ów - 2015-06-19 10:19:13
Posiedzenie Zespo?u ds. wdra?ania Strategii Rozwoju Gminy Micha?ów na lata 2011-2020 - 2015-06-15 14:13:11
Informacja - 2015-06-01 09:35:28
ZARZ?DZENIE Nr K.1.2015 - 2015-05-25 11:55:05
OBWIESZCZENIE - 2015-05-21 15:11:53
Informacja - 2015-05-06 10:28:20
Informacja - 2015-04-30 08:35:45
OBWIESZCZENIE - 2015-04-08 11:54:39

  

Biuletyn Informacji Publicznej - URZ?D GMINY MICHA?ÓW redaguje: Marcin Panek
tel. (041) 356 52 43 fax. (041) 356 52 44
BIP (ogólnokrajowa strona główna): www.bip.gov.pl